Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Heater control valve...
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Heater control valve... Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 10:33 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:39 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 10:56 pm    Předmět: Citovat

která? malý okruh, nebo velký okruh?

P.S. prosím slušně..

edit:
znova jsem pročetl fórum a myslím, že už vím, v čem se naše názory míjí..

malý okruh = pumpa-hadice-ventil topení-topení-hadice-vstup u hlavy motoru zpět-přes motor k pumpě.

velký okruh = hned za pumpou jsou dva vývody a v jednom je termostat-pokud se k němu dostane horká voda-otevře a přes chladič se dostane zhruba na stejné místo k hlavě motoru jako v případě malého okruhu.

a teď - pokud nemáš koloběh vody v malém okuhu nedostane se horká voda k termostatu a ten neotevře a vaříš.. tudíž průchozí ventil při vypnutém topení, nebo otevřené topení je proto nezbytné..

důkaz: zaškrť si příchozí hadici k ventilu topení a projeď se a vše bude jasné..

P.S. Nikdy bych si nedovolil, jakkoli zpochybnit úroveň tvého chápání.

mod.edit: slouceny prispevky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: so říjen 13, 2007 10:02 am    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:39 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: so říjen 13, 2007 7:15 pm    Předmět: Citovat

probereme to někde na srazu u auta a bude to hned jasný oběma stranám.. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Soprano_Tony
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 29.6. 2008
Příspěvky: 58
Bydliště: Prešov

PříspěvekZaslal: ne srpen 03, 2008 9:30 am    Předmět: Citovat

to Maw:

Elton má pravdu, mal som problém s prehrievaním Pumy a vymenil som termostat ale nepomohlo to, tak mi poradil miesto ventilu topenia nahodit hadice a bolo po prehrievaní, ked som ventil rozobral, bol plný vody...nový som kúpil v AutoStangl za 1400,- FEBI a po vymene je po problémoch, topenie funguje Puma sa neprehrieva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Musi
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvky: 3
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: so březen 14, 2009 7:29 pm    Předmět: Zvlasni problem s topenim Citovat

Mam problem s topenim. Puma mi stale topi ale hlevne kdyz prepnu na predni fukary. Kdyz prepnu na sklo nebo spodek tak fouka vlazny az studeny vzduch. Nevim jestli to bude ventil topeni. Nevite nekdo cim by to mohlo byt???
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Polda
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.2. 2009
Příspěvky: 246

PříspěvekZaslal: ne červen 06, 2010 11:45 pm    Předmět: Citovat

Zkus jestli se sem ještě někdo podívá...

Mám stejný problém jako někteří s přehříváním, voda se rychle ohřeje, sepne větrák a ručička letí k červený... Dělá to od výměry rozvodů + pumpy. Vracel jsem se stim asi 5x, pokaždé se vyčistil ventil a zase to chvíli fungovalo. Teď byl cca. rok klid a dneska se to zase začalo přehřívat, jakmile dám ovladač na teplej vzduch tak ručička spadne na 90.

Takže jak vlastně vypadá správná funkce vetilu? Na studenej, půlka, teplá? Má se pohybovat v nějaké frekvenci?

Dneska jsem ho rozebral, žádný kousky těsnění tam už nebyli. Bylo tam docela dost vodního kamene a ve vnitř voda. Celej jsem ho vyčistil ale nepomohlo to. Když jsem ho připojil na konektor a koukal co dělá, tak se pohnul jenom jednou, max 2x...

Když propojím hadice od motoru, nemělo by se to přehřívat. Otázka je čím a kde to sehnat?

Dík Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: čt srpen 05, 2010 11:08 pm    Předmět: Citovat

já mám teď problém, při cestě to začalo smrdět jako když se něco pálí po chvilce to bylo pryč a fouká jen horkej vzdůch a nefunguje klima.. může to být tím ventilem ( to se mi nezdá kvuli klime) nebo něco jiného? díky
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: pá srpen 06, 2010 8:37 am    Předmět: Citovat

muze to byt on..., tyden zpet mi prasknul a mel jsem fridex po celem motoru...( coz je ten horsi pripad)
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá srpen 06, 2010 10:45 am    Předmět: Citovat

snad jo, teplota motoru ok podle ukazatele jen fouká pořád horkej, klima šla zapnout teĎ když bylo auto úplně studené ale po chvilce zase nešla..takže ta je snad ok, podívám se na něj

edit: koukal jsem na to, modely po FL ho mají v podstatě uprostřed "kapoty" takže přístup ok, ale celej je značně horkej včetně toho plechového válečku co je na něm ten je horkej fest, budete to tedy zřejmě ono? potřeboval bych to dát dohromady co nejdřív..:/


ještě prosím radu jak to udělat aby mi nevytekla chladící kapalina?



1.jpg
 Komentář:
 Velikost:  115.58 kB
 Zobrazeno:  11979 krát

1.jpg



_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: pá srpen 06, 2010 3:54 pm    Předmět: Citovat

No tak to ti neporadim, ja to nechaval delat v servisu, nechtelo se mi v tom vrtat a hlavne tahle soucastka hrozne rada praska ( ty kohotky na hadice)..., takze jsem to sveril odbornikum co tady delaj fordy...
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so srpen 07, 2010 10:56 am    Předmět: Citovat

ventil vyměněj ale pořád topí...celej středovej panel topí jak blázen..nějakej tip?Smile
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: so srpen 07, 2010 11:25 am    Předmět: Citovat

no to topit bude s tim nic neudelas..., me to topilo predtim i potom a to na dvou autech, tam jde o to jestli ti zacala fungovat ta klima..., bylo tomu kohotu neco nebo ne?
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so srpen 07, 2010 2:02 pm    Předmět: Citovat

kohout mechanicky byl ok ale ta cívka na něm či co to je, smrděla jako spálená, každopádně po výměně to pořád hicuje a celej střed přístrojovky je na dotek pěkne vyhřátej, takže to bude někde v elektrice, nezvykle topí i konektor k ovládání ventilátoru..takže to asi budu muset rozebrat a jít po tom svazku... nevíš náhodou jak se ovládá teplota? resp. jaká součástka to potom překlápí (předpokládám, že poměr teplej studenej je dán nějakou klapkou).. díky za jakýkoliv nápady.. jo klima funguje jen dokud se to nezahřeje pak vlivem vysoký teploty to asi nějaká ochrana vypne.. a stejně ten teplej vzduch nepřefoukáVery Happy

jinak k tomu ventilu odpojil jsem hadici s kapalinou z chladiče (pod přívodem vzduchu do airboxu) a nechal tak kousek vytýct, potom jsem v pohodě odpojil hadice z ventilu a jednoduše ho vyměnil, pak jen dolejt chladící kapalinu a nechat zahřát motor až se 2x pustí sahara, potom to krátce držet na 3tis otáčkách a dolejt kapalinu která se tam dotáhne, poté ještě nechat chvilku otevřenou nádržku aby vzduch mohl pryč, je slyšet jak si to ještě odpouští vzduch. Ventil origo u charouze teď za 1172,-

_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: po srpen 09, 2010 9:20 am    Předmět: Citovat

zavolej mi, poradím ti.. 603 167 331
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund