Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Frostik"]pokud by měl zájem a chtěl si udělat výlet do Německa ... (zvýšení výkonu stojí za to *THUMBS UP*) www.suhe-motorsport.de/Products_Turbo.html[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
lion
Zaslal: st listopad 01, 2006 12:45 pm
Předmět:
cena pumy a turba za 6000 eur se rovná cena ford escort rs cosworth
a s tím jak vypadá puma souhlasím mně se taky líbí ale neinvestoval bych do ní cenu za kteruo sem ju koupil
Johnik
Zaslal: út říjen 31, 2006 4:08 pm
Předmět:
To asi ne, ale puma se mi líbí pořád víc než focus RS ( i když ten je taky hezkej - je bez turba?to se divim
), ecort RS Cosworth ( už je někde úplně jinde )
Navíc cena pumy je trochu jinde než u zmíněných 2 aut a to u mě hrálo podstatnou roli
lion
Zaslal: út říjen 31, 2006 2:57 pm
Předmět:
pokud vím tak rs se taky vlezou do kategorie třílitru a není o moc těžší než puma
Johnik
Zaslal: út říjen 31, 2006 11:29 am
Předmět:
Bane pokud s ní chceš sprintovat a získat ňákej pohár tak to turbo má smysl, protože koeficientem a výkonem budem na horní hranici kategorie do 3l
lion
Zaslal: út říjen 31, 2006 10:59 am
Předmět:
zdravím všechny co chtějí montovat do pumy turbo podle mě je to zbytečná investice do takového auta 6000 eur + cena pumy=? to už si rovnou můžete koupit ford focus st nebo rs
Frostik
Zaslal: út říjen 24, 2006 8:29 am
Předmět:
to
Johnik
: chtěl bych tu úpravu motoru, jinak to auto jako celek vypadá hrozně
Johnik
Zaslal: po říjen 23, 2006 8:35 pm
Předmět:
Ta puma co si sem dneska poslal je na prodej
Frostiku
cheš ji?
je za 25.000euro, víc info na
koestlich2002@aol.com
našel jsem to v autotuning september 2006(www.autotuning.de)
SiD
Zaslal: po říjen 23, 2006 7:34 pm
Předmět:
takze k turbokitu a k suhe zatim nemam co rict.. jeste nebyl cas to prostudovat
ale k tomu dojde a jak tu nekdo psal ze tu firmu nekdo nezna tak ja prave patrim k tem kteri o tom slysi poprve takze thx
a ted k te upravene pume, s nemeckym slovnikem si nerozumim
je tam moc cizich slovicek
kazdopadne vypada dobre.. ten motor moooc dobre.. ale ty svetla takhle poresene se mi vubec nelibej.. btw: a vite nekdo co to ma dopekla za palubku?? kde ma ty normalni kontrolky??
Frostik
Zaslal: po říjen 23, 2006 9:49 am
Předmět:
a ještě pár dalších fotek ... bohužel, je to oskenované z časopisu a tím je trochu zmrvenej odstín té "pomerančové metalízy"
Frostik
Zaslal: po říjen 23, 2006 9:45 am
Předmět:
tak jsem tak dlouho hledal ten časopis (samozřejmě kecám
), až se v aktuálním čísle FordScene objevila další Puma s stejnou úpravou, jako měl PumaJoe; tady jsou údaje a fotky, takže rychle pro Německo-české slovníky :
Frostik
Zaslal: st červen 21, 2006 2:39 pm
Předmět:
to Šotnik : to je skoro ono, ale asi jsem spletl tu přezdívku, nebo jí Pumajoovi v SUHE ještě doupravili
to Jonhik : není i když vypadá moc hezky; ta o které jsem psal byla červená, stejná jako má Pumajoe, ale kola měla myslím od CMS s leštěným límcem
časopííís jsem zatím nenašel, opatrně se zeptám Aleny kam ho před mnou schovala
Johnik
Zaslal: út červen 20, 2006 11:21 pm
Předmět:
Neni to ta puma z toho časáku
Šotnik
Zaslal: út červen 20, 2006 11:06 pm
Předmět:
Tady jsou ještě nějaký údaje ohledně tý pumy turbo:
http://www.autoholic.de/members/Ford_Puma1700RSTubro_1198.html
Frostik
Zaslal: st květen 10, 2006 11:07 am
Předmět:
Šotnik napsal:
Frostik napsal:
nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3 varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj
kde ses dočet o tom převrtání na 1,9? Celkem mě ta úprava zaujala, tak bych o tom chtěl získat co nejvíc informací. Takovej legální turbokit, to by bylo teprv svezení
zkusím to někde vyhrabat - bylo to v nějakým straším čísle německýho časopisu "FordScene"; měl to někdo s přezdívkou PUMAJOE (asi by se dal najít někde na
www.fordboard.de
) ... měl kit od Suhe ve verzi 3 + převrtáno a tím se odstal na těch 235 HP ...
Šotnik
Zaslal: út květen 09, 2006 11:30 pm
Předmět:
Frostik napsal:
nechápu, proč by to měla bejt "kokotina" ... skopčáci na všechny 3 varianty maj TUV certifikáty, takže to není žádný kutilství ze stodoly
- vzhledem k seznamu komponent, který se měněj nebo jinak upravujou
(převrtání z 1,7 na 1,9), je vidět, že vědej co dělaj
kde ses dočet o tom převrtání na 1,9? Celkem mě ta úprava zaujala, tak bych o tom chtěl získat co nejvíc informací. Takovej legální turbokit, to by bylo teprv svezení
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund