Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Problem s otackami
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Problem s otackami
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MOTYL
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2007
Příspěvky: 103
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: po říjen 05, 2009 8:52 pm    Předmět: Problem s otackami Citovat

CISTIL SOM SKRTIACU KLAPKU KOLI OTACKAM ALE NEZLEPSILO SA TO NA DIAGNOSTIKE VYHODILO ZE JE POTREBNY KOMPLETNY TEST MOTORA (CO TO OBSAHUJE?) A CO DALEJ? TIE OTACKY ZOSTAVAJU FURT VYSIET POMOOOOOOOOOOOOOC.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 8:50 am    Předmět: Citovat

pokud ti lítaj otáčky tak bych hledal problém ve volnoběžnym ventilu až na druhym místě bych se hrabal ve snímači polohy škrtící klapky
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
MOTYL
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2007
Příspěvky: 103
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 3:36 pm    Předmět: Citovat

volnobezny ventil vymeneny a furt nic
skusil som nastriekat do sania cistic na karburatory a tak 30 km to fachcilo nadherne a potom sa to zasa dodrbalo
co s tym?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 4:44 pm    Předmět: Citovat

kde si vzal ten ventil?byl nový?
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
MOTYL
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.4. 2007
Příspěvky: 103
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 5:17 pm    Předmět: Citovat

bol od eltona a jemu verim
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 6:01 pm    Předmět: Citovat

zkus jinej z jakýho koliv Zetecu.jsou stejný.Třeba z Focuse.máš tu možnost si to někde vyzkoušet?nebo ti poradim.zajeď si někam kde dělal Fordy a ušetříš tim spoustu peněz a času(je to vcelku běžná závada u všech Fordů).pokud tomu opravdu nerozumíš tak budeš jenom jak blázen pořád něco měnit a kupovat a výsledek žádnej.takhle přijdeš do servisu vysolíš tam třeba 2500 ale jedeš druhej den domů a bez starostí a nakonec přijdeš na to že si ještě ušetřil.ten ventil se nechá vyzkoušet.stačí nějakej stejnosměrnej zdroj a vyzkoušet jestli maká.jestli jo tak to potom zkus prostříknout nějakym WDčkem a uvidíš jak se to chová(nemělo by se to ale dělat protože na tu mastnotu se potom chytá prach ze vzduchu a udělá se tam potom taková pěkná "břečka" která vyschne a ten tentil přestane chodit úplně.).ale jak řikám.jestli tomu moc nerozumíš dej to do servisu.dohodni se tak že chceš znát cenu opravy než začnou něco měnit a neni se čeho bát.
_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Beastie
Puma God
Puma God


Registrace: 16.9. 2007
Příspěvky: 1324

PříspěvekZaslal: út říjen 06, 2009 6:19 pm    Předmět: Citovat

Diely na motor ako senzory a pod. je lepšie kupiť nové. Riadenie motora je to najdôležitejšie a neoplatí sa šetriť. Zaplatíš viac, ale dostaneš kvalitu a vieš čo v tom motore je. V mojom prípade to bola lambda.
_________________
aktual. BMW E91 320i ///M
ex. Seat Leon topsport 1.9 ARL 110 kW, red
ex. Ford Focus RS Mk1, 176 kW / 331 Nm, build no.#2090
ex. Ford PUMA 1.7 Zetec - S VCT, 92 kW, Electric Orange
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund