Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Heater control valve...
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Heater control valve... Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út srpen 14, 2007 8:21 am    Předmět: Citovat

Já mám po necelém roce opět ventil v háji. Způsoboval mi přehřívání motoru za předpokladu, že byl namontovaný termostat (když byl venku, tak OK). Vytáhnul jsem ventil, hodil mezi hadice propojku a přehřívání je minulostí.
_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 10:13 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:37 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Mircelo
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 20.3. 2006
Příspěvky: 642
Bydliště: Čadca,SK (pri Žiline)

PříspěvekZaslal: pá září 07, 2007 11:54 pm    Předmět: Citovat

...ja by som sa ozval len som si jaksi ten prispevok nevsimol Smile

Made, ked si hodil medzi hadice propojku, tak to znamena ze auto stale topi(u nas po slovensky kúry )?
ak ano tak to je asi dovod preco sa ti uz neprehrieva motor, lebo takto vlastne chladim motor ja po sprintoch alebo ked stojim v kolone a teplota sa veselo splha ku cervenemu...
zapnem topeni + ventilator na 4ku a teplota motora zacne klesat Smile

tiez si mylsim ze ten ventil nebude pricina prehrievania motora. skus pozret ten termostat...

_________________
... Ono to utahne ...

1,4 Zetec SE 98HP+
r.v.: 1998
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so září 08, 2007 3:06 pm    Předmět: Citovat

Opravdu může, jelikož se zastaví průtok chladící kapaliny v okruhu.

To Mircelo: Když hodíš propojku mezi hadice, tak ti topení nefunguje.

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: so září 08, 2007 4:46 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:37 am, celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne září 09, 2007 9:00 am    Předmět: Citovat

To Maw: Sorry, ale jebal jsem se s touto závadou hóódně dlouho...

Měl jsem tuhle závadu: Vše zapojené = přehřívání motoru (ručička v červeném poli, voda v nádržce bublala) ; Pokud jsem vyřadil ventil topení propojením trubičkou (tzn. voda vůbec nešla do ventilu a přímo se vracela), tak OK. Naopak, pokud jsem nechal vše zapojené, vytáhnul jsem termostat, tak také OK. Ale vše dohromady zkrátka nefungovalo. Tak mi řekni, čím to bylo ? Já už to vím a opravil jsem to.

Nápověda k otázce: termostat OK, chladič OK, ventil OK, výparník topení OK, vodní pumpa OK ...

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: ne září 09, 2007 7:18 pm    Předmět: Citovat

Mám stejné zlušenosti jako Mad..
ten ventil topení je strašně důležitej, protože pokud není průchozí při vypnutém topení, nemá voda v motoru okruh a co se stane???
horká voda tlačená pumpou kolem čidla teploty se zastaví u ventilu a ukazatel teploty je v červeném, sahara běží a vaříš, ale termostat neotevře, protože u něj je voda relativně studená = nemáš okruh..
když vytáhneš hadice z ventilu a propojíš trubičkou, okruh se uzavře a vše funguje.. když vyhodíš termostat, trochu to pomůže, ale co v zimě?

MOJE ZÁVADA BYLA V TOM, ŽE SE KOUSKY SILIKONOVÉHO TĚSNĚNÍ VYTLAČENÉ PŘI VÝMĚNY PUMPY DOSTALY DO VENTILU TOPENÍ A TAM TO DĚLALO ROTYKU..

NEŽ JSEM NA TO PŘIŠEL VYMĚNIL JSEM CHLADIČ, PUMPU, UDĚLAL GENERÁLKU HLAVY, VYMĚNIL VŠECHNY HADICE, ZKUSIL SNAD 5 TYPŮ TERMOSTATŮ, DAL NOVÝ VENTIL TOPENÍ, JINÝ OVLADAČ, TRÁPIL JSEM SE S TÍM SKORO ROK.
TAKŽE KDO POTŘEBUJE KONZULTACI, MŮŽE SE OZVAT.. Smile ODBORNĚ PORADÍM.. Very Happy
třeba na jakém principu pracuje onen ventil, co dělá v poloze teplo, zima, nebo v mezipoloze.. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: ne září 09, 2007 8:27 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:38 am, celkově upraveno 2 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
majacik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.6. 2007
Příspěvky: 106
Bydliště: Banovce nad Bebravou

PříspěvekZaslal: po září 10, 2007 8:01 am    Předmět: Citovat

mimo fordu stoji ventil nieco pod 1600 SK
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
majacik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.6. 2007
Příspěvky: 106
Bydliště: Banovce nad Bebravou

PříspěvekZaslal: so říjen 06, 2007 4:32 pm    Předmět: Citovat

to MAW: jeidne ze by mal hlavnuvetvu nejaky sposobom zapchatu a chladenie mu robilo bajpas. Ja som prepojil chladenie i zapchal, ale je prevda ze ked som to upchal tak sa malinko viac zohriala voda. Aku farbu chladiacej kvapaliny davame do pum? Cervenu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: ne říjen 07, 2007 10:38 pm    Předmět: Citovat

Maw napsal:
Vidím, že každý máme tu svou pravdu, takže to tak necháme. Elektroventil je na samostatné větvi, která je paralelní s větví chlazení motoru, takže fakt nerozumím vašemu tvrzení, že porucha elektroventilu způsobí přerušení chladicí větve.
Já měl vadný elektroventil už dvakrát a nikdy se mi nestalo, že by se mi kvůli němu přehříval motor, prostě to jen přestalo topit. Motor se mi přehříval při špatném termostatu.


souhlasím s tebou, nicméně problém u mě byl v tom, že ty kousky silikonu téměř ucpaly prostor kolem toho šoupěte ve ventilu.. šoupě trochu pracovalo, zavíralo, otevíralo, ale voda přes něj moc nešla.. vyndal jsem ty cca 5 cm dlouhé kousky silikonu a od té doby je naprostý klid..

myslím, že jsem nikdy netvrdil, že vadná cívka ventilu způsobí přehřívání motoru.. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
majacik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 21.6. 2007
Příspěvky: 106
Bydliště: Banovce nad Bebravou

PříspěvekZaslal: po říjen 08, 2007 1:41 am    Předmět: Citovat

a ta farba kvapaliny aka tam patri?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
cochee
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 384
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po říjen 08, 2007 8:43 am    Předmět: Citovat

majacik: už tu někde máme topic o chladicí kapalině (hledej téma Jakou chuť má chladicí kapalina), nějak tam z toho vyplynulo, že někteří z nás mají v autě obyčejnou a někteří růžovou (či červenou, jak je libo).
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Maw
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.7. 2006
Příspěvky: 347

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 9:49 pm    Předmět: Citovat

.

Naposledy upravil Maw dne po únor 22, 2010 1:39 am, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Elton
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 6.3. 2006
Příspěvky: 973

PříspěvekZaslal: pá říjen 12, 2007 10:09 pm    Předmět: Citovat

obávám se, že si nerozumíme..

napsal jsem toto:
ten ventil topení je strašně důležitej, protože pokud není průchozí při vypnutém topení, nemá voda v motoru okruh a co se stane???

psal jsem o "průchodnosti ventilu" - musí být stále průchozí - pokud zatuhne ventil v pozici letní, nic se neděje, voda skrz ventil se vrací do okruhu.
pokud v pozici zimní, voda jde skrz ventil do topení a zpět = nevaříš, ale buď netopíš, nebo pořád topíš..

můj problém byl v pozici léto - netopím, že ventil nebyl uvnitř sebe průchozí - byly tam ty kousky silikonu.. uf, už je to jasnější? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.58 sekund