Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Schema el. topení
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Schema el. topení
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
icescream
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.6. 2012
Příspěvky: 40

PříspěvekZaslal: st leden 29, 2014 12:00 am    Předmět: Schema el. topení Citovat

Zdravim Smile mám dotaz a doufam že mi tu někdo poradí. Přečetl jsem už snad všechno ohledně ventilu topení, topení atd... Jen kvuli odpovedim at hledám...ale nic mi nepomohlo.
Je problem že dříve měla puma klimatizaci a ted tam klimatizace není. Takže puma stále topí , háže to haluze na budíku s palivem při otáčení foukání jako by to někde odepíralo proud. Ventil topení,termostat vše je OK takže problém je někde v zapojení... (na 100%) netušil by někdo jak vypadá schéma celeho zapojení topeni? popř možné zapojení na přímo na tvrdo?? Surprised

koukal (a měřil) jsem ventil na jinem vozea zjistil že se otvírá a zavírá v impulzech podle teploty. Podle mě zbytečně složitý. Netuší někdo kam vedou ty 2 dráty z ventilu? přes jednotku to přeci (snad) nejde ..
děkuji za odpovedi a rady moc

_________________
Ford 1,7 zetec Full miltek system 4-2-1 Denso iridium MSD hyperpower blaster coil Simota filter Strut brace Antiroll bar Suspension 60/60
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Lopez
Puma God
Puma God


Registrace: 1.12. 2006
Příspěvky: 1079
Bydliště: Praha matka měst a nálad

PříspěvekZaslal: st únor 12, 2014 1:04 pm    Předmět: Citovat

Tady je knížka jak na to Ford fiesta schémata a spousta věcí hodně stejnýWink
Kód:
http://czshare.com/5916938/22_jak_na_to_ford_fiesta_ford_ka_1996.pdf

_________________
Ford PUMA 1,4 16v 90hp panther blackMotordeath
Ford PUMA 1,7 16v 125hp Red Dragon provoz naE85 zatím bez problemu;)new informace E85 již ujel 10000!km a stále jezdí jen mezi 3-4 tis otáčkami je výkonnostní propad a při studeném startu je potřeba nechat motor cca 5min.ohřát jinak se dusí taky nejede víc jak 200km/h ale zrychlení z nuly je rychlejší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund