Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="absinth"]Všecky kapaliny půjdou nový, spolu s filtrama.... :)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
misakxt
Zaslal: st listopad 07, 2012 1:42 pm
Předmět:
staci i pomer 1:1 ale i 60:40. nalej nadobku do poloviny. jo a hlavne to neotvirej a nedoplnuj kdyz je to horky a natlakovany pac jakmile rychle povolis nadobu tak te to opari !
kap
Zaslal: út listopad 06, 2012 5:41 pm
Předmět:
ok, díky, do Ruska nepojedu, ale zajímá mne to ,takže ,pokud jsem Tě správně pochopil, tak na 1 l nemrz. směsi použiji 0.6 l glykolu a 0.4 l destilky
misakxt
Zaslal: út listopad 06, 2012 11:33 am
Předmět:
taky nezapomeň mít otevřený ventil topení tzn. topení na max a zapnutý klíček..jinak na -50 stupňů vychází 60% koncentrace glykolu. Ale jak jsem již psal - to co kupuješ není 100% glykol - to jenom kdyby si jel do toho ruska
..
johnyzi
Zaslal: út říjen 30, 2012 9:57 pm
Předmět:
jen při doplnění nezapomeň dodržet postup pro samoodvzdušnění
Carpeer
Zaslal: út říjen 30, 2012 6:43 pm
Předmět:
ok moc dekuju
xseries60
Zaslal: út říjen 30, 2012 6:39 pm
Předmět:
7,6 l vč. topení. Ovšem z něj to dostaneš asi jenom odsátim.
Carpeer
Zaslal: út říjen 30, 2012 6:14 pm
Předmět:
takze jenom pro zhrnuti
.. z chladice vypustim celou chladici kapalinu , podle potreby namycham destilku a nemrznouci smes a doleju .. jeste by me zajimalo co se stane pokud bych mel vic chladici kapaliny nez je nutny .. mam jinou nadobku a nejsou na ni rysky + kolik je v obehu kapaliny dohromady?
misakxt
Zaslal: út říjen 30, 2012 6:03 pm
Předmět:
dnes jdu do práce tak se ti podívám do jakého mínus je "čistej" glykol. Ono čistej neber úplně vážně. Myslim že je tam koncentrace kolem 86% co k nám chodí než se to zředí.V podstatě si ale myslim že na -50 to nebude problém naředit ale větší problém bych viděl s olejem protože mám takovej pocit že klasickej 5W40 má bod tuhnutí kolem -40. Ale existují i předehřevy motoru atd. Ale tohle je Rusko a tam zákony neplatí
. Ono i každej model má svoje specifika - u nás se myslim používají tři chladiče. Klasika - s klimatizací a tzv. Hot Area - to je do jižných států ( kde je chladič větší atd.). Každej trh je specifickej takže tady může být růžová a jinde zase modrozelená.
kap
Zaslal: út říjen 30, 2012 5:35 pm
Předmět:
to misakxt:
netušíš náhodou na jakou nemrz.směs jezdí tyto:
Kód:
http://www.youtube.com/watch?v=1Pi9yQQVQeA&feature=related
misakxt
Zaslal: út říjen 30, 2012 5:17 pm
Předmět:
v podstatě je opravdu jedno co tam dáš. Vše je na ethylenglykolu - asi bych dodržel barvu jaká byla půvovodní protože růžová se ti nesmíchá se zelonomodrou. Ono není dobré jí dělat zase moc "ostrou" protože podstatně zhoršuje odvod tepla. Dříve se to používalo následujícím způsobem - naftové motory modrá(modro zelená) - má sice o něco horší přenost tepla ale netvoří usazeniny v chladiči
řůžová(červená) je agresivnější ale lépe odvádí teplo. To není z mé hlavy ale od výrobce. Každopádně v Zetecu máš pod hlavou ocelové těsnění takže to řešit moc nemusíš. Pokud se i tak poruší tak né z důvodu agresivity chladiva. Jenom to neřeď obyčejnou vodou ale destilkou. U nás v prvovýrobě se to ředí na koncentraci cca 56% glycol. Ono taky úplně nepaltí že hliník červená litina modrozelená - u nás se do hliníkového litru dává růžová a do hliníkové nafty modrozelená. Taky je zajímavé že z prvovýroby byla opravdu modrá a po 5 letech měl autorizovaný servis předepsanou již výměnu na řůžovou která má údajně 7 let. Toyota má plánu např výměny po dvou letech takže se v tom vyznat je opravdu záhada
absinth
Zaslal: út říjen 30, 2012 7:10 am
Předmět:
Všecky kapaliny půjdou nový, spolu s filtrama....
johnyzi
Zaslal: út říjen 30, 2012 12:53 am
Předmět:
na barvě moc nezáleží spíš na specifikaci, ale obecně je v nich rozdíl s ohledem na přísady a podle toho tvorbu koroze v chladícím systému.. špatná ti může rozežrat třeba těsnění pod hlavou, ale to bude spíš způsobeno když smícháš dvě různý kapaliny (třeba červenou a modrou a vznikne ti tak kyselina)... různý barvy jsou i podle materiálu motoru, puma má slitinu hliníku, kde by měla být růžová. A pokud měníš kapalinu za jiný tip měl bys předtím propláchnout destilkou
ale když jsme u těch barev, správně má být růžová
ale u forda byla původně modrozelená a tu pak nahradila růžová, takže je možný, že tam máš ještě prapůvodní chladičku (zvážit výměnu..
¨)
absinth
Zaslal: po říjen 29, 2012 11:46 pm
Předmět:
Já mám teda v pumici zelenou a hustou jak puding na -37 ... Otázka jestli tam ta zelená nepatří co může udělat?
johnyzi
Zaslal: po říjen 29, 2012 11:38 pm
Předmět:
chladička je růžová
kap
Zaslal: po říjen 29, 2012 9:15 pm
Předmět:
vypusť vše přes chladič, můžeš sejmout i dolní hadici u chladiče a nechat to vytéct.
pak namíchej raději -40 st. Celsia a nalij. máš tak jistotu, že v pohodě vydrží i ty největší mrazy u nás a ještě můžeš párkrat dolít jen destilku.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund