Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: út únor 27, 2007 10:16 pm Předmět: zkuseosti s chipovanim |
|
|
máte někdo zkušenosti s přečipováním pumy? |
|
Návrat nahoru |
|
Mircelo Puma Racer
Registrace: 20.3. 2006 Příspěvky: 642 Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)
|
Zaslal: út únor 27, 2007 11:47 pm Předmět: |
|
|
... ja priamo ne, ale moja pumicka uz ma chipnutu jednotku, minuly reok ked bola na brzde tak mala nieco cez 98+hp... ale je to len jemmy chip _________________ ... Ono to utahne ...
1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998 |
|
Návrat nahoru |
|
Pepen Puma Owner
Registrace: 31.5. 2006 Příspěvky: 33 Bydliště: Třebíč
|
Zaslal: st únor 28, 2007 6:56 am Předmět: |
|
|
Jsem na tom podobně jak psal Mircelo, už jsem to s tim koupil, na brzdě jsem nebyl, jinou pumu jsem neřídil, tak nevim. Vzadu na aute mam nalepku od ABC tuningu, ale nevim jestli to tam fakt je
Asi jsem ti moc nepomohl. |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st únor 28, 2007 11:35 am Předmět: |
|
|
na jaře se na to chystám;
- úpravu ř.j. nechám udělat v Německu - buď u SUHE nebo u WENNING, v ČR se do mého auta nikomu nechce ...
(BITPOWER, který se všude vytahujou, co uměj, se ani neobtěžovali odpovědět na e-mail ... zbytek jako např zmiňovaný ABC tuning neberu vážně ... s notebookem na parkovišti upravovat mojí Pumu, to určitě )
- obrať se na MK RACING, zastupujou anglický firmy POWERCHIPS a SUPERCHIPS, a pokud chceš "Chiptuning" na sériový auto, tak by ti měli pomoct ... má to akorát jeden háček, budeš muset pravděpodobně vymonotvat jednotku a oni jí pošlou do Anglie
- a samozřejmě, můžeš investovat cca 100 000,- a např. u firmy BRÁZDIL si nechat namontovat plně programovatelnou jednotku a kompletně naladit
- jo, a pokud máš rok výroby 99 nebo mladší, měl by ti mohl přes OBD fungovat BLUEFIN, tady se samozřejmě neprodává, ale v Německu ho bez problémů seženeš
to jsou moje aktuální zkušenosti, jestli ti to k něčemu je; pokud chceš vědět nějaký detaily tak pošli SZ, ať z toho tady neni slohový cvičení ... stejně už je
... jo, a ještě pořád čekám na odpověď od Thomase ! _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: st únor 28, 2007 1:22 pm Předmět: |
|
|
S ABC tuningem mam podobné zkušenosti jako Frostik, přijedou na benzinku napíchnou se k tobě do auta a za chvíli je hotovo. Cálneš 10 až 15 tisíc a jedeš. Jinak pokud chceš kvalitu tak zavolej na 777 130 131. Ten pán co se ti ozve je specialista na úpravu závodních aut a jednotek do nich. Nedávno sem se s nim domlouval ale potřebuje auto tak na dva až tři dny. Pak ti postaví zbrusu nový program přímo na tvé auto. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st únor 28, 2007 1:41 pm Předmět: |
|
|
to Daniel Repš : a kdo ten telefon zvedne, jestli to není tajný ? _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: st únor 28, 2007 7:48 pm Předmět: |
|
|
Tak 100tis.opravdu investovat nehodlám Ale díval jsem se na nějaké stránky a pohybuje se to kolem 7tis.vč Bitpower.V tabulce zvýšení výkonu,ve směs u všech firem co tabulku nabízejí ,udávají např.motor 1.4 50kw před, 66kw po.Což je velice zajímavé.Pumácký motor tam,ale nikde neudávají.Záleží samozřejmě na rezervách jaké daný motor má.Ale kdybych se dostal u své 1.4 na nějakých 100hp,což si myslím,že je valice reálné tak bych byl spokojený.Jde mi spíše o živost při nižších otáčkách. |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: čt březen 01, 2007 1:15 pm Předmět: |
|
|
Jméno toho pána mi bohužel vypadlo ale nekouše neboj. Ten údaj u 1,4 z 50 na 66 je docela zavádějící, pokud slibujou toto jen čipem tak voblbujou. Pokud je to auto teda bez turba, myslím že máš na mysli Fábii, tak je to naprostej nesmysl a za 7 tisíc. U této firmy nezaplatíš 100 tisíc ale kolem 15 jen za čip. Motor u nich stojí 550 tisíc ale je to vostrej soutěžák. Pokud máš všechno ještě v sérii tak začni někde jinde než u čipu. Já na čip ještě čekám a už ted mám výkon jak série s čipem. Tuning motoru není jen čip a hurá 100 koní navíc jestli víš co tím myslím.Pokud máš nějakej dotaz ohledně úprav tvého motoru tak se ozvy. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
maxa Puma Driver
Registrace: 11.6. 2006 Příspěvky: 370 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: čt březen 01, 2007 5:10 pm Předmět: |
|
|
Ten motor byl od Forda.Chip bych chtěl víc než,jekékoli jiné úpravy,protože se mi nechce víc investovat.A ten výkon po chipu co udávají by mi stačil.Proč myslíš,že by to bez předešlých úprav nebylo ono? |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: čt březen 01, 2007 5:28 pm Předmět: |
|
|
myslis ze ti chipem udelaj prubeh tocivyho momentu kterej by ti vic vyhovoval? Ja teda nevim ale myslim ze prubeh uz pak nebude tak linearni a je moznost ze auto pojede v nizsich otackach hur.. Zalezi na konkretnim chipu, ale urcite bych chtel videt charaktristiku prubehu tocivyho momentu a vykonu spis nez surova cisla jako 150koni, predtim nez bych chip koupil.. A osobne bych urcite nechipoval starsi auto (treba nad 100tis najeto).. Ale kazdyho vec.. _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Jackal Puma Driver
Registrace: 20.11. 2006 Příspěvky: 245 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 9:20 am Předmět: |
|
|
Jak píše Matěj jen čip a na starej motor je poloviční práce. Navíc motoru to taky dvakrát nepomůže. Motor má mít po čipu větší výkon a nižší spotřebu jak uvádějí všichni úpravci. Mam dojem že se to dá zvládnout tak maximálně na dálnici při 120. Čip je pro mě zvýšení výkonu za důvodem lepší jízdy. Motor sem připravil na čip tak že sem zlepšil výplach motoru,podpořil lepší spalování a chystám se na vačku aby to mělo nějakej smysl. Bez tahu motoru ve vysokých otáčkách to jinak nemá smysl, teda aspon pro mě.U těhle nízko objemových nevýkonných motorů je jediný řešení točit točit a točit. Chci se dostat někam na 7500 až 8200 otáček.Na feldě po namontování vačky 320 na 320 se motor nechal vytočit na nějakých 7500 a krátkodobě při předjíždění i na 8500. Motor měl životnost 5 tisíc ale Puma má lepší základ tak to snad vydrží víc.Mam jedno velké štěstí,když se něco stane tak Elton bydlí asi 8 km ode mě a je dobře zásoben vším co na Pumu potřebuji. _________________ Jackal - game ower |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 3:26 pm Předmět: |
|
|
to Matěj : přesně na úpravu ř.j. auta, který má najeto přes 100tis. km se chystám
to Daniel Repš :
- aby Puma točila 8200 ot/min "stačej" vačky s úhlem 280 st. inlet / 272 st. exhaust (Piper Ultimate Road), ale už nestačej standardní vstřiky a někde mám fotku s komplet "throttle body" ... proto v katalogu Pipera není uvedeno očekávané navýšení výkonu - záleží na tom, jak to kdo "poskládá"
- těch 320 st. do Felície ja hustý ... se nedivim, tý 5 tisícový životnosti
- omezovač se u Pum obvykle v Anglii posouval na 7250 ot/min (při použití vaček Fast Road - viz. Pumabuild "Stage III." a vyšší)
to Matěj : průběh našeho točivého momentu stejně lineární není (alespoň můj ne a máme variabilní časování), a ve kterejch otáčkách to pojede stejně jako před úpravou nebo líp (s možností "hůř" nepočítám) záleží na tobě, resp. na tom, co od úpravy očekáváš ... _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 3:41 pm Předmět: |
|
|
to Frostik: rikam kazdyho vec, zbytek po SZ _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
Carlos Puma Owner
Registrace: 5.4. 2006 Příspěvky: 25 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 5:02 pm Předmět: |
|
|
Pánové, jestli V8s mohu požádat, tak proč to řešit po SZ. Nás ostatní, teda alespoň mě, to taky zajímá. Proto snad existuje toto fórum, abychom měli všichni více a lepší info. Dík za pochopení. |
|
Návrat nahoru |
|
Matěj Puma God
Registrace: 22.6. 2006 Příspěvky: 1093
|
Zaslal: pá březen 02, 2007 6:23 pm Předmět: |
|
|
ta SZ byla trochu OT, tematu se tolik netykala..
muj nazor: ja bych do toho nesel, mam na to stary auto a podle me by mi pak charakteristyka prbehu vykonu a tocivyho momentu nevyhovovala..
mohli byste sem prosim nekdo hodit charakteristyku toho chipu o kterym se bavime, at muzem hodnotit jeden konkretní, ja zkusim sehnat charakteristyku seriovyho motoru at to muzem porovnat..
tady maj jeden http://www.pumaspeed.co.uk/catagory.php?catid=3&subid=13 cca 13 500,-
o tomhle chipu se bavime?? http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky _________________ Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010 |
|
Návrat nahoru |
|
|