Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Menej paliva v nadrzi=vyssi vykon
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Menej paliva v nadrzi=vyssi vykon Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2013 11:49 am    Předmět: Citovat

Ono také dost záleží na tom, jak je člověk vnímavý... Já poznám každých cca 50 kg i na 1,9 TDI kde mám 320 Nm od 1500 ot/min.

Je pravda, že klima je pro Pumu hrozný zabiják Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
kap
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011
Příspěvky: 190
Bydliště: Olomouc city a okolí

PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2013 6:04 pm    Předmět: Citovat

takže přebytečný kila dolů Surprised a co nejvíc dílů z hliníků
_________________
F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2013 6:39 pm    Předmět: Citovat

V dnešní době hliník pomalu ale jistě ustupuje kompozitním matrošům...

Carbon, Carbonium (slitina uhliku a titanu). Prostě uhlíkový vlákna.pomalu ale jistě to jest že kompozirní matroše jsou drahý a nedávaj se do aut nicméně jednou kdo ví Smile

To jsme zas mimo téma.

Měla by se založit nějaká tlachárna kde by mohlo být 600 stránek o ničem

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Falty
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.8. 2012
Příspěvky: 164
Bydliště: Letohrad

PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2013 10:22 pm    Předmět: Citovat

kap napsal:
takže přebytečný kila dolů Surprised a co nejvíc dílů z hliníků


Ja jsem teď schodil 10kg víc už to fakt nepůjde. Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Ford PUMA 1.7i 16v VCT r.v. 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá srpen 02, 2013 11:46 pm    Předmět: Citovat

jestli chcete větší výkon, kupte jiné auto:) nebo by to chtělo nějakej turbo/kompresor kit:) ale to by bylo drahéé

pokukoval jsem po turbu alfa 159 ale musím říct, že jestli nebudu potřebovat větší auto tak si časem určitě pořídím novou fiestu ST:) už teď uvažuju o ST předchozí generace ale ten interier je hroznej..zlatá puma:)

_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund