Hlavní nabídka
Domů
Diskuzní fórum
Fotogalerie
Můj účet
Odkazy
Poslat článek
Seznam členů
Soukromé zprávy
Stáhněte si
Vyhledávání
Články
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si
povinné ručení
na ePojisteni.cz.
Střípky
Cvakání při přidání plynu
Boční krytka na blinkr
Č: Ford Puma a PC/video hry
Videa o pumě by Ace
Ford Puma Czech sraz 2024
Napsali o nás...
Oldtimer Bohemia Rally 2023 - report
Řekni, kde ty Pumy jsou...
Puma v malém aneb modýlky do sbírky
Č: Ford Fan Award
Prodám rozpěru OMP
Č: Jak do servisního módu palubního PC
Články
Expedice starým Fordem za polární kruh
P: Ford Mondeo Mk.3 5D rv.2004
Ford Puma Czech sraz 2023
PF 2023
events at bangalore
event service bengalore
events service in bengalore
Diskuzní fórum
Ford Puma Club :: Odeslání odpovědi
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club
»
Elektrika
Odeslání odpovědi
Uživatel
Předmět
Tělo zprávy
Smajlíky (emotikony)
Zobrazit další smajlíky (emotikony)
Barva písma:
Výchozí
Kaštanová
Červená
Oranžová
Hnědá
Žlutá
Zelená
Olivová
Azurová
Modrá
Tmavě modrá
Fialová
Fuchsiová
Bílá
Černá
Velikost písma:
Drobné
Malé
Výchozí
Velké
Obrovské
zavřít značky
[quote="Kdo"]Další možnost (nevím přesně, jestli je to na Pumě taky, ale má to většina aut) je dvouhmotová řemenice na klice, ta, na které je plochý řemen příslušenství. Je ze dvou na sobě nandaných dílů, spojené navulkanizovanou gumou. Je to kvůli eliminaci rázů od kompresoru klimy. Ten gumový kroužek se mohl utrhnout (normálně to nepoznáš, protože do tahu táhne řemen a proto se na první pohled všechno točí, jak má, ale pokud ten řemen povolíš a zkusíš s tou vnější řemenicí pootočit na tom vnitřním náboji a povede se to, tak je to ono. Zažil jsem to. Hnusnej pískot, který po čase ustával. Nakonec jsem měl problémy s dobíjením, dal opravit alternátor, abych ve finále, když to dělalo furt zjistil, že není chyba v altíku, ale v řemenici, která se po uvolnění tahu řemene protáčela sama na sobě. Dost rozšířená závada, guma časem zestárne a jednou se odtrhne kolem dokola a ten řemen má o něco menší otáčky než motor a ten prokluz je doprovázen tím pískáním.[/quote]
Možnosti
HTML:
POVOLENO
Značky
:
POVOLENY
Smajlíky:
POVOLENY
Zakázat HTML v tomto příspěvku
Zakázat značky v tomto příspěvku
Zakázat smajlíky v tomto příspěvku
Připojit soubor
·
Pokud žádný soubor přikládat nechcete, nechte tato pole prázdná.
·
Chcete-li přepsat některý ze souborů (třeba jeho novější verzí), postupujte jako při přikládání nového souboru, jen nakonec neklikejte na tlačítko
Připojit soubor
, ale klikněte na tlačítko
Přepsat novější verzí
u stávajícího souboru, který chcete přepsat. Pokud se komentář nemění, není jej třeba znovu zadávat.
Povolené přípony a jejich velikost
Soubor
Komentář
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na:
Zvolte fórum
Ford Puma Club
----------------
Obecně
Akce a srazy
Ford Puma
----------------
Motor
Podvozek
Karoserie
Elektrika
Interiér
Autohifi
Tuning
Ostatní
Ceny
Pokec a zábava
Offtopic
Bazar
----------------
Prodám
Koupím
Přehled tématu
Autor
Zpráva
maxa
Zaslal: po červenec 02, 2007 11:18 pm
Předmět:
jasně pochopil jsem to. jen jsem si nebyl hned jistý co je to vlastně řemenice.ale dřív jsem na ní koukal,právě na tu gumu na řemenici a na první poohled vypadala v poho.Spíš to typuju na promazání toho řemene.Teda doufám,že to bude ono a budu už od toho mít klid.
Moc dík za typ
Kdo
Zaslal: po červenec 02, 2007 8:56 am
Předmět:
maxa napsal:
Nevím jestli jsem tě 100pro pochopil.Snad jo ,zkusím to skontrolovat.
Jestli myslíš mně, tak je to o tomhle: ta hlavní řemenice je ze dvou dílů, uvnitř je takový "náboj" přišroubovaný na klice z motoru tou velkou středovou matkou a na jeho obvodu je přes ten gumový mezikus nalisovaná vlastní řemenice s podélnými drážkami pro řemen (představ si dvě kružnice v sobě, ta větší okolo té menší). Když povolíš ten plochý řemen, co pohání kompresor klimy, alternátor a čerpadlo servořízení (jiný tam není), tak, aby se odstranilo jeho pnutí, tak musíš sáhnout na tu hlavní řemenici a zkusit, jestli se nepohybuje ta vnější část (s drážkami pro řemen) vůči tomu vnitřnímu náboji. Prostě vem rukou za tu vnější řemenici a zkus jí protočit. Pokud to nepůjde a budeš cítit odpor, nebo pohyb celé kliky, tak je to v pořádku, ale pokud se ti povede s tou řemenicí pootočit a motor bude stát, je to špatné a je utržená od náboje. Toto se dá zjistit právě s uvolněným řemenem, protože, pokud je "našponovaný", tak je tam tak velké tření v té gumové spojce, že s tím nehneš, ale zase menší, než aby to neprokluzovalo za chodu motoru. Neboj se za tu řemenici vzít silou, sám ji neutrhneš, provozní síly jsou daleko vyšší, než tvé.
Edit: větší a větší napínání řemenu (víc, než je předepsáno) v případě, že něco píská nevede k odstranění, jen víc namáhá ložiska na agregátech, které jsou tím řemenem poháněné. Někdy, ale také píská řemen, když je už řemenice vymačkaná a má jiný profil proti řemenu, tam dočasně pomůže namazání. Buď klasické mýdlo (namočit a přitisknout k řemenu), nebo silikonová vazelína.
maxa
Zaslal: čt červen 28, 2007 4:44 pm
Předmět:
Nevím jestli jsem tě 100pro pochopil.Snad jo ,zkusím to skontrolovat.
Kdo
Zaslal: čt červen 28, 2007 9:29 am
Předmět:
Další možnost (nevím přesně, jestli je to na Pumě taky, ale má to většina aut) je dvouhmotová řemenice na klice, ta, na které je plochý řemen příslušenství. Je ze dvou na sobě nandaných dílů, spojené navulkanizovanou gumou. Je to kvůli eliminaci rázů od kompresoru klimy. Ten gumový kroužek se mohl utrhnout (normálně to nepoznáš, protože do tahu táhne řemen a proto se na první pohled všechno točí, jak má, ale pokud ten řemen povolíš a zkusíš s tou vnější řemenicí pootočit na tom vnitřním náboji a povede se to, tak je to ono. Zažil jsem to. Hnusnej pískot, který po čase ustával. Nakonec jsem měl problémy s dobíjením, dal opravit alternátor, abych ve finále, když to dělalo furt zjistil, že není chyba v altíku, ale v řemenici, která se po uvolnění tahu řemene protáčela sama na sobě. Dost rozšířená závada, guma časem zestárne a jednou se odtrhne kolem dokola a ten řemen má o něco menší otáčky než motor a ten prokluz je doprovázen tím pískáním.
maxa
Zaslal: út červen 26, 2007 11:13 pm
Předmět:
Výměna čeho?
Inferno7006
Zaslal: út červen 26, 2007 11:06 pm
Předmět: Re: pískání
maxa napsal:
Stále mám problé s pískáním od motoru.
Vyměnil už jsem klínový řemen napínací kladku,pumpu a ložisko v druhé napínací kladce.
Napadlo mě jestli nemůže dopínací kladka už nedostatečně plnit svou funkci a nepíská-li tedy málo dopnutý řemen.Ještě mě napadlo ložisko klimy,ale jak jsem strčil hlavu do motoru
tak jsem měl pocit,že to jde z druhé strany,čili ze strany dopínací kladky.
Zajímalo by mě tedy jestli se nedá kladka nějak připružit,aby řemen více dopínala.
Dopružení těžko,protože to je vlastně mechanické přepínání materiálu.....jediná možnost je podle mě výměna.....
maxa
Zaslal: út červen 26, 2007 10:55 pm
Předmět: pískání
Stále mám problé s pískáním od motoru.
Vyměnil už jsem klínový řemen napínací kladku,pumpu a ložisko v druhé napínací kladce.
Napadlo mě jestli nemůže dopínací kladka už nedostatečně plnit svou funkci a nepíská-li tedy málo dopnutý řemen.Ještě mě napadlo ložisko klimy,ale jak jsem strčil hlavu do motoru
tak jsem měl pocit,že to jde z druhé strany,čili ze strany dopínací kladky.
Zajímalo by mě tedy jestli se nedá kladka nějak připružit,aby řemen více dopínala.
Forums ©
Grafický návrh fasád
|
Quick Moto
|
SKsoft.cz
|
SKsoft.sk
|
Ford Auto IN
Powered by Copyright ©
UNITED-NUKE
. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.15 sekund