Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - zkuseosti s chipovanim
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
zkuseosti s chipovanim Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: út únor 27, 2007 10:16 pm    Předmět: zkuseosti s chipovanim Citovat

máte někdo zkušenosti s přečipováním pumy?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: út únor 27, 2007 11:47 pm    Předmět: Citovat

... ja priamo ne, ale moja pumicka uz ma chipnutu jednotku, minuly reok ked bola na brzde tak mala nieco cez 98+hp... ale je to len jemmy chip
_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Pepen
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 31.5. 2006
Příspěvky: 33
Bydliště: Třebíč

PříspěvekZaslal: st únor 28, 2007 6:56 am    Předmět: Citovat

Jsem na tom podobně jak psal Mircelo, už jsem to s tim koupil, na brzdě jsem nebyl, jinou pumu jsem neřídil, tak nevim. Vzadu na aute mam nalepku od ABC tuningu, ale nevim jestli to tam fakt je Question
Asi jsem ti moc nepomohl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st únor 28, 2007 11:35 am    Předmět: Citovat

na jaře se na to chystám;
- úpravu ř.j. nechám udělat v Německu - buď u SUHE nebo u WENNING, v ČR se do mého auta nikomu nechce ...
(BITPOWER, který se všude vytahujou, co uměj, se ani neobtěžovali odpovědět na e-mail ... zbytek jako např zmiňovaný ABC tuning neberu vážně ... s notebookem na parkovišti upravovat mojí Pumu, to určitě Very Happy Very Happy)
- obrať se na MK RACING, zastupujou anglický firmy POWERCHIPS a SUPERCHIPS, a pokud chceš "Chiptuning" na sériový auto, tak by ti měli pomoct ... má to akorát jeden háček, budeš muset pravděpodobně vymonotvat jednotku a oni jí pošlou do Anglie
- a samozřejmě, můžeš investovat cca 100 000,- a např. u firmy BRÁZDIL si nechat namontovat plně programovatelnou jednotku a kompletně naladit Very Happy
- jo, a pokud máš rok výroby 99 nebo mladší, měl by ti mohl přes OBD fungovat BLUEFIN, tady se samozřejmě neprodává, ale v Německu ho bez problémů seženeš

to jsou moje aktuální zkušenosti, jestli ti to k něčemu je; pokud chceš vědět nějaký detaily tak pošli SZ, ať z toho tady neni slohový cvičení ... stejně už je Evil or Very Mad Smile

... jo, a ještě pořád čekám na odpověď od Thomase Evil or Very Mad Evil or Very Mad !

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Jackal
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 20.11. 2006
Příspěvky: 245
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: st únor 28, 2007 1:22 pm    Předmět: Citovat

S ABC tuningem mam podobné zkušenosti jako Frostik, přijedou na benzinku napíchnou se k tobě do auta a za chvíli je hotovo. Cálneš 10 až 15 tisíc a jedeš. Jinak pokud chceš kvalitu tak zavolej na 777 130 131. Ten pán co se ti ozve je specialista na úpravu závodních aut a jednotek do nich. Nedávno sem se s nim domlouval ale potřebuje auto tak na dva až tři dny. Pak ti postaví zbrusu nový program přímo na tvé auto.
_________________
Jackal - game ower
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st únor 28, 2007 1:41 pm    Předmět: Citovat

to Daniel Repš : a kdo ten telefon zvedne, jestli to není tajný ?
_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st únor 28, 2007 7:48 pm    Předmět: Citovat

Tak 100tis.opravdu investovat nehodlám Smile Ale díval jsem se na nějaké stránky a pohybuje se to kolem 7tis.vč Bitpower.V tabulce zvýšení výkonu,ve směs u všech firem co tabulku nabízejí ,udávají např.motor 1.4 50kw před, 66kw po.Což je velice zajímavé.Pumácký motor tam,ale nikde neudávají.Záleží samozřejmě na rezervách jaké daný motor má.Ale kdybych se dostal u své 1.4 na nějakých 100hp,což si myslím,že je valice reálné tak bych byl spokojený.Jde mi spíše o živost při nižších otáčkách.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Jackal
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 20.11. 2006
Příspěvky: 245
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: čt březen 01, 2007 1:15 pm    Předmět: Citovat

Jméno toho pána mi bohužel vypadlo ale nekouše neboj. Ten údaj u 1,4 z 50 na 66 je docela zavádějící, pokud slibujou toto jen čipem tak voblbujou. Pokud je to auto teda bez turba, myslím že máš na mysli Fábii, tak je to naprostej nesmysl a za 7 tisíc. U této firmy nezaplatíš 100 tisíc ale kolem 15 jen za čip. Motor u nich stojí 550 tisíc ale je to vostrej soutěžák. Pokud máš všechno ještě v sérii tak začni někde jinde než u čipu. Já na čip ještě čekám a už ted mám výkon jak série s čipem. Tuning motoru není jen čip a hurá 100 koní navíc jestli víš co tím myslím.Pokud máš nějakej dotaz ohledně úprav tvého motoru tak se ozvy.
_________________
Jackal - game ower
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
maxa
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 11.6. 2006
Příspěvky: 370
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: čt březen 01, 2007 5:10 pm    Předmět: Citovat

Ten motor byl od Forda.Chip bych chtěl víc než,jekékoli jiné úpravy,protože se mi nechce víc investovat.A ten výkon po chipu co udávají by mi stačil.Proč myslíš,že by to bez předešlých úprav nebylo ono?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: čt březen 01, 2007 5:28 pm    Předmět: Citovat

myslis ze ti chipem udelaj prubeh tocivyho momentu kterej by ti vic vyhovoval? Ja teda nevim ale myslim ze prubeh uz pak nebude tak linearni a je moznost ze auto pojede v nizsich otackach hur.. Zalezi na konkretnim chipu, ale urcite bych chtel videt charaktristiku prubehu tocivyho momentu a vykonu spis nez surova cisla jako 150koni, predtim nez bych chip koupil.. A osobne bych urcite nechipoval starsi auto (treba nad 100tis najeto).. Ale kazdyho vec..
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jackal
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 20.11. 2006
Příspěvky: 245
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: pá březen 02, 2007 9:20 am    Předmět: Citovat

Jak píše Matěj jen čip a na starej motor je poloviční práce. Navíc motoru to taky dvakrát nepomůže. Motor má mít po čipu větší výkon a nižší spotřebu jak uvádějí všichni úpravci. Mam dojem že se to dá zvládnout tak maximálně na dálnici při 120. Čip je pro mě zvýšení výkonu za důvodem lepší jízdy. Motor sem připravil na čip tak že sem zlepšil výplach motoru,podpořil lepší spalování a chystám se na vačku aby to mělo nějakej smysl. Bez tahu motoru ve vysokých otáčkách to jinak nemá smysl, teda aspon pro mě.U těhle nízko objemových nevýkonných motorů je jediný řešení točit točit a točit. Chci se dostat někam na 7500 až 8200 otáček.Na feldě po namontování vačky 320 na 320 se motor nechal vytočit na nějakých 7500 a krátkodobě při předjíždění i na 8500. Motor měl životnost 5 tisíc ale Puma má lepší základ tak to snad vydrží víc.Mam jedno velké štěstí,když se něco stane tak Elton bydlí asi 8 km ode mě a je dobře zásoben vším co na Pumu potřebuji.
_________________
Jackal - game ower
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá březen 02, 2007 3:26 pm    Předmět: Citovat

to Matěj : přesně na úpravu ř.j. auta, který má najeto přes 100tis. km se chystám Smile

to Daniel Repš :
- aby Puma točila 8200 ot/min "stačej" vačky s úhlem 280 st. inlet / 272 st. exhaust (Piper Ultimate Road), ale už nestačej standardní vstřiky a někde mám fotku s komplet "throttle body" ... proto v katalogu Pipera není uvedeno očekávané navýšení výkonu - záleží na tom, jak to kdo "poskládá"
- těch 320 st. do Felície ja hustý ... se nedivim, tý 5 tisícový životnosti Very Happy
- omezovač se u Pum obvykle v Anglii posouval na 7250 ot/min (při použití vaček Fast Road - viz. Pumabuild "Stage III." a vyšší)

to Matěj : průběh našeho točivého momentu stejně lineární není (alespoň můj ne Smile a máme variabilní časování), a ve kterejch otáčkách to pojede stejně jako před úpravou nebo líp (s možností "hůř" nepočítám) záleží na tobě, resp. na tom, co od úpravy očekáváš ...

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: pá březen 02, 2007 3:41 pm    Předmět: Citovat

to Frostik: rikam kazdyho vec, zbytek po SZ Wink
_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Carlos
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 5.4. 2006
Příspěvky: 25
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: pá březen 02, 2007 5:02 pm    Předmět: Citovat

Pánové, jestli V8s mohu požádat, tak proč to řešit po SZ. Nás ostatní, teda alespoň mě, to taky zajímá. Proto snad existuje toto fórum, abychom měli všichni více a lepší info. Dík za pochopení.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Matěj
Puma God
Puma God


Registrace: 22.6. 2006
Příspěvky: 1093

PříspěvekZaslal: pá březen 02, 2007 6:23 pm    Předmět: Citovat

ta SZ byla trochu OT, tematu se tolik netykala..

muj nazor: ja bych do toho nesel, mam na to stary auto a podle me by mi pak charakteristyka prbehu vykonu a tocivyho momentu nevyhovovala..

mohli byste sem prosim nekdo hodit charakteristyku toho chipu o kterym se bavime, at muzem hodnotit jeden konkretní, ja zkusim sehnat charakteristyku seriovyho motoru at to muzem porovnat..

tady maj jeden http://www.pumaspeed.co.uk/catagory.php?catid=3&subid=13 cca 13 500,- Smile

o tomhle chipu se bavime?? http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky

_________________
Ford Puma 1,7 VCT 2006-2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund