Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Ostatní
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Lubos25"]Tak zcátka v EL. mam recara taky mam ale nevyjřívaný tak jako zrcátka jak sem psal repro 2 v předu 2 v zadu a v platu 2 zesík sem neviděl ani nenašel[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
redgoblin
Zaslal: so listopad 20, 2010 10:11 pm
Předmět:
Použiju Johnikovou fotku.
Tohle, předpokládám, je ten telefon, ale nemusí.
A tady:
Kód:
http://www.projectpuma.com/viewtopic.php?f=64&p=90720
Chápu to tak, že si udělal vyhřívané sedačky Recaro? Ostatně je tam toho i víc.
Vajt
Zaslal: so listopad 20, 2010 6:10 pm
Předmět:
redgoblin: Sorry, takže i tobě
faust54
Zaslal: so listopad 20, 2010 5:19 pm
Předmět:
az se priste uvidime, tak ti ukazu manual, ju?
redgoblin
Zaslal: so listopad 20, 2010 5:17 pm
Předmět:
Přeložil jen to co tam psali.
Jinak osobně moc nevěřím, že to bylo jako příplatková výbava.
faust54
Zaslal: so listopad 20, 2010 4:31 pm
Předmět:
este ti chybi ovladani radia pod volant..., bylo to jen priplatkova vybava k radiu 6 a 7tis.
Beastie
Zaslal: so listopad 20, 2010 2:45 pm
Předmět:
Super čítanie. Klobuk dole
s4nch3z
, že si si dal tu námahu to preložiť.
redgoblin
Zaslal: so listopad 20, 2010 1:54 pm
Předmět:
s4nch3z:
Prostě bomba. Díky. :c)
s4nch3z
Zaslal: so listopad 20, 2010 1:29 pm
Předmět:
Tak jsem si dal tu práci a přeložil to vlastními silami do normální lidské češtiny. Ten google překlad je maso.
Doplnil jsem to i o dalších pár zajímavosti z toho jejich vlákna. Nemám patent na rozum, takže nevylučuju, že tam mám nějaké prasárny. Pokud najdete nějakou nesrovnalost, tak dejte vědět.
Jinak třeba barvy jsem ze srandy přeložil včetně původního významu slov - třeba taková bodláková metalíza by se skvěle vyjímala v nějakém katalogu tuzemského dealera.
@redgoblin:
Citace:
Mě překvapilo, že novější Pumy jsou rychlejší jak starší se stejným motorem.
Právě že je to naopak, starší Pumy jsou rychlejší než ty nové.
----------------------
PRODUKČNÍ ZMĚNY
Série 1
Prvních 1500 má číslovanou řadičku. Přístrojovka s polokruhovými budíky, analogové počítadlo kilometrů / počítadlo denního nájezdu, sedadlo řidiče elektricky výškově polohovatelné, některé auta měly VCT na krytu (návleku) řadící páky. Změna umístění ostřikovače na kapotě krátce po započetí produkce. Změna hlavního brzdového válce v březnu (March) 1998 z důvodu problémů s předchozím designem.
Série 1.5
Digitální počítadlo kilometrů, menší kruhové budíky, změna designu uchycení předního blatníku ke karosérii. Rádio Ford 6000 s kruhovým ovladačem hlasitosti (nahradil tlačítkové ovládání).
Série 2
Odlišná tlačítka klimatizace (svrchní obložení), cigaretový zapalovač přesunut z popelníku na středovou konzolu, způsob otevírání popelníku změněn z vytahování na vyklápění. Odlišná přední sedadla s manuálním nastavováním výšky nahradila elektrická a s hezčím ovládání sklonu sedadla, změna struktury čalounění, částečně omyvatené setřením, jediný žlutý držák na na dvířkách skladovací schránky na zvedák, stmívací osvětlení interiéru, infračervené ovládání zamykání změněno na radiové společně s dálkovým otevíráním kufru, na volant přídán modrý znak Ford, změněny zadní vzpěry (pomalejší otevírání)
Série 3 - od května (May) 2000
Změna na 9-paprsková kola, plasty interiéru změněny z šedomodré na šedou. Posílený brzdový systém - větší přední kotouče / zadní bubny a jiný hlavní brzdový válec.
V produkci od roku 2000 se objevilo třetí brzdové světlo.
Série 4
Piktogramy polohy odmlžování přídány na panel ovládání topení.
Omezovač točivého momentu
Pumy vyrobené před srpnem (August) 1998 měly omezovač točivého momentu nastaven na 1500 ot./min. Později bylo toto nastavení změněno na 2500 ot./min., pak od března (March) 2000 na 2800 ot./min. (To je důvod proč mají dřívější auta lepší zrychlení z 0-100 km/h).
Vzhledem ke způsobu jakým byly změny uváděny do produkce (přístup, kdy zásoba Ford dílů musí být nejprve vyčerpána a pak až jsou změny uvedeny), zde není pouze jeden čas, kdy byla například Série 1 zastavena a Série 2 započata. Proto můžete najít auta s něčím z jedné série a s něčím z jiné. Například můžete mít Sérii 2, ale pořád máte starší styl cigaretového zapalovače v popelníku a ne na panelu topení.
MOŽNOSTI (Volitelná výbava)
ICE Detail
Defautní ICE byl Stereo rádio/kazetový model 5000N RDS EON
Lux Pack 6000 (v Pumách z počátku výroby byly tyto prvky jako jednotlivě volitené a ne jako balík výbavy)
Elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka
Vyhřívané čelní sklo "Quickclear" ("rychle čisté")
Stereo rádio/CD model 6000 RDS EON (jedno CD)
Lux pack 6006 (od roku 2000)
Elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, Vyhřívané čelní sklo "Quickclear" a stereo rádio/CD model 6006 s 6-diskovým automatickým CD měničem přímo v palubovce
Platinum Pack - nedostupné s "Quickclear" čelním sklem
1997/1998
(jen pro motor 1.7) - Platinum 7000 stereo/kazetový RDS EON
od 2000
- Stereo rádio/CD model 6000 RDS EON (na jedno CD) se zesilovačem + upgradované reproduktory s wooferem (součástí je zesilovač v kufru + 4 reproduktory v prostoru zadních sedadel místo 2).
Další volitelná výbava
Klimatizace
Airbag spolujezdce
ABS jen na modely 1.4 z počátku výroby
F1 litá kola
Puma ochranné prahové lišty (různé; původní byly potažené hliníkem, potom byly i plastové odvozeniny)
Hliníkový (na pohmat) kryt ruční brzdy (originál byl hliníkový)
Parkovací senzory
Střešní nosič
Ford Compact telefon pak později Ford GSM telefon
BARVY
(dostupné pro nelimitované edice Pum ve Velké Británii)
1997 - 1998
Radiant Red (zářivá červená), Melina Blue (tmavě modrá), Cuirass (šedá, šedomodrá), Panther Black (prostě černá dravá kočka), Jewel Green (skvostná zelená) and Moondust Silver (stříbrná jako měsíční prach
Interiér - Alchemy Blue (alchymistická modrá) se "Silverstone" ("stříbrný kámen") čalouněním.
Vrtulová litá kola - tzv. větráky / vrtule
1999
Radiant Red, Melina Blue, Cuirass, Panther Black a Moondust Silver.
Interiér - Chrome/Twill čalounění (chromový kepr - více info, co je to kepr:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kepr_%28vazba_pletenin%29
)
Vrtulová litá kola - tzv. větráky / vrtule
2000 - 2001
Colorado Red (červená z Koloréda), Medium Steel Blue (středně kovově modrá, modrošedá), Panther Black, Pacific Green (zelená z Pacifického oceánu - vééélikého moře) a Moondust Silver.
Interiér - Midnight Black (půlnoční černá) s Chrome/Twill čalouněním
9-paprsková litá kola
Barvy mimo Velkou Británii
- State Blue (státní modrá, nemetalická tmavě modrá), Thistle/Brombeer (bodláková/ostružinová světlá purpurová, fialová metalíza), Electric Green (elektrická jasně zelená metalíza) a Amparo Blue (Amparo střední modrá metalíza).
Poznámka
Tento seznam specifikací / produkčních změn postihuje pouze standardní auta, ne speciální. Speciály by měly být postaveny na bázi standardních aut a jejich výbav v době jejich výroby. Z toho důvodu jsou například 'Millenium' verze rychlejší než 'Thunder' verze, protože mají odlišné nastavení limitu točitého momentu ze starších aut.
Další drobky z diskuze:
Série 3-4
přidán druhý HEGO senzor (Heated Exhaust Gas Oxygen Sensor) neboli lambda sonda. Jsou dvě generace řídících jednotek u aut, která mají 2 lambda sondy - DIVE a QQPI
Příklady další výbavy:
- Recaro sedačky (látka / kůže)
- střešní okno
- vestavěný 6CD měnič pod sedadlem spolujezdce (umístěn v plastové součásti pod sedákem nad mechanismem posunu sedačky vpřed a vzad)
Motor Zetec
První motor Zetec se objevil v roce 1992, poháněl 4.generaci evropského Ford Escort a Orion. Původně byl pojmenován jako "Zeta", než italská automobilka Lancia pohrozila Fordu soudem kvůli porušení práv k obchodní značce, protože Lancia toto jméno již vlastnila. Ford pak urychleně přejmenoval motor na "Zetec".
redgoblin
Zaslal: so listopad 20, 2010 12:09 pm
Předmět:
Jé, ty mám taky. :c)
Jestli bude čas a dostatek materiálu, tak z toho možná udělám článek.
Lubos25
Zaslal: so listopad 20, 2010 11:12 am
Předmět:
Lubos25 napsal:
Tady jsou NAPŘ. RECARA
redgoblin
Zaslal: pá listopad 19, 2010 11:22 pm
Předmět:
Ukaž fotky. Všichni ukažte fotky jestli máte nějakou z těch věcí. Uděláme seznam. :c)
majsi
Zaslal: pá listopad 19, 2010 11:00 pm
Předmět:
Tak ja mam jednu pumu co ma vyhrievane predne sklo, vyhrievane spetaky a modre plasty (tie vyzeraju strasne nepekne).
redgoblin
Zaslal: pá listopad 19, 2010 10:15 pm
Předmět:
Hej! Já to našel! :c)
Mě překvapilo, že novější Pumy jsou rychlejší jak starší se stejným motorem.
Vajt
Zaslal: pá listopad 19, 2010 10:02 pm
Předmět:
s4nch3z: Dobrá práce
Docela čumim...
Modrý plasty v interiéru jsem na některý Pumě viděl, když jsem jí sháněl, líbilo se mi to, akorát jsem netušil, že je to z výroby...
Taky mě zaujalo, že prvních 1500 Pum, mají číslo na kouli, nemá tady někdo jednu z nich?
Beastie
Zaslal: pá listopad 19, 2010 6:20 pm
Předmět:
Zaujímavé čítanie. Dosť vecí ma fakt prekvapilo ...
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund