Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
flyingislife Puma Owner
Registrace: 12.5. 2013 Příspěvky: 93
|
Zaslal: po srpen 05, 2013 1:33 pm Předmět: Tlaky vo valcoch |
|
|
Ahojte,
Dnes som meral tlaky v jednotlivých valcoch
Nameral som u každého presne 0,5MPa = 72,516 PSI = 5Bar.
Mohol by mi niekto povedať či sú to dobré hodnoty?
Motor by mal totiž mať nabehaných necelých 80 000km,
Je to 1.7VCT,meral som to dnes v teple, so zahriatym motorom.
Meralo sa to manometrom s redukciou na závit sviečky. štartoval som asi zo 4sekundy a odčítali sme hodnotu.
Neviem však či sa to nemá merať za studena, teda so studeným motorom. Môj bol zohriaty na prevádzkovú teplotu plus vonku bolo určite nad 30stupňov.
Myslím že tie tlaky sú nejaké nízke, no sú všetky rovnaké a motor chodí veľmi dobre, jediné slzenie oleja je pri guferách vačkovej hriadele a to budem meniť onedlho aj s rozvodmi. Menil som aj veko ventilov, takže tade žiadne úniky.
Motor má dobrý ťah, preto neviem či som niečo zle nenameral alebo nepostupoval chybne.
Edit: teraz mi napadlo, zrejme mal by´t plyn až na podlahe, nie na volnobeh.....
Takže to namerám znova, ale keby mal niekto tie hodnoty, bolo by to super.
Ďakujem |
|
Návrat nahoru |
|
cajda Puma Owner
Registrace: 18.4. 2013 Příspěvky: 25 Bydliště: BEROUN
|
Zaslal: po srpen 05, 2013 3:58 pm Předmět: |
|
|
no nevim me se to zda malo |
|
Návrat nahoru |
|
had Puma Owner
Registrace: 1.5. 2011 Příspěvky: 51 Bydliště: OSTRAVA
|
Zaslal: po srpen 05, 2013 7:04 pm Předmět: |
|
|
Jaky jsi pouzil merak???Origo na tlaky motoru???5Bar je zatracene malo,maji byt tusim neco okolo 11-12 bar.Jak ja meril mel jsem 12,8-13,2. |
|
Návrat nahoru |
|
flyingislife Puma Owner
Registrace: 12.5. 2013 Příspěvky: 93
|
Zaslal: po srpen 05, 2013 7:13 pm Předmět: |
|
|
no zabudol som stlačiť plynový pedál, čiže tam pustiť vzduch, tak to asi nie je ako má byť....
zajtra to zmerám znova a uvidíme(:
Keby to malo naozaj 5barov tak ten motor určite nejde tak ako ide(:
Tak uvidím či zajtra namerám tie podobné tlaky ako ostatní(: |
|
Návrat nahoru |
|
cajda Puma Owner
Registrace: 18.4. 2013 Příspěvky: 25 Bydliště: BEROUN
|
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:50 am Předmět: |
|
|
to nema s plynem nic spolecnyho ale |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: út srpen 06, 2013 10:18 am Předmět: |
|
|
Komprese se měří s plně otevřenou škrtící klapkou a odmontovaným filtrem (stačí odpojit hadici co vede k filtru...). Obyčejně se měří na zahřátém motoru, ale pokud jsou nějaké další problémy, tak i za studena.
Dosažené hodnoty u 1,7 mají být 1,25 MPa na teplém motoru, ale mimo motor taky samozřejmě záleží na tom v jakém stavu je startér a baterie. Ta by se před měřením měla plně nabít. |
|
Návrat nahoru |
|
flyingislife Puma Owner
Registrace: 12.5. 2013 Příspěvky: 93
|
Zaslal: čt srpen 08, 2013 4:17 pm Předmět: |
|
|
xseries :
dík presne takú odpoveď som čakal,
problém je ale v tom źe som to dnes meral v plným plynom a nameral som rovnako.
mám pocit źe ten manometer je asi pokazený pretože keď mám všade 0,5MPa tak by ten motor nešiel ako ide, neštartoval na šupu.
S tým motorom nemám problém a výkon má poriadny... |
|
Návrat nahoru |
|
|