Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="stropnickyf"]Zdravim všechny které trápí tento problém, škubnutí auta při uvolnění akceleračního pedálu (plynu), měl jsem tento problém také a trval 2 měsíce diagnostika ford nenalezla žádnou vávadu v elektrice ale přesto to bylo elektrickým spínačem každý koho tohle trápí tak se podívejte, jako jsem měl já u spojkového pedálu je spíšnač stejný jako u brzdového pedálu a já ho měl vypadlý auto si myslelo že stojím pořád na spojkovim pedálu vrátil jsem spínač zpět k spojkovýmu pedálu a hnedka přestalo škubání prkotina ale kolik dokáže udělat kravin pokud by měl někdo zájem nebo něvěděl jak tam má být zašlu foto snad vám to pomůže :) stejně jako mě :)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
ttoomm
Zaslal: pá červenec 27, 2012 12:31 am
Předmět:
moc diky za tip!!!!!! kouknul jsem pod pedaly a cidlo bylo fakt vypadnuty z toho uchytu!
stropnickyf
Zaslal: po červen 25, 2012 7:31 pm
Předmět: škubnutí auta
Zdravim všechny které trápí tento problém, škubnutí auta při uvolnění akceleračního pedálu (plynu), měl jsem tento problém také a trval 2 měsíce diagnostika ford nenalezla žádnou vávadu v elektrice ale přesto to bylo elektrickým spínačem každý koho tohle trápí tak se podívejte, jako jsem měl já u spojkového pedálu je spíšnač stejný jako u brzdového pedálu a já ho měl vypadlý auto si myslelo že stojím pořád na spojkovim pedálu vrátil jsem spínač zpět k spojkovýmu pedálu a hnedka přestalo škubání prkotina ale kolik dokáže udělat kravin pokud by měl někdo zájem nebo něvěděl jak tam má být zašlu foto snad vám to pomůže
stejně jako mě
faust54
Zaslal: so červen 23, 2012 9:14 am
Předmět:
Ja mam jednoho klucinu v Letnanech na diag..., ale napadla me jeste jedna vec..., zkus vyndat a vycistit volnobezny ventil...
s4nch3z
Zaslal: pá červen 22, 2012 10:23 pm
Předmět:
Kód:
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=8&t=25694
ttoomm
Zaslal: st červen 20, 2012 11:02 pm
Předmět:
dobrej napad, na pocitac jsem to nenapojoval...muze nekdo poradit nebo doporucit nekoho s diagnostikou v praze nebo praha-zapad?
WaynE
Zaslal: st červen 20, 2012 10:30 pm
Předmět:
Takova blba otazka ma teraz napadla .... skusal si si naformatovat RJ?. Alebo, skusal si to napojit na pocitac ? Mozna tam ta chyba bude a dobry sevisak ti mozno odhali pricinu tvojho problemu
Tomopuma
Zaslal: út červen 19, 2012 7:09 am
Předmět: šklbnutie
Viackrát na rôznych otáčkach
ttoomm
Zaslal: po červen 18, 2012 9:53 am
Předmět:
taky jenom na petku pri ca. 4250 otackach? nebo vickrat v ruznych otackach?
Tomopuma
Zaslal: po červen 18, 2012 7:37 am
Předmět: šklbnutie
Ja mám tento problém už 6rokov a nepodarilo sa mi ho zatial odstraniť, mne to dokonca šklbne viac krát
ttoomm
Zaslal: ne červen 17, 2012 9:43 pm
Předmět:
no nemam tuseni co by to mohlo bejt...jak rikam sundam nohu z plynu a necham klesat otacky a jakmile "doklesaj" k tem cam 4250 tak s sebou auto cukne nebo se jakoby zkoupne kratce a dal zpomaluje normalne...jinak odezva na plyn a vsechno ostatni je naprosto v poradku, napada me spojka jestli by s tim nemohla mit neco spolecnyho, zabira uz hodne nahore pri rozjezdu takze by asi chtela udelat se mi zda...
misakxt
Zaslal: so červen 16, 2012 1:09 pm
Předmět:
VCT je plynulá regulace tlakem oleje není to jako VTEC u hondy skokově.
WaynE
Zaslal: so červen 16, 2012 11:43 am
Předmět:
Tak to tam bude uz po tych rokoch nejaka odchylka nie ? Ved 200 otacok hore-dole
ttoomm
Zaslal: so červen 16, 2012 11:10 am
Předmět:
presne to me napadlo jako prvni ale jak rikas to je kolem 4000 a ja to skubniti cejtim kolem ca. 4200 - 4250
faust54
Zaslal: so červen 16, 2012 10:21 am
Předmět:
Tak kolem 4000 se prenastavuje VCT...
ttoomm
Zaslal: so červen 16, 2012 9:50 am
Předmět: škubnutí při jízdě bez plynu na dálnici
při cestě Praha-Mnichov jsem zaregistroval na dálnici následující: když jedu ca 140 -150 na pětku plynule po dálnici a sundám nohu z plynu (nechám ale zařazenou rychlost), auto samozrejmě přestane akcelerovat a začne brzdnou silou motoru a odporem vzduchu pomalu zpomalovat, tím začnou klesat i otačky motoru z ca. 4500 pri 150 na 4400, 4300 az k 4200, kdy sebou auto najednou malinko skubne a pokracuje ve zpomalovaní a klesaní otáček.
to škubnutí se objeví vždy když otačky pozvolně klesají bez plynu ca. ve 4100-4200 otáčkách na pětku...auto má velice malý nájezd a nic na něm v poslední době nebylo měněno...
nemáte někdo tušení co by mohla být přičina?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund