Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
swrt Puma Owner
Registrace: 10.2. 2006 Příspěvky: 22 Bydliště: Staňkov
|
Zaslal: st duben 12, 2006 6:11 pm Předmět: Vibrace |
|
|
Zdravím všechny a mám dotaz ohledně podvozku. Při akceleraci se zhruba od 80 do 120 km/h celé auto mírně rozvibruje. Pokud jedu sám, je to téměř neznatelné, ale čím je auto více zatíženo, tím větší problém. Pokud pustím plyn a jen udržuji rychlost, přestane to. Při brždění taky nic. Chci zajet do Forda aby se na to podívali, ale třeba máte někdo podobnou zkušenost a můžete mi poradit. Je to taky důvod proč se nezůčastním našeho srazu, nechce se mi jet 200 km, když nevím co mi kde možná upadne Předem díky za případné rady. |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st duben 12, 2006 7:50 pm Předmět: |
|
|
Určitě ti nic neupadne. Shodli jsme se se Šotnikem, že nám to dělá taky. Určitě bych to neviděl na podvozek, ale na motor (zkrátka je tak vyroben) _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: st duben 12, 2006 8:47 pm Předmět: |
|
|
jojo taky mně to dělá, jsem z toho celej nesvůj, asi nějáká rezonanční frekvence motoru, asi by to šlo odladit tvrdším zavěšením motoru, ale to by se to jen posunulo někam jinam a možná by to bylo ještě horší. _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st duben 12, 2006 9:07 pm Předmět: |
|
|
Přesně tak. Viděl bych to na rezonanční frekvenci. Museli by se udělat nějaké zásahy (změna váhy setrvačníku apod.. ?), kdy by se dala tato frekvence potlačit, resp. posunout někam, kde by se neprojevila. _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt duben 13, 2006 7:29 am Předmět: |
|
|
já jsem na tom stejně,
jediný co jsem nechal vyměnit, byla kulisa řazení, protože byla nějaká
volnější a občas na 4-ku trochu drnčela ...
co říkají na ti vibrace vaše slečny _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: čt duben 13, 2006 10:39 am Předmět: Re: vibrace |
|
|
Lukas napsal: | Já mám stejný problém, takže si stoho nic nedělej, ale já osobně bych do Forda vůbec nejel. Nevim jaká ochota k zákazníkovi a profesionalita servisu je tam u tebe, ale v HK sou ůplně neochotný a nic neuměj tupci už tam vživotě ani nepáchnu a to nemluvim o tom co mě naůčtovali za 2hodiny práce, no práci oni vlastně nic neudělali!!! Má někdo s autorizovaným servisem Ford stejný problém??? |
já jsem měl ... viz. můj příspěvek o "přetěsnění víka ventilů" _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
swrt Puma Owner
Registrace: 10.2. 2006 Příspěvky: 22 Bydliště: Staňkov
|
Zaslal: čt duben 13, 2006 7:19 pm Předmět: |
|
|
Díky za odpovědi, jak to tak vypadá asi dorazím na srazík a můžeme to probrat osobně. Mně jen přijde divné, že by vibrace od motoru rozhýbaly celé auto. Není to nic příjemného. Ještě jednou dík |
|
Návrat nahoru |
|
Pumička Puma Owner
Registrace: 5.3. 2006 Příspěvky: 84 Bydliště: Smržovka
|
Zaslal: ne duben 16, 2006 11:33 pm Předmět: |
|
|
To jsou ty vaše 1.7-ky. 1.4 je úplne v pohodě. Doporučuji slabši obsah.
Ale, ty velké vibrace nejsou občas na škodu _________________ Puma -1,4 16V |
|
Návrat nahoru |
|
jmario Puma Driver
Registrace: 24.4. 2006 Příspěvky: 135 Bydliště: SR Nitra-Nove Zamky-Surany
|
Zaslal: pá květen 19, 2006 1:50 pm Předmět: |
|
|
Frostik napsal: | já jsem na tom stejně,
jediný co jsem nechal vyměnit, byla kulisa řazení, protože byla nějaká
volnější a občas na 4-ku trochu drnčela ...
co říkají na ti vibrace vaše slečny |
mne to niekedy drkoce pri rozbiehani na 1-tke a 2-ke najme pri otackach okolo 2000-3000 neviem v com to moze byt mam novu spojku pritlacny kotuc aj lozisko novy olej v prevodovke vypada to tak ze to ide zo spojky alebo prevodovky ale skor ta prevodovka lebo ked trochu pritlacim rukou radiacu paku tak sa to zmeni alebo prestane.,,,
zaujala ma ta kulisa radenia .... mohlo by to byt on?
ak ano co to stoji a aka je zlozita vymena?
PS> ziadne vybracie vo0 vyssych rychlostiac som si zatial nevsimol ale mozem sa na to zamerat a dam vediet... _________________ SKYPE me! jmario666 |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá květen 19, 2006 2:27 pm Předmět: |
|
|
ta kulisa by to teoreticky být mohla, ale mě to drnčelo jednoznačně "kovově" - jako kdyby byla uvolněná nějaká matka a pod ní drnčela podložka - nevím, jak to přesněji napsat ... snad ti to pomůže
- výměna stála (v servisu) cca 5 000,- Kč a hlavně jsem na tu kulisu čekal skoro měsíc, než dorazila z Německa
při vyšších rychlsotech mám autě takovej hluk, že neslyším skoro vůbec nic _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: po červen 19, 2006 8:20 am Předmět: |
|
|
to Puma1.m : kdyby to byla geometrie nebo poloosa, tak se vibrace, resp. rázy, budou přenášet na volant a to by jsi určitě poznal _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: út červen 20, 2006 11:34 am Předmět: |
|
|
to KeXX : tipuju kulisu, kolik máš najeto ? _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
swrt Puma Owner
Registrace: 10.2. 2006 Příspěvky: 22 Bydliště: Staňkov
|
Zaslal: po červenec 03, 2006 4:34 pm Předmět: |
|
|
Pokud jste někdo četl Svět motorů 25/2006, tak tam v rubrice autobazar testují Pumu versus Hyundai Coupé a kromě toho, že je naše Pumička podle testu téměř dokonalé auto, jednou z častějších závad je vůle v táhlech stabilizátoru. Že by...? |
|
Návrat nahoru |
|
swrt Puma Owner
Registrace: 10.2. 2006 Příspěvky: 22 Bydliště: Staňkov
|
Zaslal: pá říjen 05, 2007 1:38 pm Předmět: |
|
|
Tak problém s vibrací vozu je úspěšně vyřešen Na pravé přední poloose byla vůle ve vnitřním kloubu. Je to vyměněné a puma jezdí jako nová Cena opravy ve Ford Kříž Domažlice 4049,- Kč (materiál a práce). Jinak díky za snahu pomoci mi vyřešit tuhle závadu. Mějte se Petr. |
|
Návrat nahoru |
|
s4nch3z Puma Racer
Registrace: 1.7. 2007 Příspěvky: 887 Bydliště: Ostrava
|
Zaslal: so říjen 06, 2007 12:38 pm Předmět: |
|
|
2 swrt:
Taky jsem měl vibrace a vyřešilo se to výměnou pravé poloosy
Měnili ti celou poloosu nebo řešili jen ten kloub? Ta cena je totiž hodně dobrá. |
|
Návrat nahoru |
|
|