Registrace: 26.8. 2011 Příspěvky: 82 Bydliště: Prague 8 and 5
Zaslal: út září 13, 2011 2:19 pm Předmět: Objem paliv. nádrže Puma a Mondeo 1,2?
Nikde jsem to nenašel, taky kolik z toho je rezerva a zda je normální, když kontrolka-ručička ukazuje i po vypnutí klíčků, jako tomu např. bylo u Escortů a jiných fordů, pokud se tam neudělala nějaká úprava...taky objem nádrže u Mondea kombík benzín I a II by mě zajímal vč. rezervy, nikde jsem to nenašel - ani v Etzoldoovi, nechápu, tam je jen jak demont a mont...A jaká se sériově dodávala do Pum pneurezerva - tenká nouzová a jaký vůbec ráfek ? Co také bylo při koupi nového vozu Puma u nás v ČR k autu - např. hever, klíč na kola, trojúhelník, hasičák, sada žárovek (no za tu cenu, že...) a co tam dávali v Německu, příp. jinde, to by mě zajímalo ? Dík...G.
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
Zaslal: út září 13, 2011 3:32 pm Předmět:
modely před FL tam palivová zůstává to je ok, rezerva je alespoň u mě tak těch 7-8 litrů, rezervu mam normální 15" plech 195/50, standart by měl bejt hever s klíčem a okem na táhnutí... další věci nevim jestli ti někdo řekne:D _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Registrace: 28.7. 2011 Příspěvky: 96 Bydliště: Praha
Zaslal: út září 13, 2011 4:10 pm Předmět:
Mondeo bude mít nádrž jako sierra nejspíš tedy 60L jinak rezerva u pumy je normální kdyby byla nouzová tak ti vypadne z toho držáku pod autem to kol ose prostě přimáčkne.
Rezerva t oje těžký určit ale najel sem na ní 107 km po Praze.
A co se dávalo do pum z autosalonu netušim, ale určo serviska, manuál, rezerva, klíč, hever, klíčem se dá i spustit rezerva. _________________ Minulost je neměnná, budoucnost je nejistá, přítomnost jede smykem.
Registrace: 10.4. 2006 Příspěvky: 1967 Bydliště: Za Prahou
Zaslal: út září 13, 2011 5:53 pm Předmět:
Hladový oko u Pumy je tak 5L víc určitě ne.
Mondeo I nádrž už si nepamatuju, je to už poměrně dávno co jsem ho měli doma.
Mondeo II nádrž odhadem 50L(8L hladový oko). Může se to lišit podle motorizace. Mondeo III má totiž nádrž o dost větší. _________________ PumaTrip.webnode.cz
S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Puma ma nadrz (snad to pisi naposledy) 40L z toho 35L+5L rezerva - jinak to neni a jinak to nebude, proste tak to je..., kdyz se podivate do vsech servisnich manualu (orig. ford soft.)apod, najdete tam tuto hodnotu jak u FL tak pred FL. _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
tankuje se na druhe cvaknuti pistole..., dale zalezi jestli se ti oko rozsviti na rovine (to by melo byt 5l) nebo nekde v zatacce, kopci apod. Puma pred FL ma problem s rucickou a plvakem - ukazuje stav paliva podle polohy auta, naklonu apod., takze pak by se dalo vysvetlit proc se vyklube oko drive _________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
já myslím, že je to trošku kus od kusu, kolikrát se mi stane, že natankuju 6 litrů, a kontrolka ani neráči zhasnout. Třeba u pumy, co sem měl před tím (taky před FL) tak když sem natankoval plnou, tak mi rafička šla hodně přez max a rezerva se mi rozsvítila hned, jak byla rafička na tom oranžovým. U týhle pumy, se mi kontrolka rozsvítí mnohem dýl a když dám plnou, tak sem přesně na max. _________________ Puma 1.7 ZETEC 92kw
r.v. 1997
Registrace: 17.10. 2006 Příspěvky: 276 Bydliště: za Prahou
Zaslal: st září 14, 2011 10:41 am Předmět:
Taky si myslim že to možná bude u každý Pumy trošku jinak.
Osobně tankuju skoro vždycky 35-36 litrů (co se vejde), od rozsvícení kontrolky jezdím většinou do 50km, ale už jsem ujel i 100km ...
Přesně, jak píše Faust, nechápu, proč sem píšete tyhle vaše pocity, ani nevím, k čemu je to dobré, rozsvítí se mi kontrolka = potřebuju natankovat, to snad u všech aut znamená to samé...
Měl bych otázku, podle čeho tankovací pistole pozná, že už je nádrž plná? Má nějaký smysl čekat na druhé cvaknutí? (Kromě toho, že v nádrži budu mít o nějakej ten litr víc)
kontrolka mi svítí při jízdě na rovině a natankuju kolem těch 30-32l, o tom že v každé zatáčce přibude - ubude paliva se nebavím mluvím o jízdě po rovince a rozsvícéné kontrolce
Registrace: 26.8. 2011 Příspěvky: 82 Bydliště: Prague 8 and 5
Zaslal: st září 14, 2011 2:35 pm Předmět: rezerva a nádrže ?
ta rezerva u Pumy byla v originále dávána jaká - tenká ? A jaká byla guma na ní ? A vůbec, s jakými gumama se v základu prodávala Puma v ČR a s jakými třeba v Něm.? Tu nádrž 1.6 benzin kombi Mondeo I nikdo nevíte přesněji, 50-60 l je teda dost rozptyl...díky. G
Zaslal: st září 14, 2011 10:01 pm Předmět: Re: rezerva a nádrže ?
Greener: Kdybys trochu hledal, tak to tu nejspíš někde najdeš .
Nicméně ti ulehčím práci...
Rezervu nevím jistě, ale ideální je 175/70 R13...
Puma s motorem 1,7 se pokud vím všude už v základu prodávala s liťákama a pneu 195/50 R15, 1,4 měla v základu tuším 185/60 R14 na plechu, 195/50 R15 liťáky za příplatek, u 1,6 nevím, nahradila 1,4, ale na 14" plechách jsem jí nikdy neviděl, takže tipuju klasiku 195/50 R15 + už paprskové liťáky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Přejít na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory