Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="vlada56"]Ahoj, dneska když jsem ráno vyjel z garáže, našel jsem na zemi dvě červené kapky, odhaduju, že by to měla být chladící kapalina, ale odkud by kapala to netuším..že by nějáké špatné těsnění? Dík za odpověď :)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Zdeny
Zaslal: so březen 09, 2013 9:33 pm
Předmět:
Klid zase....
Mě to prostě rozesmálo, blbě jsem si to přečetl a pochopil z toho že máš taky červenou a napsal si že si tam měl korozi a v další větě že korozi zabraňuje..
Nato bylo to asi ne.....
vlada56
Zaslal: so březen 09, 2013 6:31 pm
Předmět:
Ted už asi jo
Zítra to udělám, dík za pomoc:)
xseries60
Zaslal: so březen 09, 2013 4:34 pm
Předmět:
Při dolévání kapaliny je dobré mít nastartovaný motor, povolené víčko expanzní nádobky a mírně zvýšené otáčky. Zabrání se tak případnému zavzdušnění.
Tak teď už to musí zvládnout každý
had
Zaslal: so březen 09, 2013 4:32 pm
Předmět:
Tak misto si urcite udelej,demontazi baterky si myslim nic nepokazis,pokud mas origo radio tak bacha na kod.A jak pise xseries pouzij silikon a asi udelas i dobre vymenou spony.Po opetovne montazi nali zpet kapalinu dej topeni naplno a zahrej na provozni teplozu,urcite ti klesne kapalina tak ji dopln po max.Uplne bez problemu by se to melo dat zvladnout v garazi i s minimalnim vybavenim.
xseries60
Zaslal: so březen 09, 2013 4:28 pm
Předmět:
Určitě jo. Odmontovat baterii a i ten její box, pak je tam místa dost. Už si přesně nepamatuju, ale možná sem odmontoval i zapalování.
Na chladiči dole je zátka, ta stačí povolit a tím vypustíš kapalinu.
vlada56
Zaslal: so březen 09, 2013 4:25 pm
Předmět:
Jasný, jasný, ale odendat baterku je asi dobrej nápad, aby tam bylo aspon trošku místa ne?
xseries60
Zaslal: so březen 09, 2013 3:51 pm
Předmět:
JJ. had má pravdu. Mezi hadicemi a přírubami trubek chladicího systému se dělá jakýsi „šlem“. Ten je třeba odstranit. Vše znovu poskládat a je po problému.
Já jsem to ještě pro jistotu podmazal silikonem a omega svorky jsem nahradil těmi dotahovacími na šroubek
vlada56
Zaslal: so březen 09, 2013 3:15 pm
Předmět:
No ted už by to mělo bejt všechno jasný, díky moc
had
Zaslal: so březen 09, 2013 3:05 pm
Předmět:
Kdyz si tam udelas misto neni to problem.Jinak na G12 plus není v podstatě nic až tak zlého, ale problematika nemrznoucích kapalin je poněkud složitější.
Obě kapaliny G11(modrozelena) i skupina G12(ruzova) jsou na stejném základě, kterým je monoethylenglykol. Zásadní rozdíl je v přísadě inhibitorů koroze. Ty jsou u kapalin G12 organického původu na bázi karboxylové kyseliny. Tím je zajištěna delší trvanlivost.A ruzova kapalina se nedoporucuje jen do starych motoru s litinovym blokem,je urcena jen pro slitinu hliniku apod. ale zdeny to bude urcite vedet lip.
Jinak hodne stesti s opravou.
vlada56
Zaslal: so březen 09, 2013 2:58 pm
Předmět:
Akorát je blbý, že se tam těžko dostává k tomu docela..ale to něják zvládnu tak díky:)
had
Zaslal: so březen 09, 2013 2:49 pm
Předmět:
Samozrejme ze to musis rozdelat a vycistit,kapalina ti vytece musis ji do neceho pochytat.Zdeny nechapu cemu se smejes??
vlada56
Zaslal: so březen 09, 2013 2:38 pm
Předmět:
Takže si to ani nerozdělával? No a když se to teda jinak rozdělá a auto je vypnutý normálně , tak poteče to z tý trubky ta zapalina nebo ne? Já jenom kdybych to fakt musel tu sponu měnit tak jestli mám dávat bacha aby to nevyteklo.
Zdeny
Zaslal: so březen 09, 2013 2:37 pm
Předmět:
had napsal:
Delalo mi to taky,vymena spony nepomuze-mezi hadici a tou prirubou
sedela koroze
,staci dobre ocistit a namazat vazelinou(ja osobne pouzil silikon na motory) a byl klid.Jo a cervena tam klidne muze byt,je jen novejsi
a ma lepsi tepelne a antikorozni vlastnosti.
Asi né
had
Zaslal: so březen 09, 2013 2:22 pm
Předmět:
Delalo mi to taky,vymena spony nepomuze-mezi hadici a tou prirubou se dela koroze,staci dobre ocistit a namazat vazelinou(ja osobne pouzil silikon na motory) a byl klid.Jo a cervena tam klidne muze byt,je jen novejsi a ma lepsi tepelne a antikorozni vlastnosti.
vlada56
Zaslal: so březen 09, 2013 2:17 pm
Předmět:
Tak jsem se koukal a na 99,9% to teče ze spoje u tý trubky jak vede z chladiče do motoru tak u motoru je to asi špatně utěsněný a už tam je červeno pod tim..a spona neni na šroubek, takže by to asi chtělo koupit nějákou novou utáhnout ji a sledovat jestli to přestalo..
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund