Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Karoserie
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
bikerboyCZ
Zaslal: po listopad 01, 2010 10:09 am
Předmět: kdo to dělal ať se přizná
Tak se mi dostala do pracek skierova puma.
Co mě jako první zarazilo když jsem to viděl tak je styl lakování těch zadních blatníku.
V laku jsou vidět tahy po šmirglu ( typuju to tak, že to někdo vzal šmirglem 120 a pak přelakoval) co dál se mi nelíbí tak je to, že tam jsou ZUBY z kitu ( přechody kde to bylo kitovaný)
Vše detailně nafotím a dám sem
Docela by mě zajímalo co TAKOVÉ LAKOVÁNÍ STÁLO.
Já když si řeknu 2500 za zadní nárazník i se sloupkem tak někteří křivý nos.
Ale nikdy sem neudělal něco tak extrémního, jak je to na té pumě.
Neříkám že to dělám ůplně jak z lakovny ( občas tam může být malé smítko) ale tohle se dá vše vyleštit a to taky vždy dělám, takže výsledek je luxus.
s4nch3z
Zaslal: so říjen 16, 2010 2:16 am
Předmět:
Že by na jaře byla druhá "ostravsko-brněnská" Puma?
Jen bych rád připomněl, že linky mimo fórum se tady mají dávat do 'Code' a ne do 'URL'.
skier
Zaslal: čt říjen 14, 2010 11:31 pm
Předmět:
Tak vse domluveno s BikerBoyem, zkraje listopadu , potom dodám fotky zajisté skvělé práce
bikerboyCZ
Zaslal: čt říjen 14, 2010 10:36 pm
Předmět:
Dost lidí má v hlavě zafixováno, že když korozi opraví až na jaře že mají vyhráno.
Ve skutečnosti to tak není..
Pokud je něco shnilého tak přes zimu to dostane tak na prdel že následná oprava stojí daleko víc než kdyby se to podchytilo již dříve.
V dnešní době existují přípravky co se váží na korozi a uzavře ji, takže se v tom místě již žádná neukáže. Koroze vzniká, oxidací železa se vzduchem. Takže kde není vzduch není koroze. Osobně již 2roky používám brunox epoxy. Své auto jsem si před 2rokama tímto přípravkem udělal a do dnes je OK. POkud by někdo chtěl vyzkouset tak můžu prodat lahvinku nebo množství, které požadujete. Natírá se to štětečkem. Co je možná nevýhoda tak je doba schnutí 15hodin je ideal v letních měsících 6hodin. Natírám to ve třech až pěti vrstvách.
Takže:
3vrstvy brunox epoxy
2vrstvy stříkacího tmelu
2vrstvy plniče
2vrstvy metalízy
2vrstvy bezbarvého laku
výdrž ??
odejde dřív motor s převodovkou a blatník bude pořád OK:-)
Co znám maníky z lakovny tak to dělají tímto postupem:
koroze: kit s hliníkem, stříkaci tmel, plnič, lak a hotovo. Uvádí životnost 5let !!
Ale taky dost záleží na tom jak se člověk o auto v zimě stará.
Já osobně si na svém autě dělam dutiny po pul roce a každyý týden v zimě vystříkám vapkou. Mám 15let staré auto a z 99% bez koroze a dutiny jsou jak z vyrobní linky.
bikerboyCZ
Zaslal: čt říjen 14, 2010 10:25 pm
Předmět:
základ plnič je označován jako jeden výrobek
já osobně používám tohle
Kód:
http://www.chedo.cz/kat/2K-HS-4-1-kompaktprimer-low-VOC-185/?PHPSESSID=e42ad56d6bb8202ff68e7ea9a01d4a2b
naředím 4:1 nastříkam na obroušený plech nebo na opravované místo
a po uschnutí to obrousím pod vodou P800. Pak naředím 4:1:1 to úplně před lakem (krásně se to sleje ) vezmu P1500 a leju konečnej lak
skier
Zaslal: čt říjen 14, 2010 10:24 pm
Předmět:
2berry: tak jsem zmenil nazor... Co kdybych ti to na Jaro privezl do Brna??? btw: nedavno jsem si mailovali kvuli tem prahum atd...
ale myslim ,ze by to rezave chtelo alespon naoko zakonzervovat, mam doma tlumex a resistiv. Tak co??
Zdeny
Zaslal: čt říjen 14, 2010 9:21 pm
Předmět:
Plnič ti kryje drobný nerovnosti a dá se hezky brousit..
Základ je prostě šedá, tvrdá barva která ti nepřekryje nic a nahovno se brousí
Takže je vhodnej tak těsně před lak na dokonale rovnej povrch..
skier
Zaslal: čt říjen 14, 2010 8:44 pm
Předmět:
no zkusím to sám, akorát pouze ten tmel, základ, metla, lak...
Myslím, že to tak šílené nebude protože shnilé, ďuravé, prožrané to absolutně není, je to opravdu pouze o tom, že se odloupnul lak a zrezlo to a ta rez vlezla dále po lak, kdyby to bylo shnilé, tak to doma nedělám, ale do tohohle se pustím, když se nepovede, tak se naseru a natřu to Tlumexem
A ještě jeden dotaz:
Jaký je sakra rozdíl mezi plničem a základem?????
s4nch3z
Zaslal: čt říjen 14, 2010 8:00 pm
Předmět:
@ skier: No já jsem taky před nějakým časem uvažoval, že bych se do toho pustil sám. Začal jsem hledat informace a našel jsem spoustu zajímavých návodů a tipů. Ale čím víc jsem to pročítal, tím víc jsem docházel k názoru, že to s velkou pravděpodobností zkurvím a ještě mě to bude stát dost peněz. A to nemluvím o čase a o tom, jaká je to dupačka, aby to nějak vypadalo.
Ale když to vezmeš jako zábavu, tak proč to nezkusit. Když to zmrvíš, tak to furt ještě můžeš nechat vždycky udělat znovu. Já ti rozhodně fandím.
Tady je jeden hodně zajímavý pokec o lakování od lidí, kteří např. dělají renovace aut: Je toho 38 stránek, ale čte se to jedna báseň:
Kód:
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=3781
Jinak tady je takový jednoduchý videonávod včetně opravy děr použitím fiberglass (pasta s laminátovými vlákny), ale tohle je podle mě fakt dobré na zaflikování na nějakou krátkou dobu. Třeba před prodejem auta.
Ale já na tom postupu aspoň pochopil některé úplně základní věci.
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=HyyRibUxfBw
bikerboyCZ
Zaslal: čt říjen 14, 2010 12:20 pm
Předmět:
Jak se to neuděla pořádne tak to vyleze znovu. Proto bych to nechal aby to nekdo udělal. Z lakovny by ti to mohlo vydrzet 2 roky a vic
a cenove si spočítej ze by to mělo byt stejné.
Ale pokud si to chces zkusit sam tak držím palce
skier
Zaslal: čt říjen 14, 2010 12:17 pm
Předmět:
no nevím no
Shnilé to není vůbec, zdruhé strany v blatníku není rez vůbec, pouze se na tom lemu odloupnul lak a zaclo to rezavet a lézt pod ten lak...
bikerboyCZ
Zaslal: čt říjen 14, 2010 12:14 pm
Předmět:
Jen tohle ti korozi neudrží a kor ve spraju. Takto ti to vydrží asi 3mesice.
Dřív jsem tak dělal oktavku
skier
Zaslal: čt říjen 14, 2010 12:06 pm
Předmět:
no mám auto po kroupech, takze ten esteticky dojem mi uz je celkem jedno, zalezi mi akorat aby to nebylo extra videt. takze na kit asi kaslu... takze zrejme jenom tmel, zaklad, metla, lak...¨
ale diky moc!!
bikerboyCZ
Zaslal: čt říjen 14, 2010 11:53 am
Předmět:
kitovat proto, že určitě až to vezmeš drátěným kartáčem tak to nebude rovný. Bude tam méně matrošu a kdyby jsi to jen přestříkal tak by jsi pak viděl kde to bylo dělany. ( prohlubeň, nerovnost).
Stejně když si spočítaš náklady na opravu doma a nejistý vysledek tak je lepší to někomu dat.
Plnič ve spraju 217Kč
Stříkací tmel ve spraju 336Kč
Metalíza 400ml spray 500Kč
bezbarvý lak s tužidlem 500Kč
šmirgkle, technický benzin,gumoasfalt,drátěný kartáč na vrtačku, kit,stěrky
cca 350Kč
připočti k tomu topení,nervy, čas strávený nad dílem a riziko nezdaru.
Takže osobně bych to zavezl někomu v okolí ať ti to udělají do zástřiku. Pokud berou 2000kč za blatnik tak ti muzou účtovat jen pulku. takze za 2 blatníky by ses mel dostat do 2000kč a vysledek profi
[/code]
skier
Zaslal: čt říjen 14, 2010 11:28 am
Předmět:
a kitovat proc??(shnile to neni nikde) Jinak diky moc za ten postup!
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.14 sekund