Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Chip
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Chip Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Majki
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.5. 2012
Příspěvky: 167
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so říjen 12, 2013 6:20 pm    Předmět: Citovat

absinth napsal:
Majki: To si testoval ve válcový zkušebně těch 15Nm ?


ano
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: so říjen 12, 2013 6:31 pm    Předmět: Citovat

kolik ti vyšel výkon v KW a kobylách ?Smile respektive kolik jich odcupitalo za ty roky:)
_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Majki
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.5. 2012
Příspěvky: 167
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so říjen 12, 2013 7:30 pm    Předmět: Citovat

tak myslim ze pred uplne be uprav v serii to malo 120PSa Nm neviem presne, musel by som pozret
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: ne říjen 13, 2013 9:30 pm    Předmět: Citovat

Mně by se nejvíce líbil kompresor Smile Zachoval by se charakter plynulého náběhu výkonu. Problém je kam s ním a taky cena Embarassed Klika by mi taky asi moc nepoděkovala, protože přidat výkon a zároveň kompenzovat ztráty by nebylo nejlepší...

Kód:
http://rotrex.com/Home


O poznání efektivnější by bylo turbo a vzhledem k tomu, že těch se všude válí plno, tak při troše zručnosti by to byla celkem i levná úprava. Ale asi se v domácích podmínkách člověk nevypořádá s "hladkým" naladěním křivky. Často se to ani samotným výrobcům moc nedaří Laughing Na projectpuma.com se jeden člen dostal snad na 150 KW a to se sériovýma vstřikovači a ECU. Měl tam snad jen nějakou přídavnou jednotku na úpravu předstihu a eliminaci omezovače točivého momentu.

Co se týče otevřeného filtru alá kužel, tak ten výkon akorát ubere (neodstíněný) a regulátor tlaku bez další úpravy je taky k ničemu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: po říjen 14, 2013 7:52 am    Předmět: Citovat

proč otevřenej kužel ubere výkon? já ho mám a oproti sérii to auto letí do otáček mnohem lépe

trápit auto a naším nájezdem 150-200tkm turbem mi nepřijde moc dobrej nápad...přeci jen tsn motor už má něco nalítáno

na přeplňování pumí motor není dělanej

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po říjen 14, 2013 8:35 am    Předmět: Citovat

Puma má kovanou KH a ojnice, tak by ten motor měl něco vydržet. Nemyslím to nějak přehánět, ale dostat se třeba jen na hodnoty racing pumy. To jestli je motor OK po 150 nebo třeba i jen po 20 Tkm záleží na hodně věcech.

Otevřené sání saje teplý vzduch z motoru. Sériový airbox má nějaký smysl, tak jak je vyroben.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund