Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: pá duben 07, 2006 12:54 pm Předmět: Kabely ke svíčkám MAGNECOR 8 mm - ? rovněž vyhozené peníze
stejně jako v případě regulátoru tlaku paliva jsem byl připraven i za tuto výměnu utratit peníze a to cca 2 700,- Kč ... a jaké jsou zkušenosti z výměny na závodních vozech :
- auto jelo úplně stejně - žádná očekávaná "větší jiskra = lepší spalování = vyšší výkon", prostě nic
- měření na brzdě byla provedena 2 ... první s výsledkem - 1 HP , druhé s výsledkem + 1 HP
- z uvedených zkušeností vyplívá, že něketeré komponenty by prostě měli zůstat sériové, protože jejich výměna nepřinese vůbec nic ...
samozřejmě ani zde nikdo netvrdí, že to platí pro všechny auta, ale jsou to opět konkrétní zkušenosti a já uštetřil další peníze ... jaké jsou vaše zkušenosti a názory ?
foto :
MAGNECOR-8MM-LEADS-BLUE-Foc.jpg
Komentář:
Velikost:
7.36 kB
Zobrazeno:
6344 krát
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
Zaslal: pá duben 07, 2006 1:29 pm Předmět:
Tak kabely bych rozhodně nekupoval z důvodu navýšení výkonu. Když se na to podívám z čistě elektrického hlediska, tak "větší jiskra=vyšší výkon" by mohlo fungovat jen v případě, že původní kabely by měli malý průřez. Ten by nebyl schopen přenést požadovaný náboj za jednotku času.
Předpokládám, že i sériové kabely ke svíčkám někdo spočítal... _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: po duben 10, 2006 11:25 am Předmět:
MAd napsal :
"Tak kabely bych rozhodně nekupoval z důvodu navýšení výkonu ..."
právě, a to je přesně to, o čem jsem chtěl vyvolat diskuzi, t.j. k čemu teda jsou tyhle "tuningové/upravené" - nebo jak to kurnik napsat kabely a ještě k tomu s označením "competition" ... _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
Zaslal: po duben 10, 2006 7:41 pm Předmět:
Frostik napsal:
k čemu teda jsou
Podle mého názoru k ničemu Firma asi spoléhá na to, že si to pár jedinců koupí a vydělá na tom... _________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory