Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Šotnik
Zaslal: po listopad 13, 2006 6:42 pm
Předmět:
intr napsal:
Ahoj lidi,
mám stejnej problém. Příjdu k auto, strčím klíček, začne jít rádio atd. Jakmile začnu startovat, kontrolky které mají zhasnout tak zhasnou, rádio zahasne, ale to je vše - startér nezačne točit. Stalo se mi to zatím dvakrát. Podařilo se mi to odstranit tak, že jsem po rozdělání pojistkové skříňky u baterky v motoru zahejbal s pojistkama a poťukal relátka. Ale při druhém selhání jsem kolem auta běhal asi deset minut, což už mně začíná dost zarážet.
Milan
Tak to by mohl být třeba imobilizér. Jestli náhodou nemáš na klíčích nějákej kovovej přívěšek, co se mu plete v cestě
Kdo
Zaslal: po květen 22, 2006 9:07 am
Předmět:
MAd napsal:
A víš 100%, že je tvá baterie OK ? Mně loni na podzim se Puma při startu chovala úplně stejně, dal jsem novou baterii a je po problémech. Zkus se mrknout taky na kontakty, případně očistit od rzi a toho bílého prášku, namazat kontakty.
Pak bych to zkusil proměřit.
MAd má pravdu, ale záleží, kdy se ta závada projevuje. Pokud je aku těsně před smrtí, tak snese startování nějakou kratší dobu po vypnutí motoru, ale např. druhý den (a může to být i kratší doba) už ani ťuk z důvodu samovybití. Pokud se to ale projeví tak, že třeba pár dní stojí, nastartuje, jezdí a najednou to nejde, pak bych opravdu hledal jinde. Podle popisu závady jsem vyrozuměl, že když se mu nedaří nastartovat, pokus opakuje a najednou se to zdaří. Pokud by Aku byl vybitý, prostě už nenastartuje. Kondice Aku se dá zjistit i tak, že při startování (i tom nepovedeném) zapneš dálková světla a třeba ventilátor (kvůli odběru) a sleduješ, jak to pohasne při zapnutí startéru. Píšeš, že kontrolky moc nepohasnou, to by svědčilo o jeho dobré kondici.
Kdo
Zaslal: po květen 22, 2006 9:02 am
Předmět:
Boža napsal:
dioda bliká jasně červeně.
A není chyba v tom? Jestli se nemýlím, měla by dioda po zasunutí klíčku a jeho rozpoznání na cca 3 sec. zasvítit trvale a pak zhasnout.
MAd
Zaslal: ne květen 21, 2006 8:56 am
Předmět:
Baterii v klíči rozhodně měnit nemusíš. Ta s tím nemá nic společného. Imobilizér je pasivní systém (resp. funguje na základě indukčnosti)
A víš 100%, že je tvá baterie OK ? Mně loni na podzim se Puma při startu chovala úplně stejně, dal jsem novou baterii a je po problémech. Zkus se mrknout taky na kontakty, případně očistit od rzi a toho bílého prášku, namazat kontakty.
Pak bych to zkusil proměřit.
Boža
Zaslal: so květen 20, 2006 10:33 pm
Předmět:
kontrolky pohasínají jako při normálním startování s úpěšným koncem. dioda bliká jasně červeně. Takže i to by mělo být v pořádku, ale pro jistotu baterii v klíči vyměním. zkusím kouknout na ty kabely a v nejhorším případě na ten startér. díky za rady Puma FOREVER
Sajmon.Fenix
Zaslal: pá květen 19, 2006 6:23 pm
Předmět:
Jeden kamoš měl taky problémy se starterem, že to cvaklo a nic, nakonec to byly uhlíky, tak mylím, že to bude něco takovýho.
Kdo
Zaslal: pá květen 19, 2006 11:13 am
Předmět:
Zase já
, snad se polepším.
jmario
Zaslal: pá květen 19, 2006 11:06 am
Předmět:
takto pravdepodobne blbe imobilizer pripadne bateria nema dobry kontakt.
Ak imobilzer nerozozna kluc da sa odomknut volant zapnu sa kontrolky ale starter nepotoci....
Kdo
Zaslal: pá květen 19, 2006 9:40 am
Předmět:
To jsem byl já, se omlouvám, asi sem se zapoměl přihlásit
MAd
Zaslal: pá květen 19, 2006 7:33 am
Předmět:
Baterie je OK ?
Boža
Zaslal: pá květen 19, 2006 7:28 am
Předmět: Nestartuje
Mam takovej problém. Občas se stane, že když chci nastartovat, tak starter vůbec nereaguje. Ani se neotočí. Ale stalo se mi to zatim jenom asi pětkrát. Tak otevřu kapotu zahejbu všema kabelama, zkusim nastartovat a nic. Takhle to dělam dokud se nechytne. Tak nevim jestli je to v kabelech a nebo v něčem jiném. Nemáte s tim někdo zkušenost? Dík
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.20 sekund