Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Tuning
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Polda"]No hele, tak si tam hoď dva pytle cementu a ono si to dřepne. Je to bez řezání :D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Puman
Zaslal: ne červen 27, 2010 12:24 am
Předmět:
Souhlasim, že domácí úpravy tohohle typu jsou ošemetná záležitost, ale nemyslim si, že to vždycky musí dopadnout jako zprasenina.
Ty stahováky na pružiny jsou volovina. Zrovna tak je zkracovat asi neni dobrý už jen proto, že nebudou mít při odlehčený nápravě předpětí a mohli by vyskočit z misky.
Ale pokud vyndáš tlumič, tak v hornim uložení je v takovym pogumovanym náboji. Tam si myslim, že zbroušenim patřičnych ploch toho náboje by se to o nějakej centimetr až dva dalo poslat níž. Samozřejmě pak horní část tlumiče vyleze přesně o tolik víc směrem do kabiny, tak se bude muset nějakou podložkou ošetřit vůle tam, což ale neni problém.
Jinak se mi taky zdá, že puma má v sérii divně zvednutej zadek a napadlo mi, že dost možnej konstrukční důvod je prostě jen ten, aby se dala dobře vyndat rezerva...
PS: A jen pro informaci, pružiny na pumu pro wolfa dělá eibach...
Zdeny
Zaslal: so červen 26, 2010 10:49 pm
Předmět:
To je tak když si někdo myslí, že s flexou dokáže víc než výrobce..
redgoblin
Zaslal: so červen 26, 2010 10:43 pm
Předmět:
Za nastavená výška má prostě nějaké opodstatnění. Když snížíš zasek, možná to bude hezčí, ale nezhorší se jízdný vlastnosti? Nevím jestli to je pravda, jen můj úsudek. :c)
Beny
Zaslal: pá červen 25, 2010 11:46 am
Předmět:
tak mi vysvetli proc jsem byl v mimoni 5. ve slalomu a na puma srazu 1. , ver mi ze ta moje uprava je mnohem lepsi nez original, ale uz tu nebudu nic resit, tady se kloudny rady nedockam, a snizeny to mam cely o 3 cm oproti originalu
faust54
Zaslal: pá červen 25, 2010 11:26 am
Předmět:
jedno reseni je dat na cele auto pruziny od wolfa (primo na pumu), tam je snizeni 35mm a davaji se na origo tlumice..., to by ti melo stacit...
Vajt
Zaslal: pá červen 25, 2010 11:22 am
Předmět:
Zajímalo by mě, jak jsi přišel na to, že tvoje úprava je lepší než originál, na okruhu jsi vyzkoušel oba setupy a pak to hodil do počítače?
Podle mě můžeš srovnat tak akorát komfort...
Polda
Zaslal: čt červen 24, 2010 11:54 pm
Předmět:
No hele, tak si tam hoď dva pytle cementu a ono si to dřepne. Je to bez řezání
Beny
Zaslal: čt červen 24, 2010 11:43 pm
Předmět:
jen pro info, ja uz tam mam sportovni snizenej podvozek, akorad jsem chtel jeste trochu vzadu, uz ted se original tomu mimu nemuze rovnat a kdyz to poslu jeste trochu dole, tak ta stabilita bude jeste lepsi
Vajt
Zaslal: čt červen 24, 2010 11:01 pm
Předmět: Re: Snížení zadku
Souhlas, v každé lepší recenzi se dočteš, v čem Puma vyniká-podvozek, takže pokud chceš, aby auto fungovalo, tak jak má, dej podvozek do 100% stavu, budou ti stačit originální díly...
Snížení je u Pumy dobré, tak akorát k tomu, abys někde vorval spodek...
misakxt
Zaslal: čt červen 24, 2010 6:07 pm
Předmět:
obojí je na nic..... kolik do toho hodláš dát peněz???hlavně nepiš co nejmíň páč to se nemá cenu do ničeho pouštět...pokud dáš dolů zadek musíš i předek to za prvné.investuj 4000 do 4 pružin od eibachu a je to.ovšem dle mých zkušeností se na úpravy pdvozku vykašli páč série je stejně nejlepší kompromis na ty naše tankodromy.jestli chceš něco ladit dej tam nové origo tlumiče a bude to mít dvakrát větší přínos než řezaní pružin.když už tak to uřízní ale nezapomeň na to že je to nevratná úprava každopádně si myslim že maximálně seženeš za 500Kč jiné nooo.vetší hodnotu nemaj...
Beny
Zaslal: čt červen 24, 2010 5:24 pm
Předmět: Snížení zadku
Chci se zeptat, mam tvrdci a nizsi pruziny, ale zadek se mi zda jeste moc vysoko, uvazoval jsem o 2 moznostech: 1. koupit stahovaky pruzin a proste to stahnout a 2. pruziny riznout, co myslite ze bude lepsi?
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund