Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Interiér
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Levi"]To neni roura nebo tak něco. Je to prostě bovden, v něm je lanko a to lanko je ukončený takovym šestihranem nebo co to je za bazmek. Je to silný takže to snad ani nejde zlomit. A to se zasouvá do šestihraný díry. Tím jak otáčíš čudlíkem na směrování kam má foukat vzduch tak vlastně točíš tímle šestihranem a ten otáčí lankem v bovdenu. Nic víc, nic mín. Taky sem se toho bál, pak jsem kouknul na TIS, tam byl obrázek že za to mam zatáhnout tak jsem zatáhnul a bylo to :D[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
faust54
Zaslal: út říjen 27, 2009 5:52 am
Předmět:
jsou tam fakt hloupe schovane...
pali666pali
Zaslal: po říjen 26, 2009 9:01 pm
Předmět:
no slo to aj bez vytahovania toho bovdenu, je to fakt 10minutova robota ale keby mi bajaja nepovedal ze ziarovky su v tych bielych obimkach tak by som ich ani doteraz nenasiel
Levi
Zaslal: po říjen 26, 2009 8:05 pm
Předmět:
To neni roura nebo tak něco. Je to prostě bovden, v něm je lanko a to lanko je ukončený takovym šestihranem nebo co to je za bazmek. Je to silný takže to snad ani nejde zlomit. A to se zasouvá do šestihraný díry. Tím jak otáčíš čudlíkem na směrování kam má foukat vzduch tak vlastně točíš tímle šestihranem a ten otáčí lankem v bovdenu. Nic víc, nic mín. Taky sem se toho bál, pak jsem kouknul na TIS, tam byl obrázek že za to mam zatáhnout tak jsem zatáhnul a bylo to
faust54
Zaslal: po říjen 26, 2009 6:09 am
Předmět:
No me cela operace s zarovkama trvala cca 10min, z toho jsem hledal 8min ty zarovky...
pali666pali
Zaslal: ne říjen 25, 2009 10:22 pm
Předmět:
dufam ze to zvladnem aj bez vytahovania tej truby ako pisal Levi, ono je to sranda pokial nieco nezlomis potom to uz sranda nieje
Bajaja3
Zaslal: ne říjen 25, 2009 10:06 pm
Předmět:
Je to ako skladačka, ked si zručný nebudeš mať problém...a lepšie ako tma.
pali666pali
Zaslal: ne říjen 25, 2009 10:02 pm
Předmět:
ok zajtra sa s tym skusmi pohrat......no ja viem ze to kto vie ako svietit nebude ale aspon daco...vzdy lepsie ako nic
Bajaja3
Zaslal: ne říjen 25, 2009 9:59 pm
Předmět:
Sú za kruhovými ovladačmi v bielych objímkach...tie pootočíš do strany a vťiahneš ich. Potom ešte treba vytiahnúť samotnú žiarovku s objímky...
Levi
Zaslal: ne říjen 25, 2009 9:56 pm
Předmět:
Je to sranda, vyndej ten panel, vytahni dva konektory, pak zaber za ten bovden co drzi tahlo klapky. Da se to vytahnout ale musíš zabrat. Pak vyndáš celej přední panel. Nakonec od panelu odšroubuješ desku a zespoda tý desky jsou dvě žárovičky. Ale je to udělaný tak debilně, že to stejně bude svítit pořád na prd když je jen vyměníš za cokoli. Je tady k tomu téma, tak se tam koukni....rozebíral jsem tam, jak je to udělaný.
pali666pali
Zaslal: ne říjen 25, 2009 9:52 pm
Předmět:
a ako sa k nim dostane lebo ja som ich vobec nevidel su nejako zadeklovane?
Bajaja3
Zaslal: ne říjen 25, 2009 9:43 pm
Předmět:
Ahoj. Ked si to mal rozobrate bol si už blízko...sú tam dve žiarovky a dajú sa vybrať aj bez toho ,aby si odpajal tu trubku s kurenia...menil som ich na jar...30 min. robota.
pali666pali
Zaslal: ne říjen 25, 2009 8:52 pm
Předmět: podsvietenie kurenia
zdravim....mam taky mensi problem ze nemam podsvietenu tuto celu cast
uz som tu skusal aj rozoberat ale nemozem to celkom vybrat vonku lebo neviem ako odpojit tu trubku kde je prepinac polohy kurenia
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.09 sekund