Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Karoserie
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Martuch.rs"]Tlumex je na prd. davam tam ochranu podvozku a vosk Wurth a je to spica.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
iska
Zaslal: čt květen 13, 2010 6:29 pm
Předmět: koroze
No vážení,já jsem měla už totálně shnilé zadní lemy,takže jsem to v loni na podzim nechala vystřihnout a navařit fungl nové a ted to budu stříkat,no bylo mi řečeno že to je tak na 2-3 roky klid a potom na novo!Ale co nadělám,je to mazlík takže zase ho poléčím a jedemééééééééééé dááááááááááál!
asps
Zaslal: po květen 10, 2010 10:03 pm
Předmět:
Ja teda s korozi zadnej problem nemam, kdyz jsem ji dotahnul tak celej spodek spodek jsem brousil (9 hodin prace) a nikde nic nebylo tak dostala epoxid a potom kaucuk proti sterku a mensim kamenum, na jednom lemu byl puchyrek malinkej tak jsem to hned vyresil bruskou a CO-ckem a vse je OK. Prahy jako nove, vosk do nich strikam zpusobem, sedcky ven, koberec ven a potom tam je hodne mist kama to tam dostat, a leju to tam tak dlouho dokud to netece okapnickama ven
Vajt
Zaslal: po květen 10, 2010 3:46 pm
Předmět:
misakxt: Pravda, jenže moje Puma už nějakou tu korozi na sobě má, nic hroznýho, ale jeden lem a práh by potřeboval vyvařit, ale to zatim řešit nebudu...
Jinak Tlumex špatnej rozhodně není, je to v podstatě asfalt s ředidlem, výborně přilne a neoloupe se, lidi nadávaj, že to hnije pod ním, ale nesměj se tomu divit, když jim to nějakej garážník stříkací pistolí nastříká rovnou na podvozek, bez toho, aby ho alespoň zbavil bahna natož pak odmastil...
Mám zkušenost i s modernější kaučukovou přelakovatelnou barvou, kterou jsem natíral na zdravý plech a do roka prosvítala rez, snad by to bylo lepší nechat
misakxt
Zaslal: po květen 10, 2010 9:07 am
Předmět:
Ono je hlavně dobrý si uvědomit že je bezpodmínečně nutný konzervovat pouze zdravé plechy.Jakej koliv přípravek ti bude prd platnej když tam zaleješ rez.Potom už jenom stačí jakákoliv hmota která zabrání kontaktu plechu s okolím a máš vyhráno....
Puman
Zaslal: po květen 10, 2010 12:49 am
Předmět:
Jak a čim ošetřit ditiny by mělo být popsaný v TISu. Taky se na to chystam, ale TIS mi momentálně na PC nefunguje...
Martuch.rs
Zaslal: ne květen 09, 2010 10:03 pm
Předmět:
Tlumex je na prd. davam tam ochranu podvozku a vosk Wurth a je to spica.
Vajt
Zaslal: ne květen 09, 2010 9:13 pm
Předmět: Nekonečný boj s korozí, aneb jak jste na tom vy?
Takže už jsem natřel spodek dvěma vrstvama tlumexu, střknul nádž a výfuk žáruvzdornou barvou a ještě se tam chystám s plechovkou, kterou vystříkám dutiny, do kterých se šťětkou nedostanu...
Podběhy opět dvakrát tlumex...
Potom mám hotový dutiny kapoty (vosk), do dveří a víka kufru jsem nastřkal silikoňák(budu průběžně obnovovat),
teď mi ještě zbývá něco udělat s prahy, zespod opět tlumex (jen proužek, aby nebyl vidět), a především něco střknout dovnitř, dělal to někdo? Mám to udělat pomocí dvou děr zvrchu jako se to dělá u Favoritů/Felicií nebo má někdo elegantnější nápad?
Elton mi dal tip, že zadní lemy je nejlepší vylít motorovým olejem, nejradší bych to udělal i s prahy nemá někdo zkušenost?
Protože co se namaže, to pak opravdu nezrezne...
PS: Výše uvedené zatím přežilo jednu (krutou) zimu a zdá se, že zafungovalo...
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund