Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="pumic"]Ked som mal problemy s nastavenim rozvodov toto bola jedna z variant fungovania. Presne nastavenie rozvodov bolo riesenie. Pto pumke je problemom ze remenice nemaju koliky na zaistenie presnej polohy a ak sa pri vymene rozvodov nevymeni srob na uchytenie remenice na kluke moze sa remenica smiknut koli vytahanemu srobu.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
mgy
Zaslal: pá listopad 21, 2014 6:54 am
Předmět:
Rozvody dělali před cca dvěma lety a 45000km v autorizáku Ford Kříž Domažlice, tak snad věděli co dělají. Na fóru jsem na tenhle autorizák našel jenom chválu.
kap
Zaslal: čt listopad 20, 2014 7:00 pm
Předmět:
tak aretaci vaček uděláš jednoduše, a na klikovce zašroubíš šroub a klikovku dorazíš na něj, tak aretace jde udělat?!
pumic
Zaslal: út listopad 18, 2014 7:43 pm
Předmět:
Ked som mal problemy s nastavenim rozvodov toto bola jedna z variant fungovania. Presne nastavenie rozvodov bolo riesenie. Pto pumke je problemom ze remenice nemaju koliky na zaistenie presnej polohy a ak sa pri vymene rozvodov nevymeni srob na uchytenie remenice na kluke moze sa remenica smiknut koli vytahanemu srobu.
mgy
Zaslal: so říjen 18, 2014 10:24 pm
Předmět:
Tak výměna snímače polohy vačky nepomohla. Po jeho připojení motor zase vynechává a připojování a odpojování solenoidu VCT na to nemá žádný vliv.
mgy
Zaslal: pá říjen 10, 2014 9:47 pm
Předmět:
Když nechám připojenej snímač vačky a odpojím solenoid VCT, motor pořád vynechává, takže nejspíš bude zlobit ten snímač. Možná proto mi taky zmizela ta chyba cam overretarded, protože teď nemá jak zjistit pozici vačky. Snímač objednám nový, při jeho ceně tam není co řešit.
xseries60
Zaslal: pá říjen 10, 2014 7:02 pm
Předmět:
Ano bez snímače vačkové hřídele VCT nefunguje. Jsou tam asi 4 výstupky pro polohu vačkové hřídele a jeden pro HU 1. válce.
Podle toho co píšeš, tak bych začal tím snímačem. To bude ze všeho nejlevnější, případně mi napiš SZ. Mám vyzkoušení snímače vaček. Rozborka VCT by byla podstatně nákladnější.
mgy
Zaslal: pá říjen 10, 2014 3:31 pm
Předmět: Po odpojení VCT solenoidu jede pořád stejně.
Zdravím,
nedávno mi začal vynechávat motor v Pumě 1.7. Nejdřív jsem vyměnil svíčky + kabely + jsem prostříkal všechny konektory kontaktolem. Na chvilku to pomohlo, ale po asi 30km zase stejná závada. Dnes jsem sotva dojel z práce domů. Fordiag hlásil vada na snímači natočení vačky. Když jsem snímač odpojil, tak najednou motor běží úplně OK. Zkusil jsem jen tak ze zvědavosti odpojit solenoid VCT a auto jede úplně stejně jako před odpojením. Napadlo mě, že VCT nebude fungovat bez snímače natočení vačky, ale auto jede pořád stejně jako předtím, než začal vynechávat motor. Už dříve mi na fordiagu vyjela chyba VCT - cam overretarded či tak něco, která se teď ale neobjevuje. Je tedy možné, že už mi dlouhou dobu VCT nefunguje. Jak zjistím, že VCT běží jak má a v jaké poloze zůstane natočená vačka při odojeném solenoidu, do nízkých nebo vysokých otáček?
Díky za jakoukoliv fundovanou odpověď
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund