Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Black"]Bezva, díky za radu. Vyzkouším to a pak napíšu jaký byl efekt. Vzal sem autíčko na projížďku a už si to sedlo, takže je vše OK.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
Black
Zaslal: čt srpen 27, 2009 3:47 pm
Předmět:
Bezva, díky za radu. Vyzkouším to a pak napíšu jaký byl efekt.
Vzal sem autíčko na projížďku a už si to sedlo, takže je vše OK.
misakxt
Zaslal: čt srpen 27, 2009 3:39 pm
Předmět:
Doporučil bych ti znova baterii odpojit aspoň na hodinu(mělo by stačit na půl) a naučit ŘJ) návod je tady
Kód:
http://www.ford-puma.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=68&highlight=nau%E8en%ED
je to od uživatele cochee.pokud by to nepomohlo tak vyndej volnoběžnej ventil a vyčisti ho.
Black
Zaslal: čt srpen 27, 2009 3:36 pm
Předmět:
Necelejch 40 km
misakxt
Zaslal: čt srpen 27, 2009 3:35 pm
Předmět:
kolik už jsi najel km?
Black
Zaslal: čt srpen 27, 2009 2:54 pm
Předmět:
Byla odpojená přes noc až do dalšího dne odpoledne. Padaj mi otáčky asi na 500 ot/min a pak se zase zvednou na normal. Takže po každé když dám neutral mi takhle padaj, div že to nechcípne.
misakxt
Zaslal: čt srpen 27, 2009 2:43 pm
Předmět:
kolik máš volnoběh?jak dlouho si měl odpojenou baterku?
Black
Zaslal: čt srpen 27, 2009 7:14 am
Předmět:
Už je to mám vyřešený. Byl to kontakt u startéru. Samec u kabelu byl rozlámanej a pevně nedržel v protikusu, takže to bylo vypadlý. Jinak díky všem moc za rady a pomoc. Vždycky je to nějaká hloupost.
Jen bych se ještě zeptal, zda se musí nějak ladit otáčky (motor), na volnoběhu mi klesají hodně nízko. Ustálí se to samo nebo je ta nějakej postup ?
Elton
Zaslal: st srpen 26, 2009 10:09 pm
Předmět:
zavolej mi a pomůžu ti.. 603 167 331..
Hudson
Zaslal: st srpen 26, 2009 8:45 pm
Předmět: re
skusit propojit na starteru kontakty a urcite hodit oko na jeho pripijeni zda neupadl kabel,mrknout na vsechny kabely co vedou od baterky.
koco
Zaslal: st srpen 26, 2009 1:17 pm
Předmět:
ci to je imobilizer spoznas za par sekund podla blikania jeho kontrolky. este si skontroluj stav baterie a az potom kontroluj zlozitejsie veci.
a to ze ti hodilo iskru pri zapajani baterie je normalne.
Black
Zaslal: st srpen 26, 2009 12:18 pm
Předmět:
Díky, takže imobilizérem to nebude. Takže přeměřit, zda jde ke startéru šťáva. Popř, že bych zkusil startér připojit napřímo k baterce, jen z důvodu vyzkoušení, jestli je dobrej (měl by cvakat). Už jinak vážně nevím co s tím.
Scary
Zaslal: st srpen 26, 2009 11:21 am
Předmět:
black na svoju teoriu hned zabudni - imobilizer urcite nema problem
cubec
Zaslal: st srpen 26, 2009 8:52 am
Předmět:
jestli starter ani netukne tak bych prosel jeste jednou vsechny pojistky v obou skrinich, pak bych zkontroloval kostru ktera de od starteru. Kamos s Audinou mel podobnej problem, auto svitilo, vsechny kontrolky v pohode ale minusovej kabel od starteru byl prelamanej a nesel do starteru proud. Kdyz nepomuze ani toto tak asi servis....a pro klid duse neuskodi premerit napeti baterky...
Black
Zaslal: st srpen 26, 2009 7:24 am
Předmět:
No, já si myslím, že baterkou to asi nebude, ale že nemůže imobilizér (když byl tak dlouho odpojenej) rozpoznat klíče a tudíž mu nedovolí nastartovat. Nevím, je to jen domněnka.
Wendi14
Zaslal: út srpen 25, 2009 10:34 pm
Předmět:
ahojky, tak podle toho jak to popisuješ, bych řekla že nebude závada v baterii, kterou máš novou, ale spíše ve starteru motoru...moc se ale v tomhle nevyznám
jen sem slyšela a něčem podobným
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund