Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ostatní
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Sajmon.Fenix"]Já měl z pumy takovej pocit, že ji stačí rozjet, jedno, jestly 150, 160, nebo 200 a pak povolit plyn a jen zvolna na něm mít položenou nohu a zdálo se mi, že pumí jede pořád stejně rychle, ale s téměř minimální spotřebou, jelikož jsem skoro vůbec nedržel plyn.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
douda
Zaslal: čt listopad 29, 2007 12:10 am
Předmět:
Roman30 napsal:
To by som rád videl ten klopec na 5 min.
No, 5 minut to nebylo, ale dneska jsem si stopnul cestou z práce kopec Slapy - Štěchovice (z kopce, zařazená pětka, bez plynu)
Kód:
http://www.mapy.cz/#x=133028864@y=135053568@z=12@mm=ZRP
a bylo to +-2 minuty 30 sekund při 80kmh. A musel jsem i přibzďovat, je poslední dobou nějak oslizlo
Šotnik
Zaslal: st listopad 28, 2007 8:44 pm
Předmět:
Nejnižší spotřeby dosáhneš, když pojedeš na 5ku s co nejmenšíma otáčkama, ale aby to ještě jelo a nemusel jsi moc šlapat na plyn, žádný bláznivý přidávání a brzdění. Takže takovejch těch 50km/hod. a lehká noha. Ale jak to snáší motor, to fakt nevim.
Se svojí hondou jsem tak dal průměrku 3,5 litrů na 100km
Roman30
Zaslal: út listopad 27, 2007 3:19 pm
Předmět:
To by som rád videl ten klopec na 5 min. dole a bez radenia. Minimálne podradiť bude treba a tak to nebude nonstop bez plynu.
Najnižšia spotreba je podľa mňa pri 90 km/h no pri pume a 125 ps ma skôr baví ju držať okolo 4-5000 otáčok a tým min. spotrebu ťažko dosiahnem.
Matěj
Zaslal: po červen 25, 2007 5:32 pm
Předmět:
nekde v manualu ted nevim jesli od Sierry nebo od Pumičky jsem četl že je dobry jet z kopce na kvalt bez plynu nejdyl 5min.. jestli se treba neco hůř maže nebo co.. takže 5min a kdyz je potreba dyl tak treba na chvilku zase pridat.. je to blbej zlozvyk no, sam jsem na to prisel nastesti hned v autoskole kde jsem takhle vyradil a v zatacce mi to na snehu kvuli tomu nezatocilo a vyneslo me to do strouhy..
Nic.Nebude
Zaslal: po červen 25, 2007 4:37 pm
Předmět:
Aluna napsal:
...Proto dedovi furt rikam at ten kvalt nevyhazuje...
njn.Tohle znam. Cloveku ktery tak najezdil uz deseti tisice kilometru se spatne uci na jiny zpusob rizeni. Btw. nenici se tim tak trochu ten motor? (respekt neni pro motor lepsi jet na volnobeh?)
EDIT: Ale kdyz nad tim tak premyslim,tak i to opotrebeni motoru bude minimalni... Kdyz pojedu po rovine,nebo do kopce,tak je urco 2-5x vyssi.
Aluna
Zaslal: pá květen 18, 2007 1:49 pm
Předmět:
2Rem: No jasne u vsech aut s ridici jednotkou je prokazana nizsi spotreba pri jizde bez plynu se zarazenym rychlostnim stupnem nez treba na neutral... Proto dedovi furt rikam at ten kvalt nevyhazuje...
2MAd: Facka to taky umely ale az ty od 06-1992
MAd
Zaslal: pá květen 18, 2007 10:06 am
Předmět:
Rem napsal:
U pumy dochazi k tomu uzavreni privodu paliva taky? Pri brzdeni motorem?
Samozřejmě. Takhle to dělá každé auto se vstřikováním (možná už to uměly i karburátory u favoritů - ale to si nejsem jistý)
Rem
Zaslal: pá květen 18, 2007 9:58 am
Předmět:
"Brzděte motorem
Při brzdění motorem u moderních aut dochází k uzavření přívodu paliva a žádné palivo se nespotřebovává. Vůz jede takzvaně zadarmo, a přitom se šetří brzdy. Brzdění motorem proto může být u aut, ve kterých dodávku paliva řídí elektronika, výhodnější než jízda na volnoběh neboli na neutrál."
Toto je citace z clanku na idnes.cz o usporne jizde :
http://auto.idnes.cz/autoskola-usporne-jizdy-3-predvidavy-ridic-jezdi-za-min-piq-/automoto.asp?c=A070515_200415_automoto_fdv
U pumy dochazi k tomu uzavreni privodu paliva taky? Pri brzdeni motorem?
Mircelo
Zaslal: ne březen 11, 2007 11:50 pm
Předmět:
to Maw: takze zrak ma klamal len trosku cca 2100 ot/min. =80 km/h...(vysledok toho odsutpnovania a jemneho chiptunningu)
Šotnik
Zaslal: ne březen 11, 2007 11:37 pm
Předmět:
Jo jo, nejnižší spotřebu máš, když jedeš třeba na 5 z kopce a nepřidáváš plyn, to se pak rovná nule
Jinak čím nižší otáčky, tím menší spotřeba, ale nevyužiješ potenciál a účinnost motoru, prostě zbytečně ten motor trápíš.
webster
Zaslal: ne březen 11, 2007 6:02 pm
Předmět:
tomu sa hovori technika lahkej nohy. takto sa vyhrava aj na sutaziach o spotrebu.
Sajmon.Fenix
Zaslal: ne březen 11, 2007 12:42 pm
Předmět:
Já měl z pumy takovej pocit, že ji stačí rozjet, jedno, jestly 150, 160, nebo 200 a pak povolit plyn a jen zvolna na něm mít položenou nohu a zdálo se mi, že pumí jede pořád stejně rychle, ale s téměř minimální spotřebou, jelikož jsem skoro vůbec nedržel plyn.
Mircelo
Zaslal: so březen 10, 2007 9:01 pm
Předmět:
to maw: jj bude to asi tym odstupnovanim... este dnes sa na pumicke prevezem ci ma nahodou zrak neklamal (nikdy nepozeram na pristrojovku, nebavi ma to
)
Maw
Zaslal: so březen 10, 2007 8:51 pm
Předmět:
.
Mircelo
Zaslal: so březen 10, 2007 8:47 pm
Předmět:
to Maw: tak sakra cim to je???
ak sa nemilim tak mne by to malo hadzat este vecsie otacky... ten chiptuning co na tom mam to nemohol tak "zradikalnit"...
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund