Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
vlada56 Puma Owner
Registrace: 9.12. 2012 Příspěvky: 34
|
Zaslal: so březen 09, 2013 11:10 am Předmět: Ukapává kapalina |
|
|
Ahoj, dneska když jsem ráno vyjel z garáže, našel jsem na zemi dvě červené kapky, odhaduju, že by to měla být chladící kapalina, ale odkud by kapala to netuším..že by nějáké špatné těsnění? Dík za odpověď |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so březen 09, 2013 11:40 am Předmět: |
|
|
Nou...
Do forda patri modrozelena. Jestli tam je cervena tak je tam spatne
cervenej je dexron 2 coz je servo kapalina a tam patri. _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
vlada56 Puma Owner
Registrace: 9.12. 2012 Příspěvky: 34
|
Zaslal: so březen 09, 2013 12:24 pm Předmět: |
|
|
Já nevim je pravda, že to bylo mastný když jsem na to šahal ale bylo toho fakt málo, takže možná by to ten olej být mohl..zkusim se ráno kouknou odkud to kape, jestli tam zase něco bude..díky |
|
Návrat nahoru |
|
absinth Puma Racer
Registrace: 30.9. 2012 Příspěvky: 618 Bydliště: Hradec Králové
|
Zaslal: so březen 09, 2013 12:26 pm Předmět: |
|
|
Mrkni do nadobky ceho ubejva a co ma jakou barvu _________________ ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2 |
|
Návrat nahoru |
|
vlada56 Puma Owner
Registrace: 9.12. 2012 Příspěvky: 34
|
Zaslal: so březen 09, 2013 2:17 pm Předmět: |
|
|
Tak jsem se koukal a na 99,9% to teče ze spoje u tý trubky jak vede z chladiče do motoru tak u motoru je to asi špatně utěsněný a už tam je červeno pod tim..a spona neni na šroubek, takže by to asi chtělo koupit nějákou novou utáhnout ji a sledovat jestli to přestalo.. |
|
Návrat nahoru |
|
had Puma Owner
Registrace: 1.5. 2011 Příspěvky: 51 Bydliště: OSTRAVA
|
Zaslal: so březen 09, 2013 2:22 pm Předmět: |
|
|
Delalo mi to taky,vymena spony nepomuze-mezi hadici a tou prirubou se dela koroze,staci dobre ocistit a namazat vazelinou(ja osobne pouzil silikon na motory) a byl klid.Jo a cervena tam klidne muze byt,je jen novejsi a ma lepsi tepelne a antikorozni vlastnosti. |
|
Návrat nahoru |
|
Zdeny Puma Racer
Registrace: 28.10. 2009 Příspěvky: 681 Bydliště: Boskovice
|
Zaslal: so březen 09, 2013 2:37 pm Předmět: |
|
|
had napsal: | Delalo mi to taky,vymena spony nepomuze-mezi hadici a tou prirubousedela koroze,staci dobre ocistit a namazat vazelinou(ja osobne pouzil silikon na motory) a byl klid.Jo a cervena tam klidne muze byt,je jen novejsi a ma lepsi tepelne a antikorozni vlastnosti. |
Asi né |
|
Návrat nahoru |
|
vlada56 Puma Owner
Registrace: 9.12. 2012 Příspěvky: 34
|
Zaslal: so březen 09, 2013 2:38 pm Předmět: |
|
|
Takže si to ani nerozdělával? No a když se to teda jinak rozdělá a auto je vypnutý normálně , tak poteče to z tý trubky ta zapalina nebo ne? Já jenom kdybych to fakt musel tu sponu měnit tak jestli mám dávat bacha aby to nevyteklo. |
|
Návrat nahoru |
|
had Puma Owner
Registrace: 1.5. 2011 Příspěvky: 51 Bydliště: OSTRAVA
|
Zaslal: so březen 09, 2013 2:49 pm Předmět: |
|
|
Samozrejme ze to musis rozdelat a vycistit,kapalina ti vytece musis ji do neceho pochytat.Zdeny nechapu cemu se smejes?? |
|
Návrat nahoru |
|
vlada56 Puma Owner
Registrace: 9.12. 2012 Příspěvky: 34
|
Zaslal: so březen 09, 2013 2:58 pm Předmět: |
|
|
Akorát je blbý, že se tam těžko dostává k tomu docela..ale to něják zvládnu tak díky:) |
|
Návrat nahoru |
|
had Puma Owner
Registrace: 1.5. 2011 Příspěvky: 51 Bydliště: OSTRAVA
|
Zaslal: so březen 09, 2013 3:05 pm Předmět: |
|
|
Kdyz si tam udelas misto neni to problem.Jinak na G12 plus není v podstatě nic až tak zlého, ale problematika nemrznoucích kapalin je poněkud složitější.
Obě kapaliny G11(modrozelena) i skupina G12(ruzova) jsou na stejném základě, kterým je monoethylenglykol. Zásadní rozdíl je v přísadě inhibitorů koroze. Ty jsou u kapalin G12 organického původu na bázi karboxylové kyseliny. Tím je zajištěna delší trvanlivost.A ruzova kapalina se nedoporucuje jen do starych motoru s litinovym blokem,je urcena jen pro slitinu hliniku apod. ale zdeny to bude urcite vedet lip. Jinak hodne stesti s opravou. |
|
Návrat nahoru |
|
vlada56 Puma Owner
Registrace: 9.12. 2012 Příspěvky: 34
|
Zaslal: so březen 09, 2013 3:15 pm Předmět: |
|
|
No ted už by to mělo bejt všechno jasný, díky moc |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: so březen 09, 2013 3:51 pm Předmět: |
|
|
JJ. had má pravdu. Mezi hadicemi a přírubami trubek chladicího systému se dělá jakýsi „šlem“. Ten je třeba odstranit. Vše znovu poskládat a je po problému.
Já jsem to ještě pro jistotu podmazal silikonem a omega svorky jsem nahradil těmi dotahovacími na šroubek |
|
Návrat nahoru |
|
vlada56 Puma Owner
Registrace: 9.12. 2012 Příspěvky: 34
|
Zaslal: so březen 09, 2013 4:25 pm Předmět: |
|
|
Jasný, jasný, ale odendat baterku je asi dobrej nápad, aby tam bylo aspon trošku místa ne? |
|
Návrat nahoru |
|
xseries60 Puma Driver
Registrace: 24.8. 2010 Příspěvky: 382 Bydliště: Praha 4
|
Zaslal: so březen 09, 2013 4:28 pm Předmět: |
|
|
Určitě jo. Odmontovat baterii a i ten její box, pak je tam místa dost. Už si přesně nepamatuju, ale možná sem odmontoval i zapalování.
Na chladiči dole je zátka, ta stačí povolit a tím vypustíš kapalinu. |
|
Návrat nahoru |
|
|