Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MOTYL Puma Driver


Registrace: 7.4. 2007 Příspěvky: 103 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: po říjen 05, 2009 8:52 pm Předmět: Problem s otackami |
|
|
CISTIL SOM SKRTIACU KLAPKU KOLI OTACKAM ALE NEZLEPSILO SA TO NA DIAGNOSTIKE VYHODILO ZE JE POTREBNY KOMPLETNY TEST MOTORA (CO TO OBSAHUJE?) A CO DALEJ? TIE OTACKY ZOSTAVAJU FURT VYSIET POMOOOOOOOOOOOOOC. |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God


Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 8:50 am Předmět: |
|
|
pokud ti lítaj otáčky tak bych hledal problém ve volnoběžnym ventilu až na druhym místě bych se hrabal ve snímači polohy škrtící klapky _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
MOTYL Puma Driver


Registrace: 7.4. 2007 Příspěvky: 103 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 3:36 pm Předmět: |
|
|
volnobezny ventil vymeneny a furt nic
skusil som nastriekat do sania cistic na karburatory a tak 30 km to fachcilo nadherne a potom sa to zasa dodrbalo
co s tym? |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God


Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 4:44 pm Předmět: |
|
|
kde si vzal ten ventil?byl nový? _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
MOTYL Puma Driver


Registrace: 7.4. 2007 Příspěvky: 103 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 5:17 pm Předmět: |
|
|
bol od eltona a jemu verim |
|
Návrat nahoru |
|
misakxt Puma God


Registrace: 7.8. 2007 Příspěvky: 1107 Bydliště: Čáslav
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 6:01 pm Předmět: |
|
|
zkus jinej z jakýho koliv Zetecu.jsou stejný.Třeba z Focuse.máš tu možnost si to někde vyzkoušet?nebo ti poradim.zajeď si někam kde dělal Fordy a ušetříš tim spoustu peněz a času(je to vcelku běžná závada u všech Fordů).pokud tomu opravdu nerozumíš tak budeš jenom jak blázen pořád něco měnit a kupovat a výsledek žádnej.takhle přijdeš do servisu vysolíš tam třeba 2500 ale jedeš druhej den domů a bez starostí a nakonec přijdeš na to že si ještě ušetřil.ten ventil se nechá vyzkoušet.stačí nějakej stejnosměrnej zdroj a vyzkoušet jestli maká.jestli jo tak to potom zkus prostříknout nějakym WDčkem a uvidíš jak se to chová(nemělo by se to ale dělat protože na tu mastnotu se potom chytá prach ze vzduchu a udělá se tam potom taková pěkná "břečka" která vyschne a ten tentil přestane chodit úplně.).ale jak řikám.jestli tomu moc nerozumíš dej to do servisu.dohodni se tak že chceš znát cenu opravy než začnou něco měnit a neni se čeho bát. _________________ Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg
Skype: misakxt |
|
Návrat nahoru |
|
Beastie Puma God


Registrace: 16.9. 2007 Příspěvky: 1324
|
Zaslal: út říjen 06, 2009 6:19 pm Předmět: |
|
|
Diely na motor ako senzory a pod. je lepšie kupiť nové. Riadenie motora je to najdôležitejšie a neoplatí sa šetriť. Zaplatíš viac, ale dostaneš kvalitu a vieš čo v tom motore je. V mojom prípade to bola lambda. _________________ aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange |
|
Návrat nahoru |
|
|