Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Škube a netáhne
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Škube a netáhne Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: st květen 14, 2014 9:49 pm    Předmět: Škube a netáhne Citovat

Zdravíčko,
nějak mi pumice začala škubat - při teplým i studeným motoru, chvílema netáhne, pak zas prudce zatáhne a lehce stoupla spotřeba. Mám rovnou koupit lambda sondu (třeba toto
Kód:
 http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/levne-autodily/lambda-sondy_82/produkt/lambda-sonda-ford-orion-puma-scorpio-sierra
) nebo raděj shánět někoho s diagnostikou okolo Brna? Smile
Díky moc za názory.

[color=green][mod.edit.: link mimo "Code"/color]

_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: čt květen 15, 2014 6:37 am    Předmět: Citovat

Tak diagnostika je vzdy zaklad...Při tomto problemu rozhodne napoví Live data za jizdy.

Ovšem nemůže to byt systémem vct? Vahou vzduchu ? Chodi vsechny valce?

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: út červen 03, 2014 8:35 am    Předmět: Citovat

Tak podle myho mechanika je pry diagnostika cista. Vymenil palivovy filtr, ale po cca 50km zas ten samej problem - na chvili se jakkdyz motor uplne pridusi, pak se zas rozjede. Zda se, ze valce jedou vsechny. Mam starej volnobeznej filtr, tak jsem je zkusil prohodit, ale bud josu spatny oba nebo to tim nebude Wink
Mate jeste nejaky tipy? Smile
Diky.

_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út červen 03, 2014 9:44 am    Předmět: Citovat

Nevim co je volnobezny filtr???

Muze to byt lambdou. Tak zkouma jak je na tom smes. Pokud mo chuda da pokyn ecu k pridani paliva pokud bohata tak ubere .

Ma tim padem vliv i na spotřebu paliva.

Nicmene porad muze byt vadne Vct nebo klidne i vaha vzduchu

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: út červen 03, 2014 9:59 am    Předmět: Citovat

Sory, přepsal jsem se, myslel jsem volnoběžný ventil Wink Říkal jsem si, že diagnostika by ale měla vadnou labdu, VCT či váhu vzduchu ukazát, nebo ne?
_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út červen 03, 2014 3:05 pm    Předmět: Citovat

Jak ktera diagnostika.

Jak sem psak na tohle pomuzou live data



To neumi kazda diagnostika.

Kolik jednotek ti ta diagnostika nacetla?

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: út červen 03, 2014 3:13 pm    Předmět: Citovat

Ty info mam zprostredkovany od mechanika, nemam tuseni, co ma za diagnostiku a zda-li to zkouseli za jizdy (predpokladam, ze ano, ale nevim).
Mno tak asi mi nezbude nic jinyho nez se stavit primo k origo fordum abych mel jistotu;-)

Ja spis puvodne myslel, ze mi tu nekdo napise, ze uz to resil a ze to bylo tim a tim Wink

_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út červen 03, 2014 3:52 pm    Předmět: Citovat

Ford tě slušně obere o prachy ale zase mohou najít řešení Smile

o Tom že by dělal live data silně pochybuju Smile

Všeoboecně pokud škube a jsou nestabilní otáčky má to XXX příčin.


může to bejt klidně svíčkama, ucpaný vstřik.

Nesmrdí nápadně benzín? jede na všechny válce? co dělají otáčky?

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út červen 03, 2014 6:12 pm    Předmět: Citovat

Lambdou by to neskubalo a cejtil by si nespalenej benzin z vyfuku, jinak idealne live data no, volnobezny ventil to muze byt ale urcite by jsi mel problemy s otackama na volnobech coz neuvadis, podobnou zkusenost mam s vadnym VCT ale to by na diagnostice melo byt videt, minimalne na fordiagu nebo origo, respektive 100% je to tam videt
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: út červen 03, 2014 8:42 pm    Předmět: Citovat

Puma má dobrou "vlastní" diagnostiku. Zapíše vše a celkem přesně. Je jedno čím se paměť závad vyčítá. Posuzovat cokoliv z live dat už není tak jednoduché a většina běžných automechaniků se s tím vůbec nezabývá a uteče od toho, pak jezdí auta od jednoho "servisu" k druhému...

Každopádně, pokud se nezapsala žádná závada, tak já osobně, bych šel na zapalování. Tam žádná sériová diagnostika "nevidí", maximálně z údajů z lambdy může hlásit něco o výpadku jednotlivých válců...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: so červen 07, 2014 8:08 am    Předmět: Citovat

Díky panové za rady. Byl jsem s tím na origo fordí diagnostice. Prý "horší lambda" a nezdálo se jim čidlo teploty. Doporučena výměna svíček, což se také stalo.
Předtím, než jsem u nich byl a i potom, začala se dusit i na volnoběh - lehce klesnou otáčky, řídící jednotka se to asi snaží vyrovnat přidáním, takže lehce přidává a ubírá (jde to jen slyšet, na otáčkoměru skoro neznatelný) a navíc skoro pravidelný "bublání" nebo jakoby tlumený hluboký rány zespodu (asi do výfuku). Auto se lehce, ale citelně rozklepe. Při rozjetí a přidání plynu nepravidelný chod a horší výkon, občas dokonce skoro žádný a nemůžu se skoro rozjet, pak se ale chytne a jede v pohodě.
Myslím, že bych poznal, kdyby vynechával válec úplně, je možný, aby vynechával částečně?
Takže jsem si říkal, že bych vyměnil postupně: lambda, zapalovací kabely. Svíčky už vyměněny. Napadá Vás ještě něco? Zapalovací cívka?
Díky

_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so červen 07, 2014 8:56 am    Předmět: Citovat

Asi jak pise xseries spis po tom zapalovani, i kdyby nesla lambda vubec tak by to melo jet podle adaptacnich hodnot jestli se nepletu, coz na vykonu pocitis ale urcite by to nemelo byt tak vyrazne ze se skoro nerozjedes, to klepani by mohl byt problem se spatnym spalovanim smesy.. Civka se da snad i nejak promerit a melo by to tu nekde byt, stejne tak kabel by mel mit nejaky normovany odpor ale to ti zase rekne spis xs. Nemas nekoho znameho s pumou? Zkusit to z jineho auta..
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: so červen 07, 2014 7:59 pm    Předmět: Citovat

JJ. kabely se tu už řešily, většina aut co je má s nimi dřív nebo později bude mít problémy Smile Kvůli rušení jsou uhlíkové a časem se mohou přerušit (i jen částečně) a ano přeskokové napětí na svíčkách závisí na mnoho faktorech. Zkus je proměřit multimetrem a i s nimi lehce pokroutit. Odpor je v řádech kohmu, hodnoty si teď nepamatuji, ale nejdelší kabel má snad kolem 13 kohmu.

"Horší" lambda se jim nejspíš zdála, kvůli tomu špatnému spalování (je jasně, že ani nemohla v tomhle stavu mít ukázkový průběh).

Snímač teploty na Pumě se jim nejspíš zdál podezřelý z důvodu vysoké teploty (můžete tam být klidně i 70° C), protože 1,7 má kovové sání a snímač je umístění blízko motoru. U 1,4 je snímač v airboxu a sání je plastové, takže je indikovaná teplota nasávaného vzduchu nižší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: ne červen 08, 2014 2:05 pm    Předmět: Citovat

Díky, prvně musím sehnat multimetr Smile Nicméně, ještě jsem byl pro jistotu vyčistit MAF a hrál jsem si s těma kabelama - v tom nejdelším při lehkém zakroucení docela křupkalo.
Říkám si tedy, že bych vzal prozatím toto:
Kód:
http://www.sbazar.cz/bimalb/detail/5938212-originalni-civka-ford-motorcraft-vyndano-z-ford
abych ověřil, že je to tím. A pokud by se tím problém vyřešil, koupil bych časem nový.

Mod.edit.:link mimo "CODE"

_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zeron
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 31.8. 2008
Příspěvky: 125
Bydliště: Židlochovice

PříspěvekZaslal: ne červen 08, 2014 7:04 pm    Předmět: Citovat

Tak jsem to byl zmerit (od nejdelsiho): 9,2-9,7; 6,2-6,3; 4,03; 3,14
Zkousel jsem to merit na vickrat v ruzne poloze, u toho nejdelziho byl rozptyl nejvetsi.
Nikde se ale nemuzu dogooglit spravnych hodnot, mate nekdo tu tabulku?
Diky

_________________
ať se otočíš jak chceš, vždycky máš prdel vzadu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.12 sekund