Autor |
Zpráva |
Matěj |
Zaslal: st prosinec 26, 2007 9:07 am Předmět: |
|
Nj tak mi pak uni az si koupim Racing Pumu |
|
Bruni |
Zaslal: so září 29, 2007 8:24 am Předmět: |
|
pani SAXO VTS vam da obklad kedykolvek |
|
deadlift |
Zaslal: čt září 13, 2007 11:19 pm Předmět: |
|
Jackal pleteš se Kód: | http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_Saxo |
Nastuduj si to. Civic neni SAXO. |
|
Cupis |
Zaslal: út září 11, 2007 6:22 pm Předmět: |
|
K těm motorům,další z mojich kamarádů má Hondu Civic 1,6 VTI a TO AUTO JE ŠÍLENÉ,opravdu masakr...160PS na 1,6 motor a ještě k tomu z 92roku...prostě japončíci ty motory UMÍ... |
|
deadlift |
Zaslal: út září 11, 2007 4:04 pm Předmět: Citron SAXO VTS |
|
jackal napsal: | Mega dělo je ale ta verze se 118 kilovaty neboli 160 ps. |
Seriove Saxo s temito parametry nikdy nebylo, zavodni cup verze jiste 160 PS mela (Kit nebo S1600 mela jeste vice z 1,6 16v) ale nejsilnejsi verze Saxa byla VTS 1,6 16v, dale se delala VTR 1,6 8v a VTS 1,4 16v.
Saxo je blize k Fieste je to 3DV hatch, Puma ma torzni pevnost kastle lepsi ale ma vahovy hendikep.
Saxo je obratne jako Fiesta i slabsi verze jedou pekne, nejvetsi prednost Saxo je 1,6 motor ktery mel blok schodny se zavodnimi motory a dosahl i na JWRC mistra sveta s Loebem.
Puma zase v civilnim provedeni bude jistejsi podvozkove v zakladu jako Fiesta.
Ale hodnotim subektivne celkove Citroen Saxo VTS jako daleko lepsi auto nez 106 GTI/Rally ktera mela stejny motor, nebo modely stareho Civicu 1,6. |
|
Cupis |
Zaslal: po září 10, 2007 6:05 pm Předmět: |
|
Ne je to Saxo s motorem 1.6 16V a na okreskách rozdíl není...má to dobré zrychlení,ale pak už to není ono...v mém připadě se nestalo,že by mi ujel a to jezdíme spolu hodně často a nedá se říct že bychom se šetřili |
|
AndrewN |
Zaslal: ne září 09, 2007 10:43 pm Předmět: |
|
No ono označení VTS má i Saxo s 1.4 55kw. Já mám na mysli 1.6 16V s 87kw. Je i 1.6 8V 65kw. Na sprintech ta 1.6 16V Pumu 1.7 dává normálně.
Poměření sil na okrskách nesoudím, ale v Motorvision, kde měří čas na okruhu mělo VTSo pekelně dobrý čas. |
|
Cupis |
Zaslal: ne září 09, 2007 7:59 pm Předmět: |
|
2AndrewN jj normálně VTS,myslím že mi říkal 88kw,pak je myslím ještě jedna verze VTS a ta je ještě silnější,jezdíme spolu často a nestalo se že když sme tomu začali dávat,že by mi ujel. Tak nevím... |
|
AndrewN |
Zaslal: ne září 09, 2007 5:20 pm Předmět: |
|
A má 1.6 16V? Pokud jo tak by ti měl v pohodě ujíždět. Já mám zkušenost teda pouze se 106 GTI, ale tam je stejný motor jako v onom Saxu. |
|
Cupis |
Zaslal: ne září 09, 2007 3:10 pm Předmět: |
|
No kamarád VTSo má a nepříjde mi že by mě nějak dával,je to svižné auto ale určitě né rychlejší...přinejhorším na stejno...teda můj názor z toho jak spolu někde jezdníme... |
|
AndrewN |
Zaslal: ne září 09, 2007 2:45 pm Předmět: |
|
No na Saxo VTS s 1.6 16V si s Pumou nezačínat |
|
Maw |
Zaslal: ne září 09, 2007 12:05 pm Předmět: |
|
. |
|
turnik |
Zaslal: ne září 09, 2007 10:51 am Předmět: puma vs.saxo vts |
|
jedu vám takhle do olmika, plyn na podlaze a najednou me zacne dohánět citroen saxo vts....nechapu jak je to mozne....kolik to ma koníku a asi sem moc delat nemohl co??jak ste na tom vy?? |
|