Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 12:24 am Předmět: Vrchny blok motoru |
|
|
Ahoj. Prasklo mi tesnenie pod vrchnym deklom motoru. Vie niekto ako ho dat dolu? Vsimol som si 4 sroby co su navrchu ale nebude to asi drzat iba nanich
Dakujem.
|
|
Návrat nahoru |
|
Pedro662 Puma Owner
Registrace: 7.9. 2010 Příspěvky: 68 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 4:12 am Předmět: |
|
|
Serus, predpokladam ze myslis veko ventilov.Takze:
-Odsrubujesvtie 4 skrutky aj s podlozkami.
-Odpojis konektory (vct,senzor poctu otacok vacky)
-ten senzor poctu otacok demontujes (myslim ze 8-cka skrutka)
-a nakoniec S CITOM sa dekel snaz vytiahnut.
|
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 10:24 am Předmět: |
|
|
Take jednoduche? Ok v sobotu sa nato pozrem. Este jedna vec. Da sa kupit origo tesnenie alebo tam mam dat univerzalne silikonove tesnenie?
|
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 11:14 am Předmět: |
|
|
Těsnění pod ventil víko.
Setkal jsem se s doporučením:
elton doporučuje koupit origo. že prý mu vydrželo neorigo dva měsíce. jehož cena origa je asi tak ...moc.
Moje zkušenost:
Já sem koupil když sem měnil druhovýrobu za 700kč
Drží zatím půl roku, olej neprochcává.
Hlavně NE červenej silikon....když už bys to silikonoval, měl by to bejt průhlednej (doporučení známýho mechanika)
_________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 11:25 am Předmět: |
|
|
Ok zajdu do shopu a objednam origo. Diky
|
|
Návrat nahoru |
|
faust54 Puma God
Registrace: 28.10. 2008 Příspěvky: 1350
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 11:30 am Předmět: |
|
|
Ja mam na sve tesneni pod ventil deklem jeste z vyroby a netece (260tis.km), takze urco koupit origo, je tam snad rozdil 200kc od druhovyroby...
_________________ Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93
Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX
http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 12:07 pm Předmět: |
|
|
tak měl jsem za to že ten rozdíl je 3x vyšší
_________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 12:51 pm Předmět: |
|
|
Tak uz to mam rozobrane. No nezda sa ze by tesnenie bolo nejako styrane alebo poskodene. Ono ked som mal nastartovane tak po pridani plynu to odtial vyfukovalo masny vzduch. Vyfuckom to nebolo.
No uvidime pomenim to a dam vediet.
|
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 1:42 pm Předmět: |
|
|
Pokud se ti svíčky koupou oleji je to ventilový víko.
_________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
flyingislife Puma Owner
Registrace: 12.5. 2013 Příspěvky: 93
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 3:58 pm Předmět: |
|
|
Pred pár týždňami som robil toto isté.
100% je to veko ventilov ak máš pri sviečkach olej.
Mám tam nejaké tesnenie za 20€ od strýka(autmechanik, má dielňu), neviem koľko stojí normálne ale vo forde chceli za to asi 65€
On bral tuším z InterCars, neviem nepoznám.
Po demontáži ani to moje nevyzeralo byť nijak poškodené, ale proste časom stratilo svoju tesniacu schopnosť.
Vymenil som ho a zatial mám asi 1000km a všetko OK, takže neviem ako dlho vydrží, ak sa to bude opakovať kúpim si origo ford, výmena tesnenia trvá aj tak cca 20min...
silikón som nedával žiaden.
|
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: pá červen 14, 2013 10:24 pm Předmět: |
|
|
Mam ho zohnane za 20€. Zajtra montujem.
|
|
Návrat nahoru |
|
Pedro662 Puma Owner
Registrace: 7.9. 2010 Příspěvky: 68 Bydliště: Kosice
|
Zaslal: so červen 15, 2013 12:54 am Předmět: |
|
|
Treba kupit original tesnenie.Pri gumenych tesneniach je VEEELMI DOLEZITE ZACHOVAT MOMENT UTIAHNUTIA.Aj mne po vymene to tieklo.Potom som to utiahol myslim na 10 Nm a od vtedy pokoj.
A este nemusi byt to stare poskodene.Casom kazde stvrdne a potom uz tak netesni.
|
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: so červen 15, 2013 12:26 pm Předmět: |
|
|
Vymenene, zatial funkcne, uvidime. Problem ale je ze mi ruplo tesnenie aj medzi motorom a zvodmi. Pred mesiacom som tam daval nove (2x strieborne pliesky a medzy tym cierna pasta). Stoji to za prd, pretoze to cierne vnutro sa mi na kusku vydralo a teraz to prdi.
Zalozim nove tema.
|
|
Návrat nahoru |
|
kap Puma Driver
Registrace: 5.11. 2011 Příspěvky: 190 Bydliště: Olomouc city a okolí
|
Zaslal: po červen 17, 2013 5:57 pm Předmět: |
|
|
málo jsi dotáhl šrouby a opakovaně dotahovat je nutno.
_________________ F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7 |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
|
Návrat nahoru |
|
|