Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Chyba P1381
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Chyba P1381 Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Martin4o
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 30.1. 2013
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út květen 07, 2013 7:49 pm    Předmět: Chyba P1381 Citovat

Ahojvšem
Prosím o radu, v servisu NO. Name - me dělal manik rozvody a nějak to nejede
Tak kámoš vzal po mem úsilí nové svíčky atd diagnostiku
Napsaloto to chyba P1381
Nevíte někdo co to přesně je a zda je mozné dojet do jiného servisu aby to dal nejaký mechanik co umi dohromady?
Nepoškodí se motor nějak ?
Diky moc za radu
Mates
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út květen 07, 2013 9:18 pm    Předmět: Citovat

Bydliště praha....Doporučil bych výlet do Mladé Boleslavy. člen Elton.

Má několikery pumy na dvorku z kterých bere díly, diagnostiku a hlavně zkušenosti.

napsat mu mail

jindra.k@post.cz

popsat závadu, domluvit schůzi, opravit, jezdit

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Stanley
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.7. 2012
Příspěvky: 86
Bydliště: Mimoň

PříspěvekZaslal: út květen 07, 2013 9:24 pm    Předmět: Citovat

Jeden z důvodů proč jezdim "jako vůl" výhradně do Forda...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Martin4o
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 30.1. 2013
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út květen 07, 2013 9:31 pm    Předmět: Citovat

Servis mám u kamose, ale zda nebude problém jet z ph do horovic
Poslední možnost budu obtěžovat Eltona:-)
Popsat závadu?
Chyba 1381 na diagnostice
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út květen 07, 2013 9:42 pm    Předmět: Citovat

Co se googlil.

Camshaft timing improperly set.
No oil flow to piston chamber.
Low oil pressure.
VCT solenoid stuck closed.
Camshaft advance mechanism binding (VCT unit).


A pokud auto nejede....

Tak ti odešlo VCT

což je u Eltona +- 2000 za jetý solenoid....

Edit vygoogleno z projectpuma

P1381 Cam Timing Advance is excessive.
(což je v překladu že časování je nadměrné nebo tak)

Takže VCT v háji nejspíš nebo Co je taky pravděpodobné špatně nastavené rozvody. U VCT pumy to musí být přesné jináč se to sere a nejede


Takže rozvody dolů a znovaaaaaaaaaaa tím bych začal Smile

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Martin4o
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 30.1. 2013
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út květen 07, 2013 9:50 pm    Předmět: Citovat

Diky
Shocked
Zkusím ty rozvody a kdyžtak je ještě jeden motor v rezerve
Jinak gooogle jsem zkusil ale ang. Není u me za 1 Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: út květen 07, 2013 9:55 pm    Předmět: Citovat

Dle mého názoru ti jen blbě nastavil rozvody, při nejhorším se nějak poškodil solenoidy. Ono prostě rozvody musí být nastavené správně, není jiná možnost. Je to buď dobře nebo blbě ačkoliv u benzínu když je to o pár zubů vedle, tak to pořád jezdí...ze zkušenosti U diesela konkrétně Renault Scenic stačí mít o zub vedle a vůz nejde nastartovat. pokud to byl No name Franta z Horno dolní co moc rozvodů nenadělal....tak asi bych hledal chybu tam Smile

Stejně budeš muset kontrolovat / měnit VCT a to bez rozvodů shozenejch neuděláš

Takže bych udělal druhý pokus s někým kdo tomu rozumí nebo se poradit/ domluvit s eltonem.

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Martin4o
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 30.1. 2013
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út květen 07, 2013 10:02 pm    Předmět: Citovat

Jasné zkusíme opravit ty rozvody a uvidíme
Dám veďět
Diky zatím
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Martin4o
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 30.1. 2013
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st květen 15, 2013 7:37 pm    Předmět: Citovat

Tak rozvody opravené, bylo to o 2zuby

Je to ale stále ne stejne, jen to do 3-4tis nic moc a pak to je jako raketa
Nevíte někdo co ještě zkusit?
I je nějak najednou větší spotřeba
Je tam sportovní filtr, muže to byt tím?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: st květen 15, 2013 7:46 pm    Předmět: Citovat

Může to být prostě špatný VCT.

napiš tomu eltonovi

jindra.k@post.cz

popiš mu to tam.

nicméně dva zuby = rozvody byly špatně nastaveny.

Nicméně si myslím že je normální že od 4k to je raketa to mám taky.
je to benzíňák VCT není turbo aby ti to udělalo zázraky.

Mělo by se ti od 3k začít postupně oživovat a nad 4k prostě raketa Smile

Po nastavení rozvodů chyba zmizela? pokud ne stejně musíš na diagnostiku na případné smazání chyby.

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: st květen 15, 2013 8:12 pm    Předmět: Citovat

Martin4o napsal:
Tak rozvody opravené, bylo to o 2zuby

Je to ale stále ne stejne, jen to do 3-4tis nic moc a pak to je jako raketa
Nevíte někdo co ještě zkusit?
I je nějak najednou větší spotřeba
Je tam sportovní filtr, muže to byt tím?



Pokud tam máš ten debilní kužel, tak ho vyhoď a dej tam origo. airbox.
Odpoj baterku tak na půl hodiny, aby se smazaly chyby.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Martin4o
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 30.1. 2013
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá květen 17, 2013 4:03 pm    Předmět: Citovat

Ok ja jsem naučen na renault 1,5dci čip 110ps Smile služební
Je to tak, 3tis oživuje a 4 tis leti Smile
Jj je tam ten kuzel ale ten zvuk je diky nemu ideální Smile
Kámoš přiveze diagnostiku tak to šmazem a uvidíme zda to něco ještě ukáže
Diky moc zatím


"Není nad to, dělat z vraku PUMU Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: st květen 22, 2013 7:45 am    Předmět: Citovat

Stanley napsal:
Jeden z důvodů proč jezdim "jako vůl" výhradně do Forda...


No "vůl" možná v tom že tam necháš nerozumný peníze.

Já jezdím vyhradně k lidem co tomu rozumí...

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Martin4o
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 30.1. 2013
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: so červen 01, 2013 6:38 pm    Předmět: Citovat

Takže, po dnešním nastartování a cca po 50 metrech nešel motor do otáček a dusil se nej ze to bylo na křižovatce a v zatáčce
Vůbec to nechtělo jet. Po cca 2min co jsem mu bohužel za studena dal nejaké ty ptáčky pak to tak nějak jelo.
Nevíte co je příčina ?
Asi to brzo hodím ze skály
Rozvody hotové svíčky kabely taky
Diky moc
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Majki
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.5. 2012
Příspěvky: 167
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: so červen 01, 2013 7:26 pm    Předmět: Citovat

cievka? mne robilo to iste a boli to sviecky ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund