Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: út duben 04, 2006 11:25 am Předmět: Měření výkonu na motorové brzdě
pokud vás to zajímá, takhle vypadá výstup po měření výkonu na motorové brzdě ... v tomto případě typ MAHA; nechal jsem ho měřit 2x; poprvé po osazení přímého sání (výsledek +1,4 HP ); podruhé po montáži vaček ... rozhodující pro srovnání s sériovým výkonem 125 HP je ta první položka "Korigovaný výkon"
Brzda02.jpg
Komentář:
Velikost:
97.38 kB
Zobrazeno:
5312 krát
Brzda01.jpg
Komentář:
Velikost:
105.44 kB
Zobrazeno:
5312 krát
_________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Registrace: 1.3. 2006 Příspěvky: 426 Bydliště: Krkonoše, přechodně Praha
Zaslal: út duben 04, 2006 11:41 am Předmět: Re: Měření výkonu na motorové brzdě
kolik stojí to měření?
jak to že tam je psaná maximálka jen 169km/hod
jak se ti hnula spotřeba po instalaci ostrých vaček? _________________ Má puma už vrní pod rukama někoho jiného.
Teď sedlám hondu civic 1,6 sport (model 2004).
Registrace: 31.3. 2006 Příspěvky: 367 Bydliště: Praha
Zaslal: út duben 04, 2006 11:56 am Předmět: Re: Měření výkonu na motorové brzdě
Šotnik napsal:
kolik stojí to měření?
jak to že tam je psaná maximálka jen 169km/hod
jak se ti hnula spotřeba po instalaci ostrých vaček?
- 990,- Kč /měření ... cena jak u Bati
- to je "maximálka na 4-ku", výkon se měří na předposlední rychlostní stupeň, plynulým přidáváním plynu a to až do okamžiku, než ti to shodí omezovač (pokud bys ho měl "vypnutej", musíš to mechanikovi, co ti to měří, říct dopředu !!! ) ...
- radši to moc nesleduju , ale odhad je tak 10 l/100 km, pokud s tím jedeš nad 4000 ot/min (t.j. po přestavení vaček)
- součástí "úpravy řídící jednotky" bude i úprava omezovače otáček tak, aby motor točil až do 7250 ... jestli se toho dočkám _________________ AUDI TT 1,8T quattro 225HP/280Nm
ex. Puma 1,7 VCT ... 144 HP
úpravy :
- přímé sání K&N, svíčky DENSO Iridium Power
- PIPER FastRoad + vylehčená řemenice PIPER (exhaust)
- laděné svody a výfuk
- úprava hlavy + leštěné kanály
sprint 400 m = 15,54 sec
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra. Můžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžete k příspěvkům připojovat soubory Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory