Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Motor
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="cyberjak"]tohle by me docela zajimalo zkus sem postnout to co tam chces menit a jaky si myslis ze to bude efekt?? pac se mi nezda ten vykon... ale posli rad se poucim a inspiruji[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
WaynE
Zaslal: ne duben 10, 2011 10:53 pm
Předmět:
Debilina ... ak chces viac koni si kup nejakeho 3-litra 16v turbo a mas to ... zbytocne preinvestovane peniaze ..... ved si zober auto ma hodnotu 2500€ dajme tomu a za 500 € tam mrdnes len zvody ?
Pedro662
Zaslal: so březen 26, 2011 10:55 am
Předmět: Re: Zvyšování výkonu Puma 1.7 VCT
Marca_7 napsal:
1.7 Vct 92 Kw (125 Ps) zvýšení přibližně na 125 Kw (170).Předběžně vypočítané,toto léto mojí Pumu 1.7 čeká nárůst výkonu přibližně o 50 koní,protože sériových 125 koní pod kapotou mi nestačí.Pár tisícovek se v tom utopí ale bude to za to stát.Přibližně o věcech co zvýší výkon u Pumy (laděné svody,potrubí,saní,svíčky,zapalovací kabely atd.) Se po dlouhé době hledání na netu podařilo najít a ceny újdou.Vlastnil jsem před Pumou nějaké Felicie a Octavie a díly nejsou o moc dražší než od našich českých škodovek,to mě docela překvapilo.V tom výkonu ještě nejsou započítáme ostřejší vačky co měli limitované verze 1.7 VCT 118 kw.Časem napíšu jak to jde.
Ked ti tie veci dvihnu vykon na 125 kW, tak darujem moju pumu na ND.
Ok? MAX NA 100-105kW. Radsej sa vyser na tie veci a daj tam preplnovanie.To sa ti oplati viac ked sa cititis byt pri peniazoch.
PUMAra
Zaslal: út březen 22, 2011 3:12 pm
Předmět:
Tak co už máš v pumě 170 koní?
smudlinkaxxl
Zaslal: pá únor 19, 2010 11:30 am
Předmět:
Tak jasný že nebudu jezdit sprint se spolujezdcem kterej má třeba 100 Kg
s4nch3z
Zaslal: út únor 16, 2010 11:24 pm
Předmět:
A třeba na takového spolujezdce nepotřebuješ ani gola klíč. Toho stačí vyštvat slovně.
smudlinkaxxl
Zaslal: po únor 15, 2010 11:18 pm
Předmět:
s4nch3z napsal:
Citace:
To co se tady řeší co tam nacpat a co odlehčit vyjde mnohem dráž než kdyby se to upravilo na cosii...
Kolik stojí, když vyhážeš z auta "zbytečné" krámy (viz. výše)? Řekl bych, že rozhodně méně než 60 tis.
Měla jsem anmysli odlehčení setrváku třeba, ano vyházet 3.14čoviny nic nestojí, teda stojí cca 2 hoďky práce s golou
henry
Zaslal: po únor 15, 2010 9:33 pm
Předmět: vykon
zdravim.ja ak idem na sprint,odpojim konektor s vahy vzduchu a do konektora strcim odpor zodpovedajuci odporu vahy.naspat nezapajam.neviem ako to funguje ale asi rj zaznamenava ,ze je vaha zapojena.auto taha jak svina,ale aj zerie jak svina.vaha je odpojena a pravdepodobne sa otvara mechanicky len prietokom nasavaneho vzduchu.
s4nch3z
Zaslal: po únor 15, 2010 8:48 pm
Předmět:
Citace:
To co se tady řeší co tam nacpat a co odlehčit vyjde mnohem dráž než kdyby se to upravilo na cosii...
Kolik stojí, když vyhážeš z auta "zbytečné" krámy (viz. výše)? Řekl bych, že rozhodně méně než 60 tis.
smudlinkaxxl
Zaslal: po únor 15, 2010 3:25 pm
Předmět:
No dlouho jsem se nepobavila takhle
To co se tady řeší co tam nacpat a co odlehčit vyjde mnohem dráž než kdyby se to upravilo na cosii třeba teď se dá ten motor sehnat v Praze za 60 000,- i s castli Sierri IS !
Nemluvě otom když zabrouzdáte po ebay a sežene se i okolo 1500,- E
a máte 205 a výše HP podle tipu motoru.
A pokud se nebudete chtít srát se všim možnym tak ho sehnat bez turba a udělat to přez karbec.
Řešili se tu i RS 2000 motory. což mi ipřijde jako nejjednodušší a nejlevnější, ale u MK5 neni ještě čidlo klepání.
A když už by někdo chtěl tunit motor seriovej.
Co takhle snížení hlavy? změna kompresního poměru, stavitelný kola na vačkách, větší vstřiky lepší celý sání ne jenom filtr jak dělá 80% lidí a myslí si jak to maj pošéfovaný.
Leštěný kanály, nemluvě o výměně kliky ojnic vaček za lepší, tvrdší pružiny na vačkách.
Odlehčení setrváku ...toť otázka .. rychleji vám to půjde do otáček ale i rychleji padat, volnoběh nebude stálej ale bude kolísat a Krouťák půjde dolu lehce, ale to je vykompenzováno.
Sam osebou celá výfuková soustava.
Napadlo už někoho oblnout lambdu ..resp PC aby lambda dávala údaj že je směs řídká a dávala víc paliva?
Možná by to taky chtělo lepší čerpadlo, celkově filtry.
Je toho hodně, času a peňěz bohužel málo.
A nej je mít druhej motor na kterym to zkoušet no.
Aluna
Zaslal: út květen 19, 2009 7:58 am
Předmět:
Myslim, ze Deadlift narazel na veci primo v motoru... Tam bych to s delsi zivotnosti tak jednoznacne nevidel...
Scary
Zaslal: út květen 19, 2009 7:21 am
Předmět:
priklad: vzduchovy filter.. bavlnene a tie z inych materialov mas v podstate dozivotne pouzitie, papierovy menis raz rocne
vacsie brzdy co tu ma vacsina ludi: ako to znizuje zivotnost????
nerez vyfuk: nemas ho hrdzavy za 3 mesiace.....
atd atd
deadlift
Zaslal: út květen 19, 2009 12:03 am
Předmět:
Scary neprodavas nahodou tuning dily ve volnem case?
Ad "zivotnost je len lepsia" u tech dilu co vymenis nebo ty, ktere tam nechas? Jen nas pouc. Ale konkretne. Prohlaseni typu vse je lepsi si nech do politiky.
Scary
Zaslal: po květen 18, 2009 11:45 am
Předmět:
musim ta sklamat, tie upravy ziadne nevyhody nemaju..
zivotnost je len lepsia, jazdne vlastnosti su lepsie...
jedina nevyhoda je ze to nie je zadarmo
deadlift
Zaslal: po květen 18, 2009 1:58 am
Předmět:
Asi se opakuji ale myslim, ze vse uz bylo vymysleno, jmenuje se to motor z Pumy Racing.
1700cc Remap by Ford Racing
It can enable your 1700cc engine to give 150bhp with all the other FRP modifications Manifold, Exhaust ,Inlet plenum and Cams.
Tak ze koupite Remap Ford Racing. Manifold, Exhaust ,Inlet plenum and Cams dle specifikace Pumy Racing.
Je to udelane primo od Fordu (Ford Racing), tak ze se da predpokladat ze to proti jinym vecem funguje.
Kód:
http://www.pumaspeed.co.uk/category.php?catid=3&subid=13
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=277
Tak staci si udelat vylet do UK a udelaji Vam to skoro na pockani. Pak jsou uz jen dve cesty, jine auto (treba Fiesta, Focus ST) nebo jiny motor treba 2,0 Duratec, ktery se do Pumy vejde.
To co rikal Elton:
Citace:
kup pořádné pneu a zbytek peněz vraž do benzínu a do holek..
To podepisuji. ne ze bych si nemyslel, ze by seriovy podvozek Pumy nezvladne tech 170+ koni, vykonne brzdy jsou zaklad u kazdeho sportovniho auta, jako ze efektivnejsi je auto odlehcit nez pracne ladit samotny motor.
To co rika on plati vseobecne, kazda uprava proti serii nese i zapory, vetsi opotrebovani dilu, spotreba, jine chovani auta jako celku, tezsi serizeni, pokud se vubec poradne povede.
Cestu si musi kazdy vybrat sam.
Pepen
Zaslal: so květen 16, 2009 12:08 pm
Předmět:
Podle me nema smysl cpat do takovyho auta zbytecne kacky, pokud ale prece jen upravy, melo by se to brat komplexne. Jen jestli se nepletu ST 160 ma 160 koblih a je to upravena klasicka 1,7 a kompresoru se tam nic nepise, ale opravte me jestli se pletu.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund