Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Regulátor tlaku paliva FSE - ? vyhozené peníze
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Regulátor tlaku paliva FSE - ? vyhozené peníze
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 07, 2006 12:42 pm    Předmět: Regulátor tlaku paliva FSE - ? vyhozené peníze Citovat

za tento "high performance tuning part", jinak označovaný také jako
"POWER BOOST VALVE" od firmy FSE jsem byl připraven utratit
cca 6 000,- Kč s tím, že jsem očekával, že podle infromačních materiálů
této firmy dojde k lepší akceleraci při rozjížení, lepší akceleraci při prudkém sešlápnutí plynového pedálu během jízdy ... a vůbec, že auto pojede celkově líp Shocked

principem je, že se vymění sériový regulátor tlaku za tento "tuningový", na kterém se dá nastavit vyšší tlak v palivovém systému a to rozmezí 2,5, 3,0 a 3,5 baru Cool ... protože jsem osoba nedůvěřivá, tak jsem se mechaniků (PRO-BULL) v pondělí ptal, na jejich názor, resp. zkušenosti, protože by mi ho stejně měnili oni ... a tady jsou :
- na požádání ho namontovali do několika závodních Fordů na okruhy s nulovým výsledkem - auto jelo bez něj i s ním úplně stejně a to i při nastavení "nejvyššího možného tlaku"; důvodem je , že palivový systém hlídá řídící jednotka-sama hlídá tlak, a na vstřikách, a za pomocí dalších čidel snímá hodnoty a pokud je tlak rozdílný, upraví jej "již na čerpadle" ... jinak řečeno, kde vy ručně přidáte, tam za vás elektronika automaticky ubere Wink "
- vzhledem k tomuto výsledku s nimi nešli ani měřit výkon na brzdu

samozřejmě nikdo netvrdí, že to platí pro všechny auta, ale jsou to konkrétní zkušenosti a já uštetřil peníze Wink ... jaké jsou vaše zkušenosti a názory ?

foto pro ilustraci :



FSE.jpg
 Komentář:
 Velikost:  93.04 kB
 Zobrazeno:  5888 krát

FSE.jpg



_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 07, 2006 1:31 pm    Předmět: Citovat

Možná v kombinaci s úpravou ECU by byl výsledek úplně jiný.

Nemáš v plánu přeprogramování ECU ?

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 07, 2006 2:42 pm    Předmět: Citovat

MAd napsal:
Možná v kombinaci s úpravou ECU by byl výsledek úplně jiný.

Nemáš v plánu přeprogramování ECU ?


jo mám, už je vybráno i jak a od koho (viz můj příspěvek u "Chiptuningu"),
ale momentálně nebudou peníze, protože jsem nakonec musel investovat
(po té neplánované návštěvě uliční vpusti Rolling Eyes) do něčeho trochu jiného - nový kola Cool

... pokud plánuješ úpravu ECU návazně na "mechanické úpravy", tak tady je odkaz : http://www.pumabuild.co.uk/mods_puma.htm

_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 07, 2006 2:58 pm    Předmět: Citovat

co plánuješ za kola?
_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá duben 07, 2006 3:12 pm    Předmět: Citovat

Šotnik napsal:
co plánuješ za kola?



už jsou objednaný, budou ve středu/čtvrtek, takže na nich snad pojedu na sraz - OZ Superleggera 7x15, ET25 (hmotnost 4,9 kg/ks - jsem zvědavej, jak vyjde porovnání hmotnosti s těma sériovejma)



OZ_Superleggera_Silver_7x15.jpg
 Komentář:
 Velikost:  10.88 kB
 Zobrazeno:  5875 krát

OZ_Superleggera_Silver_7x15.jpg



_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund