Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
bengalore event service three
bengalore events servic
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Podvozek
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Strada01"]Tak do toho bez a uvidis, ja zase tolik penez nemam abych mohl takhle zainvestovat. Zase nechci zadni sracky, tak proto volim stred Brembo Max je to ten cernej kotouc a ma ty cistici drazky takovou tu kytku, jeden kotouc 1700 mam 25% slevu tak ze nakych 1300 coz mas 2600 + desticky tak 1700 a jsem tam za 4000 a jsem spokojen a ten ucinek bude.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
SiD
Zaslal: st červenec 30, 2008 3:48 pm
Předmět:
2Matej: podlozky jsou opravdu ok, navic ty prvni na kterych sem zkroutil poprve ty zimmermanny tak ma ted dalsi clovek a nema nejmensi problem..
to ze po stahnuti se zkroutej znova mi bylo jasne.. ale doufal sem ze to vydrzi aspon 2000km.. a ono nic..
a ted co tak vzpominam.. kdyz sem je zkroutil poprve tak to bylo taky pri prvnich 1000km.. ale je fakt ze tam sem brzdil hooodne ostre (nemecko - dalnice - 190km/h > 10km/h - na miste)
Matěj
Zaslal: st červenec 30, 2008 3:22 pm
Předmět:
jakmile se kotouč zkroutí tak mu nepomůže ani stočení, při dalšim ohřátí se zkroutí zase.. A nemužeš mít fakt špatný ty minipodložky?
SiD
Zaslal: st červenec 30, 2008 12:50 pm
Předmět:
2Aluna: mno ja od tech zimmermanu cekal fakt vic a uz netusim kde jinde hledat chybu nez v levnejch deskach.. navic kdyz ze vsech stran slysim jak je nemozne zimmermanny zkroutit..
tedka sem daval kotouce nedavno stahovat - 200km si to sedalo nez to zaclo brzdit, dalsich 500km to brzdilo krasne a bez problemu.. to je dohromady 700km .. po techle 700km je klepani volantu pri brzdeni zpet.. ted uz to neni klepani teda ale silene mlaceni, fakt je to neco nechutnyho.. ted mi to pri brzdeni rozvybruje cele auto a ja fakt netusim kde hledat chybu..
aby byly zimmermany spatne, tomu verit nechci.. desky.. to nevim.. pak tu byl jeste navrh ze sem mel na ty trmeny pouzit pevnostni srouby a ne obycejne a ze by to klidne mohlo byt tim.. ale to se mi moc nezda..
Aluna
Zaslal: st červenec 30, 2008 11:48 am
Předmět:
Jo ds3000 kdyz jsou studeny tak prd brzdej a jeste k tomu hvizdaj... po zkusenostech s tema tritisicovkama jsme ty ds2500 ani nezkouseli protoze jsme chteli hodne mekky...
ttoomm
Zaslal: st červenec 30, 2008 11:45 am
Předmět:
to Aluna: no jasně to máš pravdu že destičky nejsou na vině při zkroucení, mě ty destičky ty kotouče nezkroutili, jen povrchover popálily a to si myslim že maj na svědomí ty destičky ATE...ale nevim...jaký máš ty tedď destičky že si říkal že se musí ohřejvat? tos myslel tya ds 3000? ja myslim ze DS2500 je tak optimal ne?
Aluna
Zaslal: st červenec 30, 2008 11:42 am
Předmět:
Oni totiz "seriovy" kotouce origo Ford nejsou zadny sunky...
Ale od zimmermanu jsem cekal taky vic...asi nelze vzdycky soudit kvalitu podle znacky...
Matěj
Zaslal: st červenec 30, 2008 11:33 am
Předmět:
od zimmermanu bych čekal že jsou to kvalitní kotouče proč se zkroutili jednim prudkym bržděnim?
ja mam seriovy kotouče od Fordu a desky nějaky levný z Elitu a brzdil jsem několikrát tak že se z nich kouřilo a zvadly a kotouče jsou pořád rovný
Aluna
Zaslal: st červenec 30, 2008 11:24 am
Předmět:
Hele kluci rekl bych ze si trosku protirecite...tim ze se vam zkrouti kotouc, to v zadnym pripade nedavejte za vinu destikam...To je spatnym kotoucem, kterej nevydrzel rychlej prechod teplot....Desticka ma budto tvrdsi nebo mekci smes...od toho se odviji sjizdeni kotoucu...cim je tvrdsi tim lip funguje az kdyz se zahreje...to mam treba ja ted na pume a stoji to za prd...uz si je tam nedam...sice min prasi a spini kola, ale s tim souvisi taky to, ze se kotouc vice sjizdi...Popisu vam to na prikladu z nasich zavodu...respektive z treningu...protoze zavodni desky je neco jinyho...Na treningac jsme dali kotouce feroda dopredu a desky ds3000...po trech trenincich jsme mohli zahodit jak kotouce tak desky, protoze ty desticky byly hrozne tvrdy a ty kotouce sezraly(ale v zadnym pripade nezkroutily)...takze jsme koupili novy kotouce (ty samy) a k nim ds2000 (to byly nejmekci co vyrabeli jako sportovni...netusim, jestli ted nedelaj nejakou novou radu..) No a ty sice prasily jako blazen (brzdily skoro stejne, ba naopak se nemusely ohrejvat) ale nezraly kotouc! Takze jsme sice po kazdym druhym treningu menili desky, ale kotouce vydrzely celou sezonu...
ttoomm
Zaslal: út červenec 29, 2008 9:12 pm
Předmět:
Jj to s tim peklem muzu potvrdit, mne se zimmermany nezkroutili ale nejak divne popalily, mel jsem kvalitni originalni desticky ATE, staly asi necelou tisicovku, nevim cim to je, absolutne jsem to nikde nohonil, zacal jsem citit malinky vibrace v pedalu asi po 5 tis. km...do volantu to nejde, jde jen o ten pedal, je to malickoust ale vadi mi to u tak drahy veci, kdyz se sunda kolo tak jsou tam videt mirne namodraly pruhy jak je popalenej ten kotouc...casem se to ojede asi ale zas tak moc nenajedu a stve me to takze budu reklamovat a kupovat DS 2500
SiD
Zaslal: út červenec 29, 2008 8:51 pm
Předmět:
hoj.. chtel bych pridat vlastni bohate zkusenosti.. hlavne s firmou zimmermann - k temhle kotoucum JEDINE drahe desticky - to znamena nejlip ferodo ds2500, nebo neco klidne i kousek levnejsiho
HLAVNE NEKUPUJ na tyhle kotouce LEVNY desticky... jinak budes hoooodne trpet..
clen klubu ttoomm muze moje slova potvrdit.. sam si vyzkousel a prosel peklem jako ja..
nevim jak je na tom ted on, ale ja v tom pekle jeste sem, nejsou penize na nove kotouce i desky, takze jezdim se zkroucenyma..
DOM
Zaslal: út červenec 29, 2008 8:45 pm
Předmět:
ja jazdim v zime na 195/55 a uplna pohoda... podvozok sa uz vyskov blizi k malemu SUV
kde predavaju tie bremba?
honor88
Zaslal: út červenec 29, 2008 8:44 pm
Předmět:
Na pume mam Premier a na masine ds performance.
Ale mam upgradovany brzdy takze nevim jak to (ne)brzdi na original brzdach.
sanchenss
Zaslal: út červenec 29, 2008 8:03 pm
Předmět:
jako do toho upgradu jsem chtěl jít ale odradilo mě to, že bych v zimě neobul třináctky a na takhle lehkym aute jzdit s nákejma 195/50 v zime bych si asi netroufnul
Strada01
Zaslal: út červenec 29, 2008 7:15 pm
Předmět:
A jaky feroda mas na pume??
honor88
Zaslal: út červenec 29, 2008 7:09 pm
Předmět:
Podle me zbytecna investice.Pokud tam mas origo brzdy tak bych radsi udelal upgrade pak teprv muzes rict ze ti auto brzdi.
Jinak Ferody sou pro me jedny z nej desticek pouzivam je na masine i na pume a luxus.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund