Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Ukapává kapalina
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Ukapává kapalina Přejít na stránku 1, 2  Další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
vlada56
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.12. 2012
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 11:10 am    Předmět: Ukapává kapalina Citovat

Ahoj, dneska když jsem ráno vyjel z garáže, našel jsem na zemi dvě červené kapky, odhaduju, že by to měla být chladící kapalina, ale odkud by kapala to netuším..že by nějáké špatné těsnění? Dík za odpověď Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 11:40 am    Předmět: Citovat

Nou...

Do forda patri modrozelena. Jestli tam je cervena tak je tam spatne

cervenej je dexron 2 coz je servo kapalina a tam patri.

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
vlada56
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.12. 2012
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 12:24 pm    Předmět: Citovat

Já nevim je pravda, že to bylo mastný když jsem na to šahal ale bylo toho fakt málo, takže možná by to ten olej být mohl..zkusim se ráno kouknou odkud to kape, jestli tam zase něco bude..díky Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 12:26 pm    Předmět: Citovat

Mrkni do nadobky ceho ubejva a co ma jakou barvu
_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
vlada56
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.12. 2012
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 2:17 pm    Předmět: Citovat

Tak jsem se koukal a na 99,9% to teče ze spoje u tý trubky jak vede z chladiče do motoru tak u motoru je to asi špatně utěsněný a už tam je červeno pod tim..a spona neni na šroubek, takže by to asi chtělo koupit nějákou novou utáhnout ji a sledovat jestli to přestalo..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
had
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 1.5. 2011
Příspěvky: 51
Bydliště: OSTRAVA

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 2:22 pm    Předmět: Citovat

Delalo mi to taky,vymena spony nepomuze-mezi hadici a tou prirubou se dela koroze,staci dobre ocistit a namazat vazelinou(ja osobne pouzil silikon na motory) a byl klid.Jo a cervena tam klidne muze byt,je jen novejsi a ma lepsi tepelne a antikorozni vlastnosti.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zdeny
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 28.10. 2009
Příspěvky: 681
Bydliště: Boskovice

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 2:37 pm    Předmět: Citovat

had napsal:
Delalo mi to taky,vymena spony nepomuze-mezi hadici a tou prirubousedela koroze,staci dobre ocistit a namazat vazelinou(ja osobne pouzil silikon na motory) a byl klid.Jo a cervena tam klidne muze byt,je jen novejsi a ma lepsi tepelne a antikorozni vlastnosti.


Asi né Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
vlada56
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.12. 2012
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 2:38 pm    Předmět: Citovat

Takže si to ani nerozdělával? No a když se to teda jinak rozdělá a auto je vypnutý normálně , tak poteče to z tý trubky ta zapalina nebo ne? Já jenom kdybych to fakt musel tu sponu měnit tak jestli mám dávat bacha aby to nevyteklo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
had
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 1.5. 2011
Příspěvky: 51
Bydliště: OSTRAVA

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 2:49 pm    Předmět: Citovat

Samozrejme ze to musis rozdelat a vycistit,kapalina ti vytece musis ji do neceho pochytat.Zdeny nechapu cemu se smejes??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
vlada56
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.12. 2012
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 2:58 pm    Předmět: Citovat

Akorát je blbý, že se tam těžko dostává k tomu docela..ale to něják zvládnu tak díky:)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
had
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 1.5. 2011
Příspěvky: 51
Bydliště: OSTRAVA

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 3:05 pm    Předmět: Citovat

Kdyz si tam udelas misto neni to problem.Jinak na G12 plus není v podstatě nic až tak zlého, ale problematika nemrznoucích kapalin je poněkud složitější.
Obě kapaliny G11(modrozelena) i skupina G12(ruzova) jsou na stejném základě, kterým je monoethylenglykol. Zásadní rozdíl je v přísadě inhibitorů koroze. Ty jsou u kapalin G12 organického původu na bázi karboxylové kyseliny. Tím je zajištěna delší trvanlivost.A ruzova kapalina se nedoporucuje jen do starych motoru s litinovym blokem,je urcena jen pro slitinu hliniku apod. ale zdeny to bude urcite vedet lip. Very Happy Jinak hodne stesti s opravou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
vlada56
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.12. 2012
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 3:15 pm    Předmět: Citovat

No ted už by to mělo bejt všechno jasný, díky moc Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 3:51 pm    Předmět: Citovat

JJ. had má pravdu. Mezi hadicemi a přírubami trubek chladicího systému se dělá jakýsi „šlem“. Ten je třeba odstranit. Vše znovu poskládat a je po problému.
Já jsem to ještě pro jistotu podmazal silikonem a omega svorky jsem nahradil těmi dotahovacími na šroubek Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
vlada56
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 9.12. 2012
Příspěvky: 34

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 4:25 pm    Předmět: Citovat

Jasný, jasný, ale odendat baterku je asi dobrej nápad, aby tam bylo aspon trošku místa ne?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: so březen 09, 2013 4:28 pm    Předmět: Citovat

Určitě jo. Odmontovat baterii a i ten její box, pak je tam místa dost. Už si přesně nepamatuju, ale možná sem odmontoval i zapalování.
Na chladiči dole je zátka, ta stačí povolit a tím vypustíš kapalinu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.06 sekund