Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ici7 Puma Owner

Registrace: 19.8. 2009 Příspěvky: 50 Bydliště: Snina
|
Zaslal: čt leden 06, 2011 7:09 pm Předmět: 1.4 16V zerie olej |
|
|
Zdravim Vas,
Zacnem od zaciatku : na aute sa mi rozpadla kladka(predchadzajuci majitel klamal o vymene rozvodov) preskocil remen a zohlo ventily. Tak sa vymenili ventily + tesnenia na ventiloch + nove tesnenie pod hlavu + nove rozvody a kladka. Na aute sa pri vymene poskodila lambda sonda. Nova je uz objednana no este nedosla. Auto dymi a sem tam sa dusi. To bude asi zapricinene tou lambda sondou, ale auto zacalo zrat olej. Na 200km mi zozralo 2l oleja. Myslel som si ze problem bude v piestnych kruzkoch. Tak som zmeral tlaky vo valcoch a boli 12,8 - 13. Nalial som trosku oleja do valcov a tlaky sa takmer vobec nezvysili, takze piestne kruzky by to nemali byt, kedze sa kompresia nezmenila
kde moze byt problem ?
neviete ake maju byt kompresne tlaky na motore 1,4 16V zetec 66 kw ?
motor ma najazdenych 245 000 km.
predtym mi zralo 1liter oleja na 4000km 5w-30 Ford Formula F
dakujem za kazdy nazor |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God


Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: so leden 08, 2011 8:32 am Předmět: |
|
|
.. když ti nefunguje lambda sonda tak se z motoru určitě víc nekouří a se spotřebou oleje to nemá nic společnýho. Motor funguje v řízeném režimu a v podstatě to bude jezdit i bez labda sondy maximálně to poznáš na větší spotřebě benzínu. Podlě mě to někdo pěkně odfláknul tu opravu - když vyšroubuješ svíčky jsou černý? co olej v chladící kapalině? kdo pak byl předchozí majitel? Nic bych doma neopravoval a reklamoval bych opravu v tom servisu včetně tý lambda sondy protože moc nerozumim tomu jak se dá poškodit - odpojíš konektor a dvacítkou nebo 22jkou klíčem to povolíš a je venku nehledě na to si mylsim že jí není potřeba ani vyndavat když sundaváš hlavu protože je na výfukovém potrubí. Myslim že ta komrese je úplně v pohodě ale nezapoměn na to že tam jsou kroužky dva těsnící a jeden stírací a ten může být poškozen. Každopádně dva litry na 200km - to je fakt brutální - tam musí bejt někde díra jak do pr....... než vyrešíš ten únik oleje tak tam ani novou lambudu nedávej nebojí jí akorát tim olejem zasviníš. Kde ti to opravovali? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
ici7 Puma Owner

Registrace: 19.8. 2009 Příspěvky: 50 Bydliště: Snina
|
Zaslal: so leden 08, 2011 4:43 pm Předmět: |
|
|
Takze na lambde sa niekomu podarilo pretrhnut kable(hned za sondou)...ako to uz neviem, ale viem ze aj jeden moj znamy mechanik mi hlavu daval dole, ale generalka skladanie naspat za robilo v servise. Takze nemam koho obvinit, lebo jeden aj druhy povedal, ze to nie on:) Sviecky su vsetky cierne--->preto som si myslel ze to bude tou lambda sondou. Keby bola len jedna alebo dve tak by som sa domnieval, ze je zle gufero na ventile. Ale vsetky 4?
Auto mi robili v servise, ale nie v nejakom znackovom, kedze je to len znamy a auto bolo u nho prvykrat.
No tak ja to vydim len na tieto veci: zle gufera na ventiloch, zle tesnenie pod hlavou, zly stieraci kruzok. Neviem napada ta este daco okrem toho?
najprv pockam na tu sondu. pochodim s autom a uvidim ako budu vyzerat sviecky. Ak bude potom cierna len jedna alebo dve tak bude na danom valci zle gufero na ventile, alebo zly stieraci kruzok, ale ak budu vsetky tak to uz neviem
inac auto mam 1 a pol roka, ale motor ked sa rozobral tak vyzeral ,ze je v perfektnom stave(opotrebenie piestov...atd)a to mam najazdenych 250 000. Videli to 3 mechanici a kazdi len cumel  |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God


Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: so leden 08, 2011 7:46 pm Předmět: |
|
|
no právě to gufero mě napadlo taky ale bůh ví jak tam ty gufera nasadily. Myslim že najít tu díru nebude takový problém ale chce to sundat hlavu. Každopádně už podle těch ukroucenech kabelů na sondě to dělal opradovej odborník. _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
ici7 Puma Owner

Registrace: 19.8. 2009 Příspěvky: 50 Bydliště: Snina
|
Zaslal: so leden 08, 2011 11:27 pm Předmět: |
|
|
no ked pride sonda pobeham s autom a budem mudrejsi..potom pojde dole hlava a uvidi sa ked sa na to pozrie nejaky odbornik. Ak zistim chybu , potom tu napisem, aby tema bola aspon prospesna  |
|
Návrat nahoru |
|
ici7 Puma Owner

Registrace: 19.8. 2009 Příspěvky: 50 Bydliště: Snina
|
Zaslal: so leden 22, 2011 6:49 pm Předmět: |
|
|
Takze v servise zhodili hlavu a zistili, ze na 1. a 4. valci mi spolovalo olej a tesnenie bolo po okrajoch mokre od oleja...takze bolo zle zalozene tesnenie...
A aby toho nebolo malo tak mi povedal, ze piesty maju vôľu. Tak mi odporucil bud urobit vybrus motora, alebo druhy motor. Uz mam plne zuby tohto motora 1.4 a idem to dat Eltonovi prerobit na 1.7. Uz ked druhy motor tak aspon nech to ide
Inac zohnat 1.4 motor na pumu je VELKY problem a v dobrom stave nemozne.
Ja som sa o motor vzdy staral, ale ked to mal predomnou nejaky "pretekar" tak je to prd platne. |
|
Návrat nahoru |
|
|