Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ostatní
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="PUMAra"]Já mám Pumu z německa sám sem si ji dovezl po vlastní ose a vše vyřídil a ten co ti to bude prodávat tak ti rád pomůže na magistrátu zajde s tebou i vylisovat SPZky ;) jsou hrozne ochotny takže pokud umíš dobře německy taxe ničeho neboj a připrav se, že na německym ouřadě neuslyšíš než Zahlen zahlen :D já bych se dovozu nebál ty auta jsou tam v supr stavu já sem doteď neměl s pumou žádný problem neni ani zrezla až na par bublineček na zadnim lemu;) lépe řečeno s německem mám jen ty nejlepší zkušenosti :)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Greener
Zaslal: so listopad 05, 2011 1:26 pm
Předmět: To: PUMAra
Vlekl jsi E30 to myslíš jako nějakou řadu BMW?
No já bych rád venku koupil Pumu se kterou dojedu po vlastní ose aspoň do K. Var či někam na naše území. A taky aby jela aspoň 130 (
))))
Naposledy když jsem takhle kupoval auto, zjistil jsem, že to nejede víc jak 100 (do kopce),netáhne hrozně čadí - i žere naftalínu. Když jsem ho zkoušel, bylo to ve městě, tak se to nedalo přes 80km/h moc hodnit a tudíž i poznat. Ropáček nakonec skončil tak, že je stále v provozu, naučili jsme ho postupně jezdit, ač se zpočátku vzpínal a zhasínal, na různé kuchyňské pomeje, přefiltrované zbytky olejů a to i motorových vyjetých (karbon nekarbon) a když byla nouze tak friťák nakoupený ještě na podzim 2009 za 17 v Tescu (přesně 16.7 páč 3ks byly za 50).Je to k nevíře, co předkomůrka zastaralá a litin.blok motoru typu KENT ještě překousne, pravda, doproručuji při takové stravě, kdy origo naftu auto vidí jednou za pár dní a to ještě po ránu chrtnutých pár litrů, aby se vůbec (od října) nastartovalo, častěji měnit oleják filtr, ideálně 1x za měsíc, zároveň i olej (stačí nejlevnější minerál splňující API CD, teď už bych tam přes léto na krátší jízdy po městě myslím stačil i CC), čili to jsou další investice 300-400 Kč/měsíc (ovšem při vyšším nájezdu tak 4-5 tis/měsíčně). No ale přes 100 na 5 do mírného kopce prostě nejede, nechtěl bych měřit ty tlaky...(v TP má ale psáno maximálku asi 150). Technickou prošel...Jinak zvláštní je že když píšu do Něm. na ty maily kvůli Pumám, nikdo se neozývá zpět, asi by to rádi prodali u nich, když vidí Praha, CZ, asi je to moc nebere...A volat se mi tam nechce, zvlášť když jde o bazary - a soukr. majitelé mají často uvedeny právě jen ty maily...
s4nch3z
Zaslal: čt listopad 03, 2011 7:13 pm
Předmět: Re: bazary v Něm.
Greener napsal:
No nevím zda firma (bazar) v Něm. či jinde se dá ověřit, kdo jsou společníci-majitelé-jednatelé (Poláci, Turci, dokonce Rusi...?) v nějaké obdobě ARES či Justice.cz, jako je u nás. ...
No určitě něco podobného mají, ale ono už ti něco napoví personál. Jestli uslyšíš po telefonu čistou echt Němčinu, tak by to mohlo být ok. Oni totiž Poláci i Turci nejčastěji najímají zase svoje krajany, než že by zaměstnávali rodilé Němce.
PUMAra
Zaslal: út listopad 01, 2011 1:40 pm
Předmět:
další rada pro sebevrahy
podkopněte si Pumy o minimálně 4 čísla a hoďte na to 17ky kola jako já
supr svezení
...ne muj prispevek byl spíše k odreagovani
ale ted jsem si vlekl e30 na vleku a vzhledem k tomu ze se muze ject s vlekem 80km/h tak je to peknej vopruz, bůhví jak je to v Německu
Greener
Zaslal: út listopad 01, 2011 12:43 pm
Předmět: bazary v Něm.
No nevím zda firma (bazar) v Něm. či jinde se dá ověřit, kdo jsou společníci-majitelé-jednatelé (Poláci, Turci, dokonce Rusi...?) v nějaké obdobě ARES či Justice.cz, jako je u nás. Osobně bych tu Pumu nějak nehonil, jel bych do 135, hlavně aby dojela, možná by se vyplatilo koupit takovou,které končí v Něm. technická právě v listopadu a právě proto by byla za zajímavou cenu, u nás stejně jsou s přepisem trable a prohlídky, o moc časově to zase nenaroste, jít s tím pak u nás na emise+STK, samozřejmě "po nezbytných úpravách", aby to prošlo. Otázka jsou zimní gumy, aby to mělo kvůli Něm. a kvůli nám, v Něm mi situace není jasná od 1.11., v Rak. jsou snad už povinné po tomto datu, někdy do jara, přesně nevím. Pokud by např. majitel dal k tomu náhodou, jako Dobrák od kosti, i sadu letních ráfků, tak zase bude problém to vše odvézt - poskládat do auta, zvlášť když nás pojede víc (2), stěhovák Puma právě není. I do 1000 eur jsem viděl nedávno na něm. stránkách asi 12-15 Pum, z toho asi 1/3 jsou motor 1.4 které nechci a zhruba 40% jsou bazary.Hlavně nejsou aspoň 2 Pumy poblíž sebe, aby si to člověk objel. Z "dederónie" bych to taky nerad kupoval, taději pojedu třeba k franc. hranicím. Otázka další je Schweiz, ten není v EU, ale "jen" v EHS, jestli tam to odhlášení a papírování bude obdobné. Tady v ČR se dost setkávám s doporučením dovézt Pumu spíš ze Schweizu, možná i kvůli podvozku, snad se tam nesolí (v sev. Itálii určitě, ale tam jsou zase dost často auta hlavně typu Puma uhoněná před smrtí, styl na světlech 1-plyn-vytočit atd.) - ale třeba do naftové Octavie 1 motor 1.9TDI 77kW bych se z Itálie jít nebál (severní - tam je kvalitnější nafta, hodně i OMV, Agip). Gr,
Vajt
Zaslal: po říjen 31, 2011 9:49 pm
Předmět:
PUMAra: Koupit ojeté auto a hned v Německu zkoušet maximálku, nějaká další rada sebevrahum?
s4nch3z
Zaslal: po říjen 31, 2011 7:47 pm
Předmět:
Ještě bych doporučil kupovat v bazaru, který je opravdu německý a ne turecký nebo polský. Ono to prý v dojčlandu už zase taková 100%ní idylka není.
faust54
Zaslal: po říjen 31, 2011 7:10 pm
Předmět:
ja jsem mluvil o fin. nakladech..., jinak maximalku s klidnym svedomim testuji i v CR...
PUMAra
Zaslal: po říjen 31, 2011 7:06 pm
Předmět:
prd fauste podval je zbytečnej
sežeň si nejakou rychlejší káru s tou tam jeď a zpátky domu nejlepší honička po německejch silnicí až domu
takhle jsme to udělali my a největší zábava
kde jinde s čistym vědomím otestovat maximálku
faust54
Zaslal: po říjen 31, 2011 3:49 pm
Předmět:
Jinak pokud mas moznost velkeho auta s kouli, tak pujceni podvalu stoji kolem 700kc na den, tak to vyjde pak o dest mene..., my jsem to tak udelali...
Greener
Zaslal: po říjen 31, 2011 3:24 pm
Předmět: díky
chlapi díky za rady, ještě mi není jasné, jak tady dlouho lidi mohli jezdit např. okolo r.96-7 na švýcarských značkách - měsíce i rok (Polo, Sierra 4x4 apod.), jináč ty ráfky zapsané v TP, to je jasné, u nás prý jsou na prodej a nejsou, vždyť jsem odepisoval, utekl mi i kus tuším od Lazionky koncem srpna - zelená (ale nevím stav uvnitř, viděl jsem ji jen na chodníku zvenku) atd., pro mě lepší "Puma za míň ale ne úplně zničená" a postupně do ní cpát, dodělávat si a na léto - srazy ji dát do richtiku, než ji kupovat vypucovanou okolo 50tis apod. Kdyby se dala Puma sehnat třeba ve Švédsku, jezdil bych s ní klidně na tamního příbuzného na švédských značkách tady, dal by mi plnou moc, pravda, povinné ručení a technickou bych asi musel dělat tam...? A bazary už vůbec ne, o tom by mohl povídat bratránek, v červenci AutoESA Pha 10 Mondeo2 kombi a jak se ukazuje, přední náprvava je na TOTAL GENERAL, musela mít pěkný náraz, to zapřeli, problémy s nápravou. jen uvedli do papírů: motor slabší opotřebení úměrně nájezdu (185tkm) a nový motor tam byl dáván, to přiznali, jinak pěna, lak atd., klasika.
PUMAra
Zaslal: po říjen 31, 2011 2:47 pm
Předmět:
Já mám Pumu z německa sám sem si ji dovezl po vlastní ose a vše vyřídil a ten co ti to bude prodávat tak ti rád pomůže na magistrátu zajde s tebou i vylisovat SPZky
jsou hrozne ochotny takže pokud umíš dobře německy taxe ničeho neboj a připrav se, že na německym ouřadě neuslyšíš než Zahlen zahlen
já bych se dovozu nebál ty auta jsou tam v supr stavu já sem doteď neměl s pumou žádný problem neni ani zrezla až na par bublineček na zadnim lemu;) lépe řečeno s německem mám jen ty nejlepší zkušenosti
faust54
Zaslal: po říjen 31, 2011 1:14 pm
Předmět:
No, je to jednoduche, par pum si vyberes v okoli a nejakou dovezes. Ohledne unifikovane smlouvy, ta se da stahnout na portalu mobile.de
Dale poplatky, potrebujes nejake fifniky na odhlasku, coz by melo byt kolen 20-30ecek, dale zalezi na tobe jake prevozni znacky chces, jsou dva druhy -zluty a nebo cerveny pruh. Zluta je na tyden (100ecek) a je na max 7dni, k ziskani potrebujes povinne ruceni a evidencku. Cervena je myslin na mesic (200ecek), potrebues povinne ruceni a STK. ( ve vysledku to je cca 150-200zluta a nebo 300-350 cervena). Tak a ted trada do CR. U nas musis udelat dovozovou technickou a emise (3000+1500) a nechat si vystavit novy Velky technicak ( cca 2500-5000, podle magistratu) pak ekodan, pokud je 3000 Euro2 a nebo 0 Euro3 (puma vyrobena po 6/2000 - pozor nemci uvadi datum provozu, ne vyroby).
Jenik
Zaslal: po říjen 31, 2011 12:56 pm
Předmět:
Záleží jakej rok koupíš, po faceliftu 00/01 s 3.tím brzdovým světlem už Puma plní euro 3 a emise neplatíš.
Btw kvalita německých silnic a dálnic směrem k severu dosti klesá a za Berlínem už je to často jak u nás (směrem na Polsko), takže spíš miř na středozem, západ.
Ber pouze 1.7, vzhledem k těm cenám nemá cenu slabší verze. Vyhni se tuněným vozům, docela ti napoví prošoupaný sedačky a stav volantu, přejeď několik příčných prahů a hledej zvuky od náprav, potom aby ti nehučelo ložisko od spojky (krátkej tlumenej zvuk, hlavně při pomalém rozjezdu), pokud najdeš nějakou s 16cktama kolama nebo jinýma než série, tak je chtěj mít v techničáku..tam snad typový listy neznají a zápis je pohodová záležitost u nich, když je to auto přihlášený na Němce. Mrkni jak moc je orezlý výfuk u tlumiče a jak moc se kýve...
johnyzi
Zaslal: po říjen 31, 2011 12:52 pm
Předmět:
sice je to mimo téma, ale v tuhle chvíli je jedna v čr na prodej, která stojí za to
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4400
Greener
Zaslal: po říjen 31, 2011 11:53 am
Předmět: Dovoz Pumy z ciziny (Něm.) - jak na to ?
Onl. se těm, kteří ví, že už to tady je někde založeno,
ale i přes doporučení, že lepší je to ze Švýcarska (nesolí se tm prý - ovšem nevím jak je to s papírováním a frank je teď docela vysoko...) by mě zajímalo, kolik investic, krom paliva samozřejmě, benzínu (po vl. ose - vlek nemám) a modlit se, aby se něco po cestě nevysypalo, třeba spojka, to už se prý stalo - tak nevíte někdo všechny ty NUTNOSTI zařizování a postupně všecky INVESTICE - poplatky ? Prý je u nich v místě prodeje třeba zaplatit na nějaký úřad + 100 eur za "prodej do ciziny", něco jako odhlášení, u nás pak prý okamžitě má být (?) evidenčka do pár dní (100-200), možná rovnou i technická prohl.+emise, dál prý značky 800 (pár) a ekopolatek, u Pumy snad je to S2 zatím ještě za 3000 (?), od ledna snad už +5000 (navýšení + 2tis.). Co si mám vzít po vyzkoušení projetí a prohlídce nejlépě v jámě či aspoň na rampě od předchozího majitele (či majitelky?). Smlouvu v NJ či AJ či pro jistotu obou jazycích předpřipravenou od nás, jejich nějaké RČ (obdoba) či číslo řidičáku, nějaké jejich nacionále asi ? A jak je to s daněma - Mwst apod. ?
Je na to někde na webu proforma formulář smlouvy o koupi např. z Něm., Rak.ke stájnutí ? Případně dík. jinak zahlédl jsem nedávno na webu nějakou červenou Pumu 1.7 z něm najeto údajně jen 50tkm za asi 1000 e, samozřejmě podezřelé, stáčení tachometrů už je v něm. trestné ? Dík za rady...Samozřejmě, pokud už bych jel ven pro Pumu, nasmlouval bych si v okruhu ideálně 100km v husté něm. aglomeraci 2-3 vozy (záložní) k prohlídce, kdyby to někde vybouchl (doslaovná šrot - či to už stihli prodat), to dá rozum. V bazarech bych se ale Pum bál, dost je jich na jihu NDR, okolo Chemnitz, Dresden, i 1.4 - ty ale nechci a 1.6 bych snad i snesl, ale je to rarita, že...Dík. Gr.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund