|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 07, 2006 12:42 pm Předmět: Regulátor tlaku paliva FSE - ? vyhozené peníze |
|
|
za tento "high performance tuning part", jinak označovaný také jako
"POWER BOOST VALVE" od firmy FSE jsem byl připraven utratit
cca 6 000,- Kč s tím, že jsem očekával, že podle infromačních materiálů
této firmy dojde k lepší akceleraci při rozjížení, lepší akceleraci při prudkém sešlápnutí plynového pedálu během jízdy ... a vůbec, že auto pojede celkově líp
principem je, že se vymění sériový regulátor tlaku za tento "tuningový", na kterém se dá nastavit vyšší tlak v palivovém systému a to rozmezí 2,5, 3,0 a 3,5 baru ... protože jsem osoba nedůvěřivá, tak jsem se mechaniků (PRO-BULL) v pondělí ptal, na jejich názor, resp. zkušenosti, protože by mi ho stejně měnili oni ... a tady jsou :
- na požádání ho namontovali do několika závodních Fordů na okruhy s nulovým výsledkem - auto jelo bez něj i s ním úplně stejně a to i při nastavení "nejvyššího možného tlaku"; důvodem je , že palivový systém hlídá řídící jednotka-sama hlídá tlak, a na vstřikách, a za pomocí dalších čidel snímá hodnoty a pokud je tlak rozdílný, upraví jej "již na čerpadle" ... jinak řečeno, kde vy ručně přidáte, tam za vás elektronika automaticky ubere "
- vzhledem k tomuto výsledku s nimi nešli ani měřit výkon na brzdu
samozřejmě nikdo netvrdí, že to platí pro všechny auta, ale jsou to konkrétní zkušenosti a já uštetřil peníze ... jaké jsou vaše zkušenosti a názory ?
foto pro ilustraci :
Komentář: |
|
Velikost: |
93.04 kB |
Zobrazeno: |
5888 krát |
|
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
MAd Puma Boss
Registrace: 24.1. 2006 Příspěvky: 652 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 07, 2006 1:31 pm Předmět: |
|
|
Možná v kombinaci s úpravou ECU by byl výsledek úplně jiný.
Nemáš v plánu přeprogramování ECU ?
_________________ Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo
§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
|
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 07, 2006 2:42 pm Předmět: |
|
|
MAd napsal: | Možná v kombinaci s úpravou ECU by byl výsledek úplně jiný.
Nemáš v plánu přeprogramování ECU ? |
jo mám, už je vybráno i jak a od koho (viz můj příspěvek u "Chiptuningu"),
ale momentálně nebudou peníze, protože jsem nakonec musel investovat
(po té neplánované návštěvě uliční vpusti ) do něčeho trochu jiného - nový kola
... pokud plánuješ úpravu ECU návazně na "mechanické úpravy", tak tady je odkaz : http://www.pumabuild.co.uk/mods_puma.htm
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
Šotnik Puma Driver
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
|
Zaslal: pá duben 07, 2006 2:58 pm Předmět: |
|
|
co plánuješ za kola?
_________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004). |
|
Návrat nahoru |
|
Frostik Puma Racer
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
|
Zaslal: pá duben 07, 2006 3:12 pm Předmět: |
|
|
Šotnik napsal: | co plánuješ za kola? |
už jsou objednaný, budou ve středu/čtvrtek, takže na nich snad pojedu na sraz - OZ Superleggera 7x15, ET25 (hmotnost 4,9 kg/ks - jsem zvědavej, jak vyjde porovnání hmotnosti s těma sériovejma)
Komentář: |
|
Velikost: |
10.88 kB |
Zobrazeno: |
5875 krát |
|
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|