Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Pajos_"]:D Kamo na svete je veci co by se delat nemely a lidi je stejne bez nasledku delaji dal :D Proste kdyz ji jednou za rok roztlacis kvuli zavade, neda se nic delat a auto se opravdu hned nesesype :wink:[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Johnik
Zaslal: st únor 03, 2010 5:46 pm
Předmět:
Katalyzátor funguje na bázy chemické reakce, která pracuje jen při vysokých teplotách (cca 800°C), takže pokud roztlačovat tak určitě s ohřátým motorem. Jenom doplnění předešlé diskuze.
Pajos_
Zaslal: st únor 03, 2010 2:26 pm
Předmět:
Chtel jsem tim jenom rict, ze ne vsechno co se zda byt pro auto spatny zpusob mu skodi! Nevim kde ti opravujou auto, ale kdyz vidim jak se kolikrat musi pouzit HRUBA sila je mi toho auta az lito ovsem opravit se to musi a kdyz to jinak nejde..?
Ovsem estli je ti milejsi si treba volat 100km odtahovku nez to auto jednou roztlacit- PROSIM nikdo ti branit nebude.. Jen jsem ti chtel poradit
pumAvatar
Zaslal: út únor 02, 2010 4:34 pm
Předmět:
Tak to mas pravdu, to je pak jedno
To ja ho mam jeste na svem miste na Pumce (teda doufam
) tak bych chtel, aby mi jeste vydrzel
vet
Zaslal: út únor 02, 2010 4:11 pm
Předmět:
muj katik je doma ve sklepe tam se nezkazii:)
pumAvatar
Zaslal: út únor 02, 2010 3:56 pm
Předmět:
No, jednodussi to sice je, ale nemusi to byt nejlevnejsi, kdyz pak budes muset menit katalyzator, tak te to vyjde draz... Ale je fakt, ze jednou za dlouhou dobu to asi tolik neuskodi.
vet
Zaslal: út únor 02, 2010 3:42 pm
Předmět:
kdyz si prectes manual k pume tak je tam napsane ze se roztlacet muze ale ted nevim jestli je tam napsane ze pri studenem nebo teplem motoru:). samo ze to asi nejlepsi nebude ale kdyz pojedes nekam daaal a nechas svitit svetla tak prece nebudu volat do servisu aby me dojeli nastartovat auto a zacaluju zato 500 mno nejsem magor to to radsi zduchnu jeste s neci pomoci ajeto.
Pajos_
Zaslal: út únor 02, 2010 2:42 pm
Předmět:
Kamo na svete je veci co by se delat nemely a lidi je stejne bez nasledku delaji dal
Proste kdyz ji jednou za rok roztlacis kvuli zavade, neda se nic delat a auto se opravdu hned nesesype
pumAvatar
Zaslal: so leden 30, 2010 5:24 pm
Předmět:
4 Pajos_ : Nejsem si jistej, jestli to zrovna v tvoji Pumici jeste je, ale myslim si, ze asi vsechny Pumy maj katalyzator. A auto s katalyzatorem by se nemelo roztlacet, ani roztahovat
Pajos_
Zaslal: so leden 30, 2010 2:28 pm
Předmět:
No booze! Tak to roztlacim a frcim nekam pro novou..
Horsi je kdyz je clovek na to sam
yoshi
Zaslal: pá leden 29, 2010 10:53 am
Předmět:
Aj mne sa to stalo, išli sme na dovolenku, auto sme nechali na letisku vo Frankfurte a keď sme sa po týždni vrátili, baterka bola vybitá. To bol iný stres, auto v garáži na 12 poschodí, nikde nikoho, pred nami ešte 1200km domov...
Pajos_
Zaslal: čt leden 28, 2010 5:21 pm
Předmět:
Urcite
Misaku XT
je to tak jak rikame
Nekdo proste rozumi autum a nekdo zase elektrice..
Jinak ted jsem prisel na to, ze BUBLINA je moje skoro sousedka..
Bydlime tu i s
Nic.Nebude-m
na stejnym sidlaku..
misakxt
Zaslal: čt leden 28, 2010 1:45 pm
Předmět:
človeče to je zajímavá več..ono do určité míry to doženeš že si to nastavíš na zdroji jakej pro tam láduješ ale zase na druhou stranu jak stárne tak už jí prostě nenabiješ.ovšem kdo pamatuje ještě ty černý baterky tak tam se stávalo že jeden článek většinou odešel a byl úplně ve zkratu.zajímavá debata
Kdo
Zaslal: čt leden 28, 2010 1:39 pm
Předmět:
Pajos_ napsal:
Citace:
OT: v poslední větě misakxt-a došlo asi k překlepu - pokud se má AKU rychleji vybíjet, vnitřní odpor (strůjce samovybíjení) se musí nejprve zákonitě zvyšovat.
Tak tady kolega ma pravdu! Dnes mi kamos rek a to je taky logicky, ze cim je baterie starsi, tim se jeji odpor zvysuje a ona se uz nedokaze nabijet na pozadovanou hodnotu! Proste postupem casu ztraci svoji kapacitu..
Přesně tak jsem to myslel a tak to je. Pokud se má samovybíjení - jak AKU stárne - zhoršovat, což je samozřejmé, je to zákonitě tím, že se zvyšuje jeho vnitřní odpor, čímž klesá proudová kapacita, kterou je AKU schopen v daném okamžiku dodat. Pokud by se měl jeho vnitřní odpor stářím zmenšovat, bylo by to jen k dobru věci,bo by se proudová kapacita zvyšovala a AKU by byl v neustále lepší a lepší kondici.
Pajos_
Zaslal: st leden 27, 2010 3:50 pm
Předmět:
Citace:
OT: v poslední větě misakxt-a došlo asi k překlepu - pokud se má AKU rychleji vybíjet, vnitřní odpor (strůjce samovybíjení) se musí nejprve zákonitě zvyšovat.
Tak tady kolega ma pravdu! Dnes mi kamos rek a to je taky logicky, ze cim je baterie starsi, tim se jeji odpor zvysuje a ona se uz nedokaze nabijet na pozadovanou hodnotu! Proste postupem casu ztraci svoji kapacitu..
Pajos_
Zaslal: út leden 26, 2010 3:00 pm
Předmět:
Tak abychom hlavne BUBLINE odpovedeli na otazku (pro ty kteri jeste nejsou zasveceni- je to dama, pani). Myslim si, ze se stane uplny prd kdyz to auto proste 2 tydny (chvili) nechate stat.. Rozhodne jak rikaj kluci bych mu nepomahal nejakyma 10 minutama na parkaci, kdy se ta baterka presne vic vybije nez dobije a jeste se bude zbytecne opotrebovavat motor.. Kdyz to vezmete z te optimistictejsi stranky tak to bud baterka vydrzi a je OK (aspon jeste prez leto), nebo to nevydrzi a prez leto a hlavne na dalsi zimu budete mit novou
Nic horsiho se stat nemuze.. A nebudete sebe ani auto trapit zbytecnyma obštrukcema..
Jinak s tim odporem (ohmuv zakon znam
by mel mit pravdu Misakxt...
Rozhodne cim mensi odpor, tim vyssi proud!! A obracene..
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund