Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
martel Puma Novice
Registrace: 13.7. 2013 Příspěvky: 3
|
Zaslal: so červenec 13, 2013 4:35 pm Předmět: blbne prístrojovka,sťahovaie svietivosti svetiel |
|
|
Zdravim.Mam s mojou pumou mensi problem.Pocas jazdy mi stahuje jas palubovky a aj svietivost pozicnych svetiel sucastne.A blbne mi aj prístrojovka t.z.n ze po stoceni kluca do 2 polohy mi nabehnu vsetky kontrolky :dobijaie,mazanie,teplota,palivo atd... Ked nastartujem vsetko je OK otacky,rychlost atd.. vsetko ide v pohode. Ale niekedy mi pocas jazdy komplet vypne vsetky funkcie prístrojovky.Otacky,rychlost,teplota,plavak mi da do max.urovne a nasledne hned to vrati do nulovej hodnoty t.z.n ze vsetko je akoby vypnute.Následne po tomto ked vypnem motor a nastartujem tak je zase vsetko "ok".Nemate nejaky rady okolo tohto problemu?Osobne myslim ze tam bude niekde skrat alebo zla kostra ale to bude hladanie ako najsť "ihlu v kope sena"
Vopred Dík za rady |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: ne červenec 14, 2013 8:50 am Předmět: |
|
|
Nemas skorodovane kontakty na baterke? Skusal si pohybat s poistkami u motora aj v interieri ? |
|
Návrat nahoru |
|
martel Puma Novice
Registrace: 13.7. 2013 Příspěvky: 3
|
Zaslal: ne červenec 14, 2013 2:12 pm Předmět: |
|
|
Čawes.Ked som pozeral na baterku tak kontakty vypadaju v pohode, ale skusim ich prebrusiť a strieknuť sprejom na kontaky.V interieri som mal vsetky poistky von a premeriaval som ich tak boli dobre. Ale pri motore som nepozeral nic tak skusim to tam vicistit ak je to tam skorodovane a pozriem aj poistky.Zajtra budem s tym robit tak ak na nieco pridem dám vedieť.
zatial dík. |
|
Návrat nahoru |
|
martel Puma Novice
Registrace: 13.7. 2013 Příspěvky: 3
|
Zaslal: po červenec 15, 2013 5:14 pm Předmět: |
|
|
Zdravim.Dnes som Prezrel (premeral) hadam vsetky poistky, konektory a vodiče ku ktorym som sa mohol dostať a po dlhom hladani som prisiel na chybu po 1.To blbnutie prístrojovky malo za príčinu zlá kostra(pod kobercom pri vodičovy). A to horsie co som zistil: pri nastartovani islo vsetko v pohode, ked som meral napätie na svorkach na voľnobehu napätie bolo konštantné okolo 13,5-14,5Vmax co je v poriadku.Aj pri vyšších otáčkach bolo napätie na akumulátore max 14.5V.Ale pri ďalších Opakovaných merianiach ukázalo že pri tom poklese jasu v palubovke a "pridusením motora" na voľnobehu vybehlo napátie na 18,7-19V . T.z.n repas alebo nový alternátor .Zatial skody presahli asi minimalneho rozmeru odpalilo mi stretavacie a dialkove svetlomety komplet.Ale mohlo byt aj horsie.Poznam chlapika ktoremu pri vysokych otackach vypovedal alternator resp. regulačne obvody a zhorela mu komlet kabeláž. Takže o zabavu je postarane. |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: po červenec 15, 2013 7:33 pm Předmět: |
|
|
Tak nech sa ti to podari rychlo a lacno opravit Good Luck. |
|
Návrat nahoru |
|
|