Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="ysthe"]Zdravím všechny milce pum, mám problém s utrženou hadicí od chlazení, naštěstí se mi to stalo pár metrů od domova, takže pumí charakterně dojela. Otázka co s tím, je nutné vyměňovat celý plastový díl, nebo bude stačit do hadice vložit nějakou např. hliníkovou redukci a propojit to s tou plastovou částí. Díky moc [color=green] mod. edit: upravena velkost obrazku (max. povolena 800x600), novacik si precita pravidla v sekcii Obecne, lebo nabuduce mazem... :!: [/color][/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
MAJKO
Zaslal: ne říjen 11, 2009 10:11 am
Předmět:
cavte...
takze,ja ked som kupil pumcu mala taku vadu.ootrhnutu hadicu na ventile kurenia,no a vyriesil som to tak ze som ho zhodil,vzal za sustruznikom a zo spojek na hadicu sme stocili a narezali vrubky,potom somvylamal aj ostatne vyvody z ventilu,pretoze boli moc krehke,navrtal som o desatinu veci otvor do vyvodov,tak aby sa mi tam vyrobene prechody zmestili natesno.samozrejme som ho potom poriadne vycistil,vyfukal,aby tam nezostal ziadny bordel,potom by to mohlo robyt sarapatu.vzal som dvojzlozkove lepidli pre lepenie kov-palst,prilepil som ich tam a nemam zjadne starosti a ani zjadnu obavu ze sa mi to znova otrhne,je to dost masivne.no a este pred tym nez som to sjel robyt som hadice ktore vstupuju do ventila prepojil spojkov aby som mohol behat na nej,aby som mal uzavrety kolobeh vody.sice bez kurenia som bol ,ale slapalo to.
dufam ze to niekomu pomoze,zaslem aj foto. no a vyslo ma to uplne zdarma
slouceny prispevek:
a este nieco,netreba to odvzdnustovat.staci to ponapajat a nastartovat motor,nechat ho chvilu bezat,vzduch ktory tam ostal sa vytlaci do nadobky pre nalievanie vody.akurat po doliati a prejdeni par km treba skontrolovat hladinu vody,,ale hlavne je aby si mal pustene kurenie,nech ti ta voda prebehne vsetkymi hadicami,aby neostal vzduch napr v kureni niekde dolu a neboj sa dat kurenie naplno.
mod.edit: smazany fotky - pravidla o rozliseni plati pro vsechny + slouceny prispevky, priste pouzij EDIT!
Black
Zaslal: čt říjen 08, 2009 6:31 pm
Předmět: Re: re
Tos měl i s prací, ne ?
Hudson
Zaslal: čt říjen 08, 2009 2:00 pm
Předmět: re
já ho kupoval ve fordu za 1120 kč ......
Black
Zaslal: čt říjen 08, 2009 9:16 am
Předmět:
Asi jo. Už to tady někdo i psal, že to čeká každýho. Nevíš dyštak, kde ho sehnat na autokelly sem ho nenašel. Nechci to dávat do servisu, když to jde, raději si to udělám sám.
Levi
Zaslal: čt říjen 08, 2009 8:47 am
Předmět:
Vyndat ho určitě můžeš. Koukam že máš klimu, takže to trošku znepříjemňuje vyndavání těch hadic vzadu, ale jde to.
Je to tak půlhoďka až hoďka práce. Určitě by šel i nějak vyzkoušet. Když na něj připojíš napětí, tak by se měl přepínat. Ale to jsem nezkoušel, mám ten starej ještě doma tak bych ho moh zkusit. Snažil jsem se ho doma i rozebrat, ale bohužel šrouby co ho drží mam už děsně shnilý, takže jsem na jednom zničil drážky tak jsem se na to pak vyprdnul.
Každopádně ho měnil snad skoro každej, tak když bys ho vyměnil už jenom preventivně tak asi chybu neuděláš.
Black
Zaslal: čt říjen 08, 2009 7:35 am
Předmět:
Mě je právě divný, že ten zvuk vychází odkudsi za středovým panelem a tam sem našel jen tohle. Třeba ten ventil už je taky špatnej. Nevím co by to mohlo být. Ale chtělo by to asi vyměnit i termostat. Nejde ten ventil vyndat, skouknout a vyčistit? Mělo by to nějaký efekt ?
Levi
Zaslal: st říjen 07, 2009 10:47 pm
Předmět:
Tohle co máš na fotkách je ten ventil topení. Je to celej ten plastovej díl s tím elektroventilem na co míří šipka.
Jen je mi prostě divný, že by tohle mohlo způsobit to, že ti padá rafička teploty. Zkus zjistit odkud jde ten divnej zvuk o kterym píšeš. Tenhle ventil jen přepíná koloběh vody. Voda přitejká jednou hadicí od motoru a ten ventil ji buďto hned vrátí zpět tou duhou hadicí k motoru, nebo ji pustí dál do topení (hadice ze strany za přepážkou, ta prolítne topením a druhou hadicí se zas vrací zpět. Nic jinýho to nedělá.
Black
Zaslal: út říjen 06, 2009 7:55 pm
Předmět:
Hadice sem nesundaval nic takovýho. Odvzdušňovat by se to mělo samo.
Pravděpodobně ten ventil, ale nevím kde je. Nemohl by to být ten ventil ? Díky moc
satan77
Zaslal: út říjen 06, 2009 4:10 pm
Předmět:
Aha, tak som to neskúšal s otvoreným výkom, ja som to nechal pár krát prevrieť
Tak ja som to ako odvzdušňoval až po výmene ventilu a po nasadení hadice, ak máš tú hadicu ulomenú, samozrejme že by si nemal jazdiť, mne dymel motor, aj keď len kvôli tomu, že na neho tiekla voda z tej hadice. Ak máš hadicu už vyriešenú a niečo máš s ventilom, tak neviem... Nemal by byť problém, ono sa to počas jazdy chladí.
Levi
Zaslal: po říjen 05, 2009 7:13 pm
Předmět:
To by asi nevysvětlovalo to padání ručičky ne? A přehřívat by se to taky nemělo. Teda jestli si ty dvě hadice co vedou do ventilu topení propojil. Jestli né, tak bych s tím asi ani radši nejezdil ne?
Jinak pumka se odvzdušňuje opravdu sama.....stačí jí nastartovat na chvíli a nechat otevřený víčko od nádržky.
satan77
Zaslal: po říjen 05, 2009 4:00 pm
Předmět:
Ja som mal presne to isté, tiež sa mi tá hadica odlomila a ten ventil musel ísť tiež nový, asi sa zcvokol kvôli tej zlomenej hadici a samozrejme že sa ti prehrieva, lebo nie je odvzdušnená. Či sa odvzdušňuje automaticky, to neviem, ale ak ti bude stúpať teplota vody, tak zastav a otvor víko od nádobky na vodu a keď to spravíš asi 5-6 krát, tak sa to pekne odvzdušní
Levi
Zaslal: po říjen 05, 2009 8:14 am
Předmět:
Určitě to nebude to co je tu na fotce, tzn. ten ventil topení. Ten s tím nemá co společnýho. ale netušim co by to mohlo dělat. Snad někdo poradí...
Black
Zaslal: pá říjen 02, 2009 8:59 pm
Předmět:
Ahoj. mám podobnej problém. Někde za přístrojovkou, asi v motorový části, mi jde takový zvuk divný zvuk (tůůůt). Teplota směsi se drží v normálu, ale když to udělá ten zvuk, tak si ručička klidně lehne jakoby byl motor studenej. A pak to zase udělá ten zvuk a ručička se zase vrátí. Dělá to čím dál častěji. Tak mě napadlo, jestli by to taky nemohl být nějaký ten ventil, ale autokelly nebo mjauto přímo elektromagnetický ventil nenabízej. Není to třeba termostat motoru nebo expanzní ventil ? Díky všem moc za radu.
Levi
Zaslal: ne září 27, 2009 8:49 pm
Předmět:
Měnil jsem ventil topení asi před 2ma měsícema. Není to vůbec složitý. Celkem brnkačka....určitě to zvladněš, nebo někdo z kamarádů co je trošku šikovnej.
Je celkem šikovný, pokud máš klimu, jelikož se tam dost blbě může protože ty hadice co vedou od motoru jdou přes ventil a pokračujou dál. Blbě se to pak odpojuje, tak je lepší sundat tu přepážku ve kterej ten ventil drží. Je to pár šroubů, ale pozor, jeden je celkem pěkně schovanej pod nádobou na chladící kapalinu. Tu musíš sundat taky. Já jí ani neodpojoval. Jen jsem jí odšroubova a sundal z toho zášprclíku a přivázal do vzduchu.....
Tak good luck...
satan77
Zaslal: ne září 27, 2009 5:01 pm
Předmět:
Mne sa stalo presne toto isté a musel som meniť elektromagnetický ventil čo je za tou hadicou pod čelným sklom. Aj s robotou v servise cca 80€. Inak ten ventil stojí asi do 50€.
Kód:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3156&postdays=0&postorder=asc&start=0
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund