Autor |
Zpráva |
misakxt |
Zaslal: so listopad 20, 2010 10:59 pm Předmět: |
|
...pěkný auto...jak pak to jezdí??co výkon??spotřeba?? za kolik si to koupil?? |
|
Auranoir |
Zaslal: so listopad 20, 2010 1:01 pm Předmět: |
|
Cafte. Takže aj ja sa pochvalim mojim novym aftickom pred par dnami som sa stal šťastným majitelom tejto peknej Ibizky. Je to 1.8 T 20 V FR 110 Kw (PS 150) = Ide to nenormalne dobre. Rok výroby 2008 . Skoda ze je uz na zimnych diskoch povodny majitel mi knej dal pekne origo 17 ky seat disky. Je to smutne ale Pumka bude musie ist prec Pripajam zopar fotiek robenych ked som ju doviezol domov. |
|
misakxt |
Zaslal: pá listopad 05, 2010 8:32 pm Předmět: |
|
..no jo no..když ono dneska každej slyší na to že mu to jede 200 za 6 nafty a že má páčku na volantu z měkčenýho plastu ..... |
|
Lucius |
Zaslal: pá listopad 05, 2010 5:24 pm Předmět: |
|
Skodovka ma uzasnu firemnu politiku co sa tyka sportovych aut. Kde zmizli tie pekne felicie alebo 110R? V sucastnosti to bol najskor sportovy diesel potom prisiel sportovy kombik a posledna rana do rakvy bolo to rodinne turbo. Tieto slova idu dokopy asi ako stastne umrtie alebo krestansky pornofilm. Je to fakt dost zufale je mi jasne ze vw diktuje cely vyvojovy program ale pokial nie su schopny resp. nemaju moznost vypustit normalne sportove kupecko tak takymito hybridmi ludom oci nezalepia pride mi to ako kupit si fen so zabudovanym telefonom. No ako hovorim proti gustu... |
|
DarthVader |
Zaslal: pá listopad 05, 2010 4:08 pm Předmět: |
|
Je to tak, ze je to takove "cestovni GT". Pokud das dopredu dostacne tuhy podvozek, tak by mohl eliminovat tezsi cumak, tudiz by se s tim mohlo i dat jezdit docela dobre. Bohuzel nemam s naftovym RSem zkusenost. |
|
Hadzzi |
Zaslal: pá listopad 05, 2010 2:23 pm Předmět: |
|
To netvrdim... Zavodni auto z toho nikdy nebude... Na to nema stavbu to mas pravdu ale na podminky jezdeni a obcasneho dupnuti na plyn je to pro me idealni auto Muzu s klidem priznat ze sem pumu honil do zatacek takovym zpusobem jakym bych si to RS asi nikdy nedovolil... Ale na druhou stranu sem byl mnohem radeji na delsi ceste v octave nez pume... Je to uz proste zmena od sportu k pohodli |
|
Sajmon.Fenix |
Zaslal: pá listopad 05, 2010 2:14 pm Předmět: |
|
No jedna věc je že nafta patří do kamen, traktorů a nákladáků, ne do auta a druhá že, i když tam dáš podvozek sebelpší, tak s tím, že máš dlouhej předek, kolo, kus auta, kolo a dlouhej zadek moc sportovních vlastností nevymyslíš. |
|
Hadzzi |
Zaslal: pá listopad 05, 2010 1:33 pm Předmět: |
|
Ptz ST se nedela v nafte... Ted jezdim s RS za 5-6 litru... Dalsi veci je to ze zlute nebo cervene RS bylo vzdy muj sem To je proste srdecni zalezitost No a s podvozkem nemam zadny problem... Mam tam 18" a eibach podvozek, nem auto sedi jak prikovane a zaroven je dostatecne pohodlne Takze proto |
|
Sajmon.Fenix |
Zaslal: pá listopad 05, 2010 1:25 pm Předmět: |
|
Proč zrovna škodovka?? Za ty peníze máš Focuse ST, nebo mondeo ST, nebo focus RS, to sou auta už trošku o něčem jiným. A rodina se tam taky vejde. Proč zrovna oktávku, kde se vzal podvozek z malýho golfa a postavilo se na tom velký auto?? |
|
DarthVader |
Zaslal: čt listopad 04, 2010 10:59 pm Předmět: |
|
Tak ja se tedy take pochlubim. S pumou mam celkem 3 vozy, ani jedno naftak, vsechno poctive atmosfericke benziny s manualni prevodovkou!
Mimo pumy to tedy je nasledujici Subaru Outback 2.5l manual
a pote take jednu skodovku, nejlepsi co kdy vyrobili - Skoda 110R. Na te se jeste bude muset zapracovat, ale pristi rok v lete pujde do lakovny a pak bude jako nova. |
|
Martuch.rs |
Zaslal: čt listopad 04, 2010 8:50 pm Předmět: |
|
Taky jsem skocil do TDI, 2,5 caravelle. Moc fajn auta. Musim se zastat. |
|
skier |
Zaslal: čt listopad 04, 2010 3:06 pm Předmět: |
|
Mě teda Fotďácký diesel odradil nehorázně... Kazí se, náhradní díly o dost dražší jak TDI... PD? tak to chrochtá no, někomu to nevadí...
A myslím, že Octavka RS je super rodinné sportovně říznuté auto. |
|
Hadzzi |
Zaslal: čt listopad 04, 2010 2:09 pm Předmět: |
|
Za RS se musim postavit... Ja mam RS TDI a co se tyce pomeru jizdni naklady a vykon je to supr vec... A co se tyce noveho RS 2.0 TFSI tak jeho zrychleni 7s je si myslim dost slusne Uz sem mel tu cest se s nim svezt a je to fakt zazitek Takze bych nechal oznaceni... Skodovka prece musi mit aspon neco sportovne ladeneho |
|
Tomopuma |
Zaslal: čt listopad 04, 2010 1:28 pm Předmět: prírastky |
|
Mal som Focus 1,8TDDI-strach a hruza, nikdy více! |
|
misakxt |
Zaslal: čt listopad 04, 2010 1:14 pm Předmět: |
|
nejde všeobecně o diesel ale o PD....... myslím že označení RS by mělo být používáno jenom pro opravdu ostré automobily a né jejich napodobeniny..asi vrcholem je minulá generace fabie vRS.....ono není TDCi jako TDCi..pokud si měl TDCI ve focusu II nebo C-max potom je to společnej kauf s PSA pokud to bylo mondeo je vše OK. A TDCi ve Focusu I je jenom ïnovace starého TDDi. Nejlepší diesel(v dané cenové hladině) je určitě v Mondeu 2.0 TDCi 2001+ . A nejde jenom o jednu zkušenost nebo jedna paní povídala A nemluvě o tý ujetý přední víceprvkový hliníkový nápravě a jednoduchý vzadu... |
|