Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Výměna baterie
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Výměna baterie Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cochee
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 384
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne říjen 05, 2008 1:40 am    Předmět: Citovat

Somárina to možno je, nicméně je to oficiální doporučení od Fordů Very Happy
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Scary
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 26.6. 2007
Příspěvky: 645
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne říjen 05, 2008 9:39 am    Předmět: Citovat

jo skusal som to...
a odporucanie od fordu... no mozno si chlapsi vypili a robia si z ludi blaznov...? Wink
ako ono to moze byt dobre aby sa ECU naucila tie veci rychlejsie.. ale ona sa uci a upravuje neustale... teda hocico spravis casom sa upravi i tak podla seba..

_________________
1/4 mile piestany 2009 - 16,432
1/4 mile mimon 2010 - 16,432
to je presnost... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger ICQ
cochee
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 384
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po říjen 06, 2008 3:53 am    Předmět: Citovat

To máš pravdu, ale vím z minulosti zde na fóru, že někomu reset ECU a tohleto "naučení" novým hodnotám dost dobře hnul spotřebou směrem dolů. Takže proč by se to ECU měla učit (postupně třeba) týden, když to může zhruba umět za 15 minut? Jasně že ECU ty hodnoty upravuje neustále, já třeba jezdím dejme tomu týden systémem brzda-plyn a týden úsporně, podle toho jakou mám náladu, a auto "poslouchá" vždycky až tak po třech dnech, až si ŘJ zvykne na jiný styl jízdy.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
misakxt
Puma God
Puma God


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvky: 1107
Bydliště: Čáslav

PříspěvekZaslal: po říjen 06, 2008 11:05 am    Předmět: Citovat

Nevim jak u Pumy ale u Focuse mi v knížce píšou že by se měla používat do vozů Ford autobaterie typu Calcium-Calcium kvůli vyššímu dobíjecímu napětí než u ostatních vozů(bylo to pár desetin V ).Zkusim to přesně dohledat.
V chytré knize se píše toto:
Po odpojení baterie dojde k vymazání obsahu následujících elektronických registrů.1.registr závad motoru(ŘJ motoru)
2.paměť digi hodin
3.paměť koncových poloh el. systému stahování oke(což platí u focuse-puma myslim tohle nemá).
Pokud dojde k odpojení delším jak půl hodiny vymažou se veškerá data z ŘJ nutno provést testovací jízdu.Ta tady sice neni popsaná ale dalo by se to dohledat na Focus fóru.jednou sem to dělal když sem čistil měřič množství nasávaného vzduchu.bylo to nějak že se motor nechal 5 min na volnoběh a potom se držel nějaké 3 min na 3000ot(přesně už nevim) a tim si právě zrychlil "naučení" ŘJ.

_________________
Ford Puma 1.7 silver
Ford Focus 1.6 silver 3dv.lpg

Skype: misakxt
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
cochee
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 15.8. 2006
Příspěvky: 384
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so říjen 11, 2008 6:12 pm    Předmět: Citovat

Tak jak to píšu (o té "testovací jízdě") tady o kousek výš v tomhle threadu, je to korektně. V běžných uživatelských příručkách to popsáno není, ale je to v oficiálním servisním manuálu FORD, známém jako TIS. Jinak baterie Ca/Ca se má dávat do všech fordů od určitého data výroby, u Pum to platí pro všechny, i ty nejstarší. Při výměně baterie je doporučeno použít jako novou Ca/Ca baterii i v tom případě, pokud stará baterie byla starého typu. Vyšší napětí (jak nominální, tak dobíjecí) je jen jedním z více rozdílů mezi Ca/Ca a starým olovo/antimonovým akumulátorem. Pokud to nevíte, Ca/Ca aku poznáte na první pohled tak, že má "magické oko."
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.16 sekund