Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ungele Puma Novice
Registrace: 15.2. 2013 Příspěvky: 6 Bydliště: Rokycany
|
Zaslal: st únor 20, 2013 7:33 am Předmět: Dusí se a nejede.... |
|
|
Ahoj kluci mam problém.Tak před 3 týdnama se mi začalo dít na pumě taková zvlaštní věc a dal už nevým co stím.Když jsem stal na místě tak mi kolýsali otačky div to nechtělo chcípnout a za jízdy se mi otačky držely od 2000 tisíc do 5000 ticíc.A tk jsem si myslel že je to váha vzduchu tak jsem ji vyměnil ale dělá to stále s tím rozdílem že,otáčky už nekolísaj.Když zastavím na místě tak se drží ve 2000 tisících a po 1 minutě spadnou na normal ale za jízdy když řadím nebo vyřadím uplně se stale drží vysoko.A už nevým co stím.Napýchnul jsem to na diagnostiku a ukazovalo mi to potenciometr škrtící klapky,čidlo teploty, zavadu stanovenou výrobcem.čidlo jsem už vyměnil ale na diagnost ce mi to ukazuje pořad i když to vymažu .A ještě při akceleraci se to hrozně dusí než se chytne si vypada to jsko by to mělo turbo.Je to ford puma 1.7 92kw. Poradte prosím.Ty chyby přikladam |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st únor 20, 2013 9:52 am Předmět: |
|
|
témat už je tady dost o tom samém jen jsou lidi líný hledat... vyčisti váhu, volnoběžnej ventil, klapku a čidlo teploty + vzduchovej filtr je na tom jak? po tom všem vyresetit jednotku odpojením baterky a uvidíš
zbejvá ti tam čidlo polohy klapky tam bych ještě zkusil to _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
WaynE Puma Driver
Registrace: 22.2. 2011 Příspěvky: 466
|
Zaslal: st únor 20, 2013 5:15 pm Předmět: |
|
|
Lambda sonda moze byt tiez v riti. |
|
Návrat nahoru |
|
johnyzi Puma God
Registrace: 25.10. 2009 Příspěvky: 1115 Bydliště: Praha
|
Zaslal: st únor 20, 2013 6:54 pm Předmět: |
|
|
při lambdě by ti správně měl svítit kontrolka motoru a i kdyby byla v haji měl by motor jet na nějaký default hodnoty ale otáčky by takhle blbnout neměli + by vyjela na diagnostice a nejspíš by byl z výfuku cejtit nespálenej benzín _________________ Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru |
|
Návrat nahoru |
|
ungele Puma Novice
Registrace: 15.2. 2013 Příspěvky: 6 Bydliště: Rokycany
|
Zaslal: ne únor 24, 2013 7:36 pm Předmět: |
|
|
Našel jsem tu v ostatních tematech že by to mohlo dělat vss čidlo ale na diagnostice mi to nic neukazalo tak jsem ho odpojil a je to lepší ale pořad se to drží ve vysokejch a lambdu mi to neukazalo.tak jsem vyměnil čidlo teploty vzduchu ale na diagnostice mi to ukazuje furt porucha čidla teploty vzduchu vysoký signal.tak nevým furt mi to ukazuje tohle i po výměně a i když to smažu. |
|
Návrat nahoru |
|
ungele Puma Novice
Registrace: 15.2. 2013 Příspěvky: 6 Bydliště: Rokycany
|
Zaslal: ne únor 24, 2013 7:38 pm Předmět: |
|
|
to jsou ty chyby
P0113 Powertrain Až do Teplota nasávaného vzduchu Obvod senzoru 1 Vysoký signál
P1120 Powertrain Až do Stanovený výrobce
P0122 Powertrain Až do Poloha škrtící klapky/pedálu Obvod senzoru/spínače "A" Nízký signál |
|
Návrat nahoru |
|
Pumas Puma Driver
Registrace: 7.11. 2007 Příspěvky: 174 Bydliště: Havířov
|
Zaslal: ne únor 24, 2013 10:44 pm Předmět: |
|
|
zkus vyčistit volnoběžný ventil vss senzor poznáš jestli po odpojení a dojetí třeba na křižovatku auto zdechne tak je ok anebo je ještě jeden způsob když dobržďuješ na světlech tak se otáčky jemně zhoupnou dolu vyzkoušej a uvidíš no |
|
Návrat nahoru |
|
ungele Puma Novice
Registrace: 15.2. 2013 Příspěvky: 6 Bydliště: Rokycany
|
Zaslal: ne březen 03, 2013 6:37 pm Předmět: |
|
|
volno běžný ventil vyčistěnej ale stale to samý...vss jsem odpojil a nechcipne a nechipne jezdím na to už týden a furt nic v uterý mi známa přiveze escorta na technickou tak zkusim prohodit nějake součastky co mi hlasí diagnostika.... |
|
Návrat nahoru |
|
ungele Puma Novice
Registrace: 15.2. 2013 Příspěvky: 6 Bydliště: Rokycany
|
Zaslal: út březen 05, 2013 7:38 pm Předmět: |
|
|
potenciometr škrtící klapky vyměněn a zavada fuč ale stale problem z čidlem teploty vzduchu je nový ale stale mi to hlasí vysoký signal -40C.ted už jsem si jistý že je to tím ale stale nevým chybu dneska jsem nad tím badal celý den a ani jeden prošlehlej kabel jsem nenašel poradte |
|
Návrat nahoru |
|
ungele Puma Novice
Registrace: 15.2. 2013 Příspěvky: 6 Bydliště: Rokycany
|
Zaslal: st březen 06, 2013 6:27 pm Předmět: |
|
|
vyřešeno našel jsem spalený drátek přilepený na blok motoru . |
|
Návrat nahoru |
|
majsi Puma Driver
Registrace: 10.12. 2009 Příspěvky: 140
|
Zaslal: st březen 13, 2013 9:42 pm Předmět: |
|
|
mna len udivuje ze sa ludia vobec pozastavia nad tym ze diagnostika neukazala ziadnu chybu a auto nefunguje tak ako ma. ved to je uplne vporiadku. puma nieje z toku 2035 ale z roku 1997 .. 2001. To ze mi diagnostika neukaze ze mi nefunguje ventilator chladenia od nej ani neocakavam prosto sa zmierte s tym ze je to stare auto o ktore sa v dnesnej dobe treba starat tak ako bolo zvykom v roku 2000. jedina lacna a "normalna" diagnostika je od Tomina z ford klubu ktory vam vsetkym aj s radostou odpovie nato naco vam v serviese povedali ze je to mooooooc zlozite.
PS
Sorry za reklamu dobreho produktu |
|
Návrat nahoru |
|
|