Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Pokec a zábava
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="douda"]Když už se tohle téma zvrhlo v kabriolety ... Letos jsem pořídil Escorta cabrio mkIV, 1988, dvoubarevný lak (bleděmodrá metalíza + stříbrná), bez koroze, v úplně origo stavu včetně rádia a kol. Ani mi nevadí že to auto nejede, nebrzdí, namá posilovač a střecha je manuální, se střechou dole stejně není kam spěchat. A stejně na nás lidi koukaj víc jak na drahý auta :-) A taky můžu potvrdit, že jak se jednou někdo sveze bez střechy tak je lapenej. Doufám že mi do důchodu vydrží :-)[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
skier
Zaslal: ne říjen 31, 2010 2:29 am
Předmět:
Vajt: taky vím ,že voňavku z toho neudělám, přípravím to na roky a potom Pumo, měj se krásně
Vajt
Zaslal: so říjen 30, 2010 10:25 pm
Předmět:
skier: No nesmí se to s těma opravama a s péčí moc přehánět, nový auto z toho stejně neuděláme
.
Já bych na Pumě viděl tolik věcí, co by chtělo udělat, ale jednak by to stálo balík a pak to auto mám na každý den a nemůže furt jen stát, tak pokud ti to jezdí, nebuď tak pintlich
.
skier
Zaslal: so říjen 30, 2010 5:46 pm
Předmět:
noo, já mám sice pumu jenom 2 měsíce a někdy mě napadají takové chmury, "neudělal jsem p*čovinu ,že jsem ji koupil??" ale po pár metrech a rohlíku ve tváři mě to přejde
Charon
Zaslal: pá říjen 29, 2010 11:07 am
Předmět:
douda napsal:
A taky můžu potvrdit, že jak se jednou někdo sveze bez střechy tak je lapenej.
Naprostý souhlas - mě takhle kamarád svezl ve své archivní Oktávii (viz pár fotek v mém profilu) a už jsem byl v tom. Auta bez střechy nad hlavou jsou novou dimenzí automobilové zábavy...
douda
Zaslal: pá říjen 29, 2010 9:37 am
Předmět:
Když už se tohle téma zvrhlo v kabriolety ...
Letos jsem pořídil Escorta cabrio mkIV, 1988, dvoubarevný lak (bleděmodrá metalíza + stříbrná), bez koroze, v úplně origo stavu včetně rádia a kol. Ani mi nevadí že to auto nejede, nebrzdí, namá posilovač a střecha je manuální, se střechou dole stejně není kam spěchat. A stejně na nás lidi koukaj víc jak na drahý auta
A taky můžu potvrdit, že jak se jednou někdo sveze bez střechy tak je lapenej.
Doufám že mi do důchodu vydrží
ttoomm
Zaslal: čt říjen 28, 2010 10:12 pm
Předmět:
350Z ma koule no
ale porad je ten sestivalec puvodem od renaultu, zvuk delaj hlavne vejfuky a pod 12 nejezdi...ale byl sem pro nej uz skoro rozhodnutej nez sem se zamiloval do kabrioletu a v cabriu se mi Z ani moc nelibi...
jel sem v cooper S john cooper works cabrio, trech MX-5, nova Z4 3,0isdrive, nekolik 3,0i Z4 starsich, v normalnim coopru cabrio, smart roadster coupe (ne ten fortwo ale ten nizkej "sportak"
a treba gallardo LP560 spyder a nejlepsi pomer cena/zabava mela asi MX-5 1,8 a za ni Z4 prvni generace
Vajt
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:54 pm
Předmět:
ttoomm: Já ti rozumim
, svez jsem se vlastně jen v Z3 a pak v 306 Cabrio
a naprosto mě to dostalo.
Moje příští auto bude mít zkrátka střechu z plátna, myslím, že každej, kdo se sveze a nebojí se koupit něco jinýho než Octavii nebo Golfa je úplně stejně lapenej...
Jinak 350Z je jako příští auto po Pumě skvělá volba
.
ttoomm
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:43 pm
Předmět:
350Z je super!! ale cabrio se prej tolik nepovedlo, krouti se a je dost tezky...a ja chci cabrio
S2000 je rychla jak prase, ale bal bych se ze ten motor bude od predchoziho majitele vylitanej a ma taky zadni sklo z plastu, coz je za par let nepruhledny, detail ale dokaze ti pripravit par pernejch chvilek na dalnici treba...a nak mi pride obycejna designem...nekupuju si auto jako masirku ale musi se mi libit..
ziju v mnichove a tady je Z4 lidovy auto, stojej tu normalne mezi domama na ulici, tuctovka proste
Charon
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:35 pm
Předmět:
S2000 je super machrovina, tu bych ti schválil. Ale opravdu chcete jako náhradu Pumči kabriolet?
Co 350Z?
Vajt
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:32 pm
Předmět:
Pravda, Z4 má dvě generace...
Ještě mě napadá S2000, o té jsi neuvažoval? Motor s druhým nejvyšším litrovým výkonem na světě (atmosférickým a v sérii) je prostě klenot, spolehlivost Hondy a řekl bych mnohem větší rarita než Z4...
Já bych šel nejspíš do ní, ale MX-5 a S2000 jsou si hodně vzdálené, hlavně cenou, Z4 je přímý konkurent řekl bych...
ttoomm
Zaslal: čt říjen 28, 2010 9:04 pm
Předmět:
Z3 uz je dost stara a kvalita nestala za moc bohuzel...Z4 neni tezka, vazi ca. 1350kg...ta nova Z4 s pevnou strechou je tezka jak svine...jel sem s ni s novym trilitrem 265PS a automatem a byla pomalejsi nez stara Z4 s 231PS
ta zlata mazda starsi je taky super...mne se libi ted ta nova po tom faceliftu...je pravda ze se rika ze to auto neni o vykonu, uznavam to v tom slovasmyslu ze si uzijes zabavu i s tim relativne malym vykonem ale ne v tom slovasmyslu ze by vic vykonu neudelalo vic zabavy
pride mi skoro smesny ze ma treba samosvor kdyz ani na suchu nehodi zadkem pokud ji nevemes fakt tvrde do vysokejch otacek...ale jinak auto vyborny, rizeni lepsi nez Z4, cejtis to auto nadherne fakt parada...ale vadilo by mi ze nedovede moc zamacknout do sedacky no
Vajt
Zaslal: čt říjen 28, 2010 8:55 pm
Předmět:
Já bych měl zájem spíš o NB, NC se mi nijak zvlášť nelíbí a ceny jsou vysoký, hrozně se mi líbí 1.8 NB ve zlatý, to auto není o výkonu, je to takovej Lotus Elise pro chudý
...
Já bavory nemusím, ale Z3 a Z4 se mi líběj moc. Všechny verze Z4 jsou ale dost těkžký mrchy, ale ten šesti válec by ti mohl horší obratnost slušně vynahradit
...
Můj favorit od BMW by bylo Z3M, to je naprostej hardcore, ale asi bude na provoz dražší než ta Z4
.
ttoomm
Zaslal: čt říjen 28, 2010 8:38 pm
Předmět:
mx-5 je skvela, obcas s ni jedu - ma ji kamos, tu aktualni pred faceliftem s dvoulitrem, jizdni vlastnosti skvely ale s trochou nadsazky jede jak Puma bez strechy
je o neco rychlejsi ale fakt ne o tolik, na dalnici je lepsi ze ma sestikvalt a samozrejme atraktivnejsi pro ridice tim ze je to zadokolka ale silene rychle si zvykne clovek na ten vykon a vadi pak, ze na suchu moc nechce hazet zadkem obcas kdyz ji clovek pozlobi, proste na to chybi vykon...
a stoji hezka ca. 12-15 tis euro v nemecku, docela si drzec cenu...muj favorit je bmw Z4 prvni generace s platenou strechou 3.0i, uz sem v nekolika jel a naprosto mi sedi to auto - zvuk bezkonkurencni toho sestivalce, v nizkech otackach brumla jak hotrod a pres 3 nebo 4 tisice zadnej rycet nadherne...na dalnici na sestrku spotreba 8 litru takze jako v pume...prumer das za 9 litru kdyz se hlidas malinko, jinak 10...vykon taky neni takovej brutus - 230 koni ma dneska kazdej oturbenej hothatch ale to klasickej roadster, zadokolka, razeni vytecny, rizeni by mohli mit vic citu, sedis skoro na zadni naprave, nadhernej zazitek z jizdy...a koupis ho za 16 tis. euro s ca. 60-80 tis. km v nemecku...
Vajt
Zaslal: čt říjen 28, 2010 12:20 pm
Předmět:
ttoomm: Pumu taky nejspíš časem vyměním za zadokolku,asi za MX-5, o čem uvažuješ ty?
ttoomm
Zaslal: st říjen 27, 2010 11:44 pm
Předmět:
Mne Puma dala to samy co tobe - v ramci tyhle cenovy kategorie perfektni auto pro ridice. Jel jsem v hodne autech, starejch i nejnovejsich 400PS+, podvozky udelaly velkej krok dopredu - sportovni nastavneni uz nemusi byt vykoupeny prkennou jizdou jako v pripade Pumy, ale treba razeni a rizeni Pumy si zaslouzi absolutorium i v dnesnim meritku...
Moc se mi libi motor, kterej na svuj smesny objem s lehkou Pumou slusne hejbe...bejt Puma zadokolka tak si snad nikdy neposlu do sveta
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund