Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - G-TECH Pro - konečně dorazil balíček z Deutschlandu
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
G-TECH Pro - konečně dorazil balíček z Deutschlandu
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Frostik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 31.3. 2006
Příspěvky: 367
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po prosinec 04, 2006 9:35 am    Předmět: G-TECH Pro - konečně dorazil balíček z Deutschlandu Citovat

G-TECH Pro, typ SS ... zařízení pro měření :
- výkonu a kroutícího momentu
- času na 200 a 400 m
- času z 0-100 km/h
- funguje jako shiftlight
dražši verze "RR" má jako součást dodávky kabel a software pro popojení s PC pro následné podrobné zkoumání výsledků, ale to je pro mě zbytečné;

po totálním zklamání z provedení a následného výsledku měření výkonu na brzdě (Jarov), a zejména po sdělení úpravce řídící jednotky, že nemá k dispozici motorovou brzdu, ale, že navýšení výkonu a kroutícího momentu bude měřeno jeho vlastním zařízením G-TECH jsem se rozhodl, že nejjistější bude, když si tuhle hračku objednám sám Wink;

prodejce v ČR jsem nenašel, ale lze ji objednat např. přímo u výrobce v USA (www.gtechpro.com);
já jsem se nakonec rozhodl, že ji objednám přes německý obchod www.turbokits.de (součást www.serwotka-tuning.de, kde mají moc zajímavé věcičky, ale bohužel ne pro nás Sad); můj původní záměr, objednat si to s přepravou DHL na dobírku se nakonec nepovedl (Německé DHL si dobírku neumí s českým přeúčtovat; české DHL neumí ode mě převzít platbu dobírky v EUR atd.) a po ověření, že firma provozující obchod existuje, a že existuje i její majitel a jeho společník, se kterými jsem se e-mailem domlouval jak zaplatit, jsem nakonec poslal zálohu ve výši 100 % ceny (vč. poštovného 257 EUR) a nezbylo mi, než se spolehnout na serióznost našich západních sousedů Surprised ;
platbu zálohy jsem provedl přes WesternUnion v CZK s přepočtem v kurzu tak, aby si druhá strana vyzvedla částku v příslušné výši (vždy se vyplácí v jejich národní měně nebo v USD)
všechno nakonec dobře dopadlo a já mám G-TECH doma - do auta ho ale budu instalovat (připlácnout bodku na přední sklo a strčit napájení do zapalovače Very Happy Very Happy) až na jaře, teď na zimu je to k ničemu
několik fotek na závěr :



G-TECH_detail_zadek.JPG
 Komentář:
 Velikost:  61.57 kB
 Zobrazeno:  9273 krát

G-TECH_detail_zadek.JPG



G-TECH_detail_předek.JPG
 Komentář:
 Velikost:  82.04 kB
 Zobrazeno:  9273 krát

G-TECH_detail_předek.JPG



G-TECH_obsah.JPG
 Komentář:
 Velikost:  88.76 kB
 Zobrazeno:  9273 krát

G-TECH_obsah.JPG



G-TECH_krabice.JPG
 Komentář:
 Velikost:  95.56 kB
 Zobrazeno:  9273 krát

G-TECH_krabice.JPG



_________________
AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: po prosinec 04, 2006 10:49 am    Předmět: Citovat

Díval jsem se na jejich stránky a nějak jsem nepochopil, jak to funguje. Že to měří zrychlení, časy apod.. chápu (tři akcelerometry, otáčky dopočítá pravděpodobně z průběhu palubního napětí, rychlost je derivace zrychlení - takže měřit aktuální rychlost alá GPS není třeba). Ale jak "změří" výkon a točivý moment opravdu nechápu. Asi to bude jen matematický údaj z výše uvedených zdrojů.

Samozřejmě nějakou vypovídající hodnotu to má (změřit před a po úpravě), ale skutečný výkon a točivý moment na kolech to měřit nemůže.

Nahoď ještě nějaké tech. info, jak to funguje

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Šotnik
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 1.3. 2006
Příspěvky: 426
Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha

PříspěvekZaslal: po prosinec 04, 2006 2:33 pm    Předmět: Citovat

MAd napsal:
Díval jsem se na jejich stránky a nějak jsem nepochopil, jak to funguje. Že to měří zrychlení, časy apod.. chápu (tři akcelerometry, otáčky dopočítá pravděpodobně z průběhu palubního napětí, rychlost je derivace zrychlení - takže měřit aktuální rychlost alá GPS není třeba). Ale jak "změří" výkon a točivý moment opravdu nechápu. Asi to bude jen matematický údaj z výše uvedených zdrojů.

Samozřejmě nějakou vypovídající hodnotu to má (změřit před a po úpravě), ale skutečný výkon a točivý moment na kolech to měřit nemůže.

Nahoď ještě nějaké tech. info, jak to funguje
Napadla mě stejná otázka, i mě by zajímalo, jak to funguje.
_________________
Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Johnik
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 10.4. 2006
Příspěvky: 1965
Bydliště: Za Prahou

PříspěvekZaslal: po prosinec 04, 2006 4:56 pm    Předmět: Citovat

tak uz se tesim na jaro az bude podrobnej test Smile
_________________
PumaTrip.webnode.cz

S Pumou navštívená místa: Nürburgring Nordschleife, European Ford Puma Meeting Valkenburg, FordFair in Silverstone, Stelvio Pass, 15 Jahre Ford Puma Dorsel, Isle of Man, Hungaroring, Lausitzring, Transfagarasan, Romantische Strasse, 20 Jahre Ford Puma Köln, Grossglockner Hochalpenstrasse, Hungarian Ford Puma Meeting Szelid, 25 Jahre Ford Puma Ahrdorf... Fordem tam, vlakem zpět rulezzz...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 5:23 pm    Předmět: Citovat

MAd napsal:

Samozřejmě nějakou vypovídající hodnotu to má (změřit před a po úpravě), ale skutečný výkon a točivý moment na kolech to měřit nemůže.


Tak to by me taky zajimalo... Rolling Eyes
Jinak o tom mereni vykonu jsem se dozvedel zajimavou vec...Meli jsme doma specialistu na optimalizaci jednotky u zavodaka a ten rikal, ze vsechny valcovy brzdy v CR krome jedny co je v Brne, meri vykon motoru a kroutak uplne spatne a je to jen velmi orientacni. Protoze kdyz by to auto melo ohraty zavodni gumy, tak to ukaze vykon az o 30-40ps vic nez se seriovkama Shocked Takze i ty jsou vlastne k zmereni pred upravou a po uprave a pak je videt, ale zasejc jen zhruba Confused jakej ta uprava ma vliv...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
MAd
Puma Boss
Puma Boss


Registrace: 24.1. 2006
Příspěvky: 652
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 5:48 pm    Předmět: Citovat

Aluna napsal:
vsechny valcovy brzdy v CR krome jedny co je v Brne, meri vykon motoru a kroutak uplne spatne


Tak ve své podstatě to ani správně měřit nemůže. Na to by bylo třeba měřit výkon přímo za spojkou / převodovkou. Pro měření většiny lidí, kteří jedou měřit výkon to stačí. Je to takové User-friendly řešení Cool

_________________
Ford Puma 1.7 VCT - bejvávalo Sad


§ 12, Jízda v jízdních pruzích - Mimo obec se na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačrných na vozovce v jednom směru jízdy jezdí v pravém jízdním pruhu. V ostatních jízdních pruzích se smí jet, jestliže je to nutné k objíždění, předjíždění
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Jackal
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 20.11. 2006
Příspěvky: 245
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 8:49 pm    Předmět: Citovat

Sice to neni k tématu tento muj dotaz,ale chci se zeptat Aluny jestli tak před dvěma lety neměl s tatou Relly Bar v Bolce.
_________________
Jackal - game ower
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Aluna
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 7.9. 2006
Příspěvky: 890
Bydliště: Mělník (teda malá vesnička u něj:)

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 9:24 pm    Předmět: Citovat

Daniel Repš napsal:
Sice to neni k tématu tento muj dotaz,ale chci se zeptat Aluny jestli tak před dvěma lety neměl s tatou Relly Bar v Bolce.


Jo leti to, uz to bude tak dva roky...a ja znal nejakyho Dana a odjizdel mu pred barem ponikem kdyz ho honili fizlove... Very Happy ale to by byla ku*a nahoda... Surprised
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Jackal
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 20.11. 2006
Příspěvky: 245
Bydliště: Mladá Boleslav

PříspěvekZaslal: út prosinec 05, 2006 11:07 pm    Předmět: Citovat

Tak to sem opravdu já,bílej poník už umřel ale na ty kravinky byl zlatej.Se někdy ozvy a mužem se někde srazit na pokec.Do mělníka občas zajedu a do Bolky to taky neni daleko.Mužem aspon porovnat naše Pumičky.Kdyžtak napiš na mobil pak se ozvu.605914059
_________________
Jackal - game ower
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund