Autor |
Zpráva |
Zdeny |
Zaslal: so březen 09, 2013 9:33 pm Předmět: |
|
Klid zase....
Mě to prostě rozesmálo, blbě jsem si to přečetl a pochopil z toho že máš taky červenou a napsal si že si tam měl korozi a v další větě že korozi zabraňuje..
Nato bylo to asi ne..... |
|
vlada56 |
Zaslal: so březen 09, 2013 6:31 pm Předmět: |
|
Ted už asi jo Zítra to udělám, dík za pomoc:) |
|
xseries60 |
Zaslal: so březen 09, 2013 4:34 pm Předmět: |
|
Při dolévání kapaliny je dobré mít nastartovaný motor, povolené víčko expanzní nádobky a mírně zvýšené otáčky. Zabrání se tak případnému zavzdušnění.
Tak teď už to musí zvládnout každý |
|
had |
Zaslal: so březen 09, 2013 4:32 pm Předmět: |
|
Tak misto si urcite udelej,demontazi baterky si myslim nic nepokazis,pokud mas origo radio tak bacha na kod.A jak pise xseries pouzij silikon a asi udelas i dobre vymenou spony.Po opetovne montazi nali zpet kapalinu dej topeni naplno a zahrej na provozni teplozu,urcite ti klesne kapalina tak ji dopln po max.Uplne bez problemu by se to melo dat zvladnout v garazi i s minimalnim vybavenim. |
|
xseries60 |
Zaslal: so březen 09, 2013 4:28 pm Předmět: |
|
Určitě jo. Odmontovat baterii a i ten její box, pak je tam místa dost. Už si přesně nepamatuju, ale možná sem odmontoval i zapalování.
Na chladiči dole je zátka, ta stačí povolit a tím vypustíš kapalinu. |
|
vlada56 |
Zaslal: so březen 09, 2013 4:25 pm Předmět: |
|
Jasný, jasný, ale odendat baterku je asi dobrej nápad, aby tam bylo aspon trošku místa ne? |
|
xseries60 |
Zaslal: so březen 09, 2013 3:51 pm Předmět: |
|
JJ. had má pravdu. Mezi hadicemi a přírubami trubek chladicího systému se dělá jakýsi „šlem“. Ten je třeba odstranit. Vše znovu poskládat a je po problému.
Já jsem to ještě pro jistotu podmazal silikonem a omega svorky jsem nahradil těmi dotahovacími na šroubek |
|
vlada56 |
Zaslal: so březen 09, 2013 3:15 pm Předmět: |
|
No ted už by to mělo bejt všechno jasný, díky moc |
|
had |
Zaslal: so březen 09, 2013 3:05 pm Předmět: |
|
Kdyz si tam udelas misto neni to problem.Jinak na G12 plus není v podstatě nic až tak zlého, ale problematika nemrznoucích kapalin je poněkud složitější.
Obě kapaliny G11(modrozelena) i skupina G12(ruzova) jsou na stejném základě, kterým je monoethylenglykol. Zásadní rozdíl je v přísadě inhibitorů koroze. Ty jsou u kapalin G12 organického původu na bázi karboxylové kyseliny. Tím je zajištěna delší trvanlivost.A ruzova kapalina se nedoporucuje jen do starych motoru s litinovym blokem,je urcena jen pro slitinu hliniku apod. ale zdeny to bude urcite vedet lip. Jinak hodne stesti s opravou. |
|
vlada56 |
Zaslal: so březen 09, 2013 2:58 pm Předmět: |
|
Akorát je blbý, že se tam těžko dostává k tomu docela..ale to něják zvládnu tak díky:) |
|
had |
Zaslal: so březen 09, 2013 2:49 pm Předmět: |
|
Samozrejme ze to musis rozdelat a vycistit,kapalina ti vytece musis ji do neceho pochytat.Zdeny nechapu cemu se smejes?? |
|
vlada56 |
Zaslal: so březen 09, 2013 2:38 pm Předmět: |
|
Takže si to ani nerozdělával? No a když se to teda jinak rozdělá a auto je vypnutý normálně , tak poteče to z tý trubky ta zapalina nebo ne? Já jenom kdybych to fakt musel tu sponu měnit tak jestli mám dávat bacha aby to nevyteklo. |
|
Zdeny |
Zaslal: so březen 09, 2013 2:37 pm Předmět: |
|
had napsal: | Delalo mi to taky,vymena spony nepomuze-mezi hadici a tou prirubousedela koroze,staci dobre ocistit a namazat vazelinou(ja osobne pouzil silikon na motory) a byl klid.Jo a cervena tam klidne muze byt,je jen novejsi a ma lepsi tepelne a antikorozni vlastnosti. |
Asi né |
|
had |
Zaslal: so březen 09, 2013 2:22 pm Předmět: |
|
Delalo mi to taky,vymena spony nepomuze-mezi hadici a tou prirubou se dela koroze,staci dobre ocistit a namazat vazelinou(ja osobne pouzil silikon na motory) a byl klid.Jo a cervena tam klidne muze byt,je jen novejsi a ma lepsi tepelne a antikorozni vlastnosti. |
|
vlada56 |
Zaslal: so březen 09, 2013 2:17 pm Předmět: |
|
Tak jsem se koukal a na 99,9% to teče ze spoje u tý trubky jak vede z chladiče do motoru tak u motoru je to asi špatně utěsněný a už tam je červeno pod tim..a spona neni na šroubek, takže by to asi chtělo koupit nějákou novou utáhnout ji a sledovat jestli to přestalo.. |
|