Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Mircelo"]ak teda ventili by boli vylucene... tak ked sa nedari najst tak skusim teda dat radu ja (upozornujem ze ja mam ale 1,4 ale vyfukovy system mame skoro rovnaky), ak ti to teda drni iba pri zohriatom motore a pri ubrati plynu kedy sa najvecsie vybracie prevadzane prave na cast vyfukovu, tak by som mozno skusil hladat v okoli nad KATom ako je jeho plechovy kryt(mozno je pod nim nieco uvonene...) a tak... jedna sa o to ze je to dalsie miesto kde je puma najviac vystavena vykyvom tepla a vybraciam pri ubrati motora. Inak tie silentbloky motora by sa prejavili uz pri studenom motore a rozvody o zub si myslim ze tiez nebudu (za rozvody ale ruku do ohna nedam, kebo nemam casovane vacky...) :)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
pumic
Zaslal: po duben 30, 2012 8:51 pm
Předmět:
to Mircelo:
mal si pravdu!!!!! drbnuty kryt vyfuku, vytriasli sa obidva sroby na kryte dole pri katalyzatore!!! sroby vymenene, zvuk nikde upna parada
hlavne ze som kupil vsetko mozne co sa toci okolo remenov, nevadi to nieje nikdy na skodu...
este raz diky za radu!
pumic
Zaslal: čt duben 26, 2012 8:15 pm
Předmět:
mircelo: diky za zaujmavy postreh, cez vikend rozhodim a dam vediet ci sa nieco objavi. mam v plane odkrytovat vsetko okolo remenov (aj tak musim vymenit termostat) a uvidime
musim na to prist nech sa mozem posunut dalej (podvozok a tak)
Mircelo
Zaslal: čt duben 26, 2012 8:56 am
Předmět:
ak teda ventili by boli vylucene...
tak ked sa nedari najst tak skusim teda dat radu ja (upozornujem ze ja mam ale 1,4 ale vyfukovy system mame skoro rovnaky), ak ti to teda drni iba pri zohriatom motore a pri ubrati plynu kedy sa najvecsie vybracie prevadzane prave na cast vyfukovu, tak by som mozno skusil hladat v okoli nad KATom ako je jeho plechovy kryt(mozno je pod nim nieco uvonene...) a tak... jedna sa o to ze je to dalsie miesto kde je puma najviac vystavena vykyvom tepla a vybraciam pri ubrati motora.
Inak tie silentbloky motora by sa prejavili uz pri studenom motore a rozvody o zub si myslim ze tiez nebudu (za rozvody ale ruku do ohna nedam, kebo nemam casovane vacky...)
johnyzi
Zaslal: st duben 25, 2012 11:22 am
Předmět:
vůle na ventilech by byla slyšet i na volnoběh, jak už se několikrát opakovalo puma hydroštely nemá
Lotr
Zaslal: út duben 24, 2012 10:04 pm
Předmět:
taky bych řekl, že ventily...nevím jestli se to dá seštelovat jak u škodárny...nevím jestli pomohou nové nadzdvihátka či hydroštels...
pumic
Zaslal: út duben 24, 2012 9:34 pm
Předmět:
ak by bol skoceny remen o zub to by ten motor nesiel asi plynulo alebo sa mylim?
dnes som pocuval ten zvuk cely den a upresnim... pre predstavu, motor ide na volnobeh hladko plynule, pridam plyn otacky vybehnu hore vsetko ok. uberem plyn a ozve sa taky zvuk ako keby vibroval nejaky kov na kov (prirovnam: napriklad k tomu akoby si na ventildekel polozil gulicku z loziska a po ubrati plynu sa rozzkakala)
dakujem inak za kazdy nazor
faust54
Zaslal: út duben 24, 2012 3:32 pm
Předmět:
Ja bych to spise videl na silentbloky motoru, pripadne skocene rozvody o zub...
johnyzi
Zaslal: út duben 24, 2012 2:27 pm
Předmět:
je to mozny pak by to melo trochu traktorovej zvuk, v tom pripade bys musel vymenit rozvodovy kolecka a rozvody
pripadnej problem s casovanim ventilu by mela odhalit diagnostika
pumic
Zaslal: út duben 24, 2012 12:48 pm
Předmět:
na radicke niesu, ide to z mista kde je ten solenoid VCT akurat neviem ako funguje. ci je vobec mozne aby taky zvuk vydaval? alebo ze by to koleso na rozvodoch(saci vacka)?
johnyzi
Zaslal: po duben 23, 2012 9:17 pm
Předmět:
a jen když je motor zahřátej jo.. nejsou ty vibrace cejtit třeba i na řadičce?
pumic
Zaslal: po duben 23, 2012 9:07 pm
Předmět:
...este som zabudol je to motor 1.7 16V VCT...
ved prave ze som skusil nahrat ale v telefone huci vsetko mozne ale ale ten zvuk tam uplne zanikol
ale isiel z vrchu motora
johnyzi
Zaslal: po duben 23, 2012 8:58 pm
Předmět:
možná kdyby jsi měl možnost ten zvuk nahrát.. podle poslechu jde odkud? přímo z víka?
pumic
Zaslal: po duben 23, 2012 8:42 pm
Předmět: vibracie po zohriati motora
zdravim ludia, nestretol sa niekto s takouto vecou: po zahriati motora na prevadzkovu teplotu sa pri rozbiehani resp. pri ubrati plynu ozve hahrkotanie z vrchu motora. je to zvuk ako vibracia niecoho. podla typka z fordu sa nejedna o zvuk od ventilov ale od coho to je nevedel povedat. ked klepu ventily je to 1/4 frekvencie z otacok. toto klepanie ma frekvenciu rovnu otackam motora. ventildekel som mal dole a nic uvolnene som nenasiel. zaujimave je ze toto "vrnenie" nieje stale ale iba niekedy, problem je ze cim dalej tym castejsie.
dufam ze sa najde niekto kto mi bude vediet poradit co s tym pripadne coho sa chytit. za akukolvek odpved vopred diky, viac hlav viac rozumu.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund