Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 10:33 pm Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:39 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: pá říjen 12, 2007 10:56 pm Předmět: |
|
|
která? malý okruh, nebo velký okruh?
P.S. prosím slušně..
edit:
znova jsem pročetl fórum a myslím, že už vím, v čem se naše názory míjí..
malý okruh = pumpa-hadice-ventil topení-topení-hadice-vstup u hlavy motoru zpět-přes motor k pumpě.
velký okruh = hned za pumpou jsou dva vývody a v jednom je termostat-pokud se k němu dostane horká voda-otevře a přes chladič se dostane zhruba na stejné místo k hlavě motoru jako v případě malého okruhu.
a teď - pokud nemáš koloběh vody v malém okuhu nedostane se horká voda k termostatu a ten neotevře a vaříš.. tudíž průchozí ventil při vypnutém topení, nebo otevřené topení je proto nezbytné..
důkaz: zaškrť si příchozí hadici k ventilu topení a projeď se a vše bude jasné..
P.S. Nikdy bych si nedovolil, jakkoli zpochybnit úroveň tvého chápání.
mod.edit: slouceny prispevky
|
|
Návrat nahoru |
|
Maw Puma Driver
Registrace: 7.7. 2006 Příspěvky: 347
|
Zaslal: so říjen 13, 2007 10:02 am Předmět: |
|
|
.
Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:39 am, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: so říjen 13, 2007 7:15 pm Předmět: |
|
|
probereme to někde na srazu u auta a bude to hned jasný oběma stranám..
|
|
Návrat nahoru |
|
Soprano_Tony Puma Owner
Registrace: 29.6. 2008 Příspěvky: 58 Bydliště: Prešov
|
Zaslal: ne srpen 03, 2008 9:30 am Předmět: |
|
|
to Maw:
Elton má pravdu, mal som problém s prehrievaním Pumy a vymenil som termostat ale nepomohlo to, tak mi poradil miesto ventilu topenia nahodit hadice a bolo po prehrievaní, ked som ventil rozobral, bol plný vody...nový som kúpil v AutoStangl za 1400,- FEBI a po vymene je po problémoch, topenie funguje Puma sa neprehrieva
|
|
Návrat nahoru |
|
Musi Puma Novice
Registrace: 18.12. 2008 Příspěvky: 3 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: so březen 14, 2009 7:29 pm Předmět: Zvlasni problem s topenim |
|
|
Mam problem s topenim. Puma mi stale topi ale hlevne kdyz prepnu na predni fukary. Kdyz prepnu na sklo nebo spodek tak fouka vlazny az studeny vzduch. Nevim jestli to bude ventil topeni. Nevite nekdo cim by to mohlo byt???
|
|
Návrat nahoru |
|
Polda Puma Driver
Registrace: 17.2. 2009 Příspěvky: 246
|
Zaslal: ne červen 06, 2010 11:45 pm Předmět: |
|
|
Zkus jestli se sem ještě někdo podívá...
Mám stejný problém jako někteří s přehříváním, voda se rychle ohřeje, sepne větrák a ručička letí k červený... Dělá to od výměry rozvodů + pumpy. Vracel jsem se stim asi 5x, pokaždé se vyčistil ventil a zase to chvíli fungovalo. Teď byl cca. rok klid a dneska se to zase začalo přehřívat, jakmile dám ovladač na teplej vzduch tak ručička spadne na 90.
Takže jak vlastně vypadá správná funkce vetilu? Na studenej, půlka, teplá? Má se pohybovat v nějaké frekvenci?
Dneska jsem ho rozebral, žádný kousky těsnění tam už nebyli. Bylo tam docela dost vodního kamene a ve vnitř voda. Celej jsem ho vyčistil ale nepomohlo to. Když jsem ho připojil na konektor a koukal co dělá, tak se pohnul jenom jednou, max 2x...
Když propojím hadice od motoru, nemělo by se to přehřívat. Otázka je čím a kde to sehnat?
Dík
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt srpen 05, 2010 11:08 pm Předmět: |
|
|
já mám teď problém, při cestě to začalo smrdět jako když se něco pálí po chvilce to bylo pryč a fouká jen horkej vzdůch a nefunguje klima.. může to být tím ventilem ( to se mi nezdá kvuli klime) nebo něco jiného? díky
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: pá srpen 06, 2010 8:37 am Předmět: |
|
|
muze to byt on..., tyden zpet mi prasknul a mel jsem fridex po celem motoru...( coz je ten horsi pripad)
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá srpen 06, 2010 10:45 am Předmět: |
|
|
snad jo, teplota motoru ok podle ukazatele jen fouká pořád horkej, klima šla zapnout teĎ když bylo auto úplně studené ale po chvilce zase nešla..takže ta je snad ok, podívám se na něj
edit: koukal jsem na to, modely po FL ho mají v podstatě uprostřed "kapoty" takže přístup ok, ale celej je značně horkej včetně toho plechového válečku co je na něm ten je horkej fest, budete to tedy zřejmě ono? potřeboval bych to dát dohromady co nejdřív..:/
ještě prosím radu jak to udělat aby mi nevytekla chladící kapalina?
Komentář: |
|
Velikost: |
115.58 kB |
Zobrazeno: |
11979 krát |
|
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: pá srpen 06, 2010 3:54 pm Předmět: |
|
|
No tak to ti neporadim, ja to nechaval delat v servisu, nechtelo se mi v tom vrtat a hlavne tahle soucastka hrozne rada praska ( ty kohotky na hadice)..., takze jsem to sveril odbornikum co tady delaj fordy...
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so srpen 07, 2010 10:56 am Předmět: |
|
|
ventil vyměněj ale pořád topí...celej středovej panel topí jak blázen..nějakej tip?
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: so srpen 07, 2010 11:25 am Předmět: |
|
|
no to topit bude s tim nic neudelas..., me to topilo predtim i potom a to na dvou autech, tam jde o to jestli ti zacala fungovat ta klima..., bylo tomu kohotu neco nebo ne?
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: so srpen 07, 2010 2:02 pm Předmět: |
|
|
kohout mechanicky byl ok ale ta cívka na něm či co to je, smrděla jako spálená, každopádně po výměně to pořád hicuje a celej střed přístrojovky je na dotek pěkne vyhřátej, takže to bude někde v elektrice, nezvykle topí i konektor k ovládání ventilátoru..takže to asi budu muset rozebrat a jít po tom svazku... nevíš náhodou jak se ovládá teplota? resp. jaká součástka to potom překlápí (předpokládám, že poměr teplej studenej je dán nějakou klapkou).. díky za jakýkoliv nápady.. jo klima funguje jen dokud se to nezahřeje pak vlivem vysoký teploty to asi nějaká ochrana vypne.. a stejně ten teplej vzduch nepřefouká
jinak k tomu ventilu odpojil jsem hadici s kapalinou z chladiče (pod přívodem vzduchu do airboxu) a nechal tak kousek vytýct, potom jsem v pohodě odpojil hadice z ventilu a jednoduše ho vyměnil, pak jen dolejt chladící kapalinu a nechat zahřát motor až se 2x pustí sahara, potom to krátce držet na 3tis otáčkách a dolejt kapalinu která se tam dotáhne, poté ještě nechat chvilku otevřenou nádržku aby vzduch mohl pryč, je slyšet jak si to ještě odpouští vzduch. Ventil origo u charouze teď za 1172,-
_________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
Elton Puma Racer
Registrace: 6.3. 2006 Příspěvky: 973
|
Zaslal: po srpen 09, 2010 9:20 am Předmět: |
|
|
zavolej mi, poradím ti.. 603 167 331
|
|
Návrat nahoru |
|
|