Autor |
Zpráva |
cubec |
Zaslal: út prosinec 14, 2010 9:28 am Předmět: |
|
Já sem našel jednoho krásnýho černýho, decentne ospoilerovanej (MS desing myslim) s automatickou klimou, 3dvířko, přesne to co by se mi libilo a asi jen za 150. Bohužel byl v něměcku :-/ a ne zrovna blízko od hranic myslim. Necham si ho jako rezervu. V teplicích maji zas krásný mondeo cerny ST. Akorat pekná fiesta neni nikde k nalezení.
edit: tady jsem ho našel, jen pro ukázku
Kód: | http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=cz&id=139417463&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxPrice=8001&transmissions=MANUAL_GEAR&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1 |
|
|
misakxt |
Zaslal: út prosinec 14, 2010 9:21 am Předmět: |
|
Včera jsem jel po Kolíně z práce a v jednom bazaru tady stojí krásnej Focous II 3dv. zatonovanej na suprovejch liťákách. Sakra teď si jenom vzpomenout na jméno toho bazaru ... a ten byl opravdu echt.... podívám se ti tam až pojedu z práce jesli si na to vzpomenu |
|
cubec |
Zaslal: út prosinec 14, 2010 7:35 am Předmět: |
|
Co se týče těch francouzu, tak od mechanika vím, že ty jeji HDi jsou moc povedený motory. Servisuje auta český pošty a že se k tomu ty ženský nechovají zrovna ohleduplně a ty motory drží a drží.
Co se týče cen ojetin tak i tak jsou diesly v tý samý výbavě dražší než velkej benzín, protože se toho obsahu a spotřeby každej bojí, což mi paradoxně nahrává a dělá to ty velký motory pro mě výhodný. Takže diesla sem se do Mondea vzdal a hledam už jen Fiestu ST, Focus 2,0 a Mondeo ST...ted jde jen o to co najdu v dobrym stavu a za rozumnou cenu. |
|
petrchmel |
Zaslal: po prosinec 13, 2010 11:01 pm Předmět: |
|
Řešime tady benzín nebo naftu!Ne nějakeho rencka.Pokud najedeš ročně miň než 5tisic,tak benzin a nebal bych se pořadneho obsahu.Jinač nafta pokud fičiš dalkovky a když maš naftu za 20 .Pokud jde o pořizovaci ceny dieslu a benzinu,tak se to řeši u novych aut. U dieslu vstřiky musiš počitat kolem 250 tic. |
|
Lucius |
Zaslal: so prosinec 11, 2010 1:50 pm Předmět: |
|
no to je jasne. zabozruti si s nejakym pristupom ku vymene dielov tazku hlavu nerobili. megane a laguna su kapitola sama o sebe. laguna bola na svoju dobu neskutocne technicky vymakane auto s kopou neodladenej elektroniky takze kvoli tomu vznikala kopa problemov. vseobecne francuzi maju problem s kontaktmi v elektrike ale vzdy to riesi zazracny sirup zvany kontox/kontaktol presne tak musim aj na pume 1-2x rone prestriekavat tie tlacitka na stahovanie okien pretoze sa to nejak zanasa.
Inak s tymi svieckami mas pravdu tusim na C. evasion a c8 s v6tkou musel ist von cely motor ked sa menili sviecky. hruza |
|
misakxt |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 7:24 pm Předmět: |
|
..já mám zkušenosti s předchozí generací Maganu a Laguny a je to tragégie...pořád nějaký problémy s čidlama eletrikou cívkama a pobobný nesmysly...noo né že by na tom třeba fábie byla líp ale každej mechanik ti řekne že francouzký auta jsou na demontáž nejhorší a logika umístění některých věcí je šílená - zkus si třeba vyměnit blbí svíčky v 3.0 V6 Espace..to je na dovolenou pomalu nebo umístit řídící jednotku do blatníku kde i při malé havárii to hned odnese právě ŘJ to nemoch vymyslet nomální člověk.Ostantně i Japonci jsou na miniaturizaci v motorovém prostoru specialisti. Každá značka má něco - třeba i u Fiatu je to plný různejch atipickejch klíčů a přípravků když který nemáš tak nic neuděláš. Já si na Focusu vystačim s gola sadou..a vom to je...a nebo mě napadá uložení zadní napravy ve starší peugeotech a citroenech to je taky moc chytrý......... |
|
DarthVader |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 7:16 pm Předmět: |
|
Francouze nebrat (nechci tim urazit pripadne majitele, ale proste uz nikdy). Pokud bych mohl doporucit, bez do te Fiesty ST (ja sam si ji take jednou poridim jako nejake dodatkove auto). Jeji podvozek, motor a celkove naladeni je proste skvele. |
|
skier |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 7:07 pm Předmět: |
|
tohle není památka Unesco |
|
Vajt |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 6:33 pm Předmět: |
|
Tak pokud se to tu zvrhne v debatu o autech na plyn a o očipovanejch dieslech, který se vyrovnaj estéčku, tak už k tomu nemám co dodat .
Skier: Ekonormy zapříčinili to, že už se skoro nedělaj atmosférický motory, který jsou pro sportovní auto nejvhodnější, takže níčit ty poslední plynem mi přijde jako barbarství . |
|
Lucius |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 5:17 pm Předmět: |
|
misakxt: ja neviem mal som skoro samych francuzov a mozem povedat ze mi prisli spolahliveisie ako ford. vzdy odislo len to co predchadzjuci majitel odflakol na udrzbe (citroen xm urvala sa remenica ktora nebola zaistena original kolikom ale kusom klinca, zacalo tiect servo lebo jazdil na krivych kotucoch a riadenie dostavalo pecky az sa uvolnila napravnica) vseobecne francuzi su vyrobeni kvalitnejsie a nadcasovo (kvalitnejsie materialy v interieri, pozink u citroenu tusim od 1986). Je pravda ze s novymi HDi skusenosti nemam tusim by som ich ani nechcel
No a co sa tyka rozhodnutie benzin/nafta: ano kratke trasy su pre naftu dost bolestive a novym common railom nejak neverim. Jazdim cca 12000 rocne (na dvoch autach 6000+6000) to nie je tak vela aby som si nepriplatil za benzin. Vseobene keby som sa rozhodoval tak ojetinu benzin alebo stary naftak bez priameho vstreku, nove by som mozno riskol aj naftu ale fakt len funglovku.
Inak vzdy sa mi pacili male auta ktore to dokazu slusne rozpalit aj ked na to nevyzeraju. Ked pumca dosluzi (co dufam nebude tak skoro) asi sa poobzeram po renault twingo gordini rs 1.6 133k nie su tam ziadne turba a kompresory ktore by zneprijemnovali zivot a ten vykon s tak malym auto poriadne zacvici. samozrejme to beriem ako druhe auto do rodiny presne tak ako teraz pumu |
|
misakxt |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 4:43 pm Předmět: |
|
...hmm tak to si kup třeba oturbenýho francouze ale ještě jednoho na náhradní díly . a taky hodně dovolený až se budeš chtít k něčemu dostat ......... |
|
Hudson |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 4:22 pm Předmět: re |
|
jééééé ...........vaše starosti mít........ auto si kupuju takové co vypadá dobře a hlavně co jezdí rychle...........do každého auta se strkaj peníze....a řešit benzín????nebo naftu????obojí je drahe..... |
|
misakxt |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 3:35 pm Předmět: |
|
...no z kterého konce to vzít ...já bych přemýšlel buď o 2.0 benzín ve focusu II nebo 2.0 TDCi 96kW v předposledním mondeu - jsou to totiž létama prověřený skoro nesmrtelný motory. nafta pochází původně z Tranzita a vydrží toho odpravdu hodně -normální svižnou jídou jsem jezdil kolem 6.5 litrů nafty - je to prostě ještě kus poctivýho železa ještě bez DPF filtrů a podobnejch hovadin. Zbytek nafty je od PSA a to nebrat. 2.5 T benzín asi budeš mít trochu problém s cenou náhradních dílů a hlavně moc lidí tyhle motory nezná. a co se týče mondea 3.0 V6 tak tyhle motory dostávaj v těch autech pěkně pokouřit a trpěj přidírání zadních válců a opravy jsou hoodně mastný. Každopádně i co se týče mondea je lepší volit vozy po FL myslím že 2004 nebo 2005 výš. Mondeo je dobrý auto ale prostě je to už kus auta a pokud si chceš hbytě zajezdit vezmi něco menšího Focus nebo fiesta. je to ale otázka vkusu a hlavně nákladů - o tom by se dal napsat několikastránkovej sloh . na 100 % nejsou forďácký diesely citlivější na naftu než třeba hitlerWágenovský TDi.Důležitý je tam dávat originální palivovej filtr a né nějakýho Filtrona z PL a tankovat normální naftu a né někde v JZD a to málo kdo asi pochopí. |
|
cubec |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 3:18 pm Předmět: |
|
skier napsal: | Cubec: s tvojim najezdem se ti diesel neoplati, navic pokud chces auto ciste na zabavu tak na diesel zapomen Hele, ale nevím co je za adrenalin jezdit 250 po rovince... Rovně umí jezdit každý |
to sice jo, ale v CR nejsou nikde rovinky ...a je rozdil jestli jedes 70 po tocitejch okreskach anebo 190 po zatacce na rychlostni silnici ...oboji je adrenalin a ne ze ne |
|
cubec |
Zaslal: pá prosinec 10, 2010 3:15 pm Předmět: |
|
bakan napsal: | Tak to bych šel raději do tohodle auta(jen příklad).Tam u toho ST je cena bez DPH. Kód: | http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/8541144 | ať si říká kdo chce co chce.Rozdíl 3roky
Vajt:Ale to ST je 3litr což je ta nejvyšší povinný a když ma malej bonus atd tak ho třeba povinný výjde na 6500kč a víš.Ale jinak každej dle svých možnotí.Když se mu bude líbit třeba 4litr tak ať si ho koupí když na něj má a bude mít i na benzín.Ja to beru tak.Dnes na to mám ale co bude zítra??????a nebo vždycky čekat do výplaty abych se svezl no tak to nemusím mít auto. |
Ta cena je nejaka podezrelá ne? na octavky s timhle motorem jsem taky koukal neboj ale vetsinou byly moc drahy, ale o tech 2,0 TDI jsem slysel jen samy negativa... |
|