Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Dusí se a nejede....
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Dusí se a nejede....
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ungele
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvky: 6
Bydliště: Rokycany

PříspěvekZaslal: st únor 20, 2013 7:33 am    Předmět: Dusí se a nejede.... Citovat

Ahoj kluci mam problém.Tak před 3 týdnama se mi začalo dít na pumě taková zvlaštní věc a dal už nevým co stím.Když jsem stal na místě tak mi kolýsali otačky div to nechtělo chcípnout a za jízdy se mi otačky držely od 2000 tisíc do 5000 ticíc.A tk jsem si myslel že je to váha vzduchu tak jsem ji vyměnil ale dělá to stále s tím rozdílem že,otáčky už nekolísaj.Když zastavím na místě tak se drží ve 2000 tisících a po 1 minutě spadnou na normal ale za jízdy když řadím nebo vyřadím uplně se stale drží vysoko.A už nevým co stím.Napýchnul jsem to na diagnostiku a ukazovalo mi to potenciometr škrtící klapky,čidlo teploty, zavadu stanovenou výrobcem.čidlo jsem už vyměnil ale na diagnost ce mi to ukazuje pořad i když to vymažu Sad.A ještě při akceleraci se to hrozně dusí než se chytne si vypada to jsko by to mělo turbo.Je to ford puma 1.7 92kw. Poradte prosím.Ty chyby přikladam
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st únor 20, 2013 9:52 am    Předmět: Citovat

témat už je tady dost o tom samém jen jsou lidi líný hledat... vyčisti váhu, volnoběžnej ventil, klapku a čidlo teploty + vzduchovej filtr je na tom jak? po tom všem vyresetit jednotku odpojením baterky a uvidíš

zbejvá ti tam čidlo polohy klapky tam bych ještě zkusil to

_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
WaynE
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 22.2. 2011
Příspěvky: 466

PříspěvekZaslal: st únor 20, 2013 5:15 pm    Předmět: Citovat

Lambda sonda moze byt tiez v riti.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
johnyzi
Puma God
Puma God


Registrace: 25.10. 2009
Příspěvky: 1115
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: st únor 20, 2013 6:54 pm    Předmět: Citovat

při lambdě by ti správně měl svítit kontrolka motoru a i kdyby byla v haji měl by motor jet na nějaký default hodnoty ale otáčky by takhle blbnout neměli + by vyjela na diagnostice a nejspíš by byl z výfuku cejtit nespálenej benzín
_________________
Focus ST 2008 FL, 285ps 465nm
-------------------
Moje ex:Ford Puma 1,7 Futura r.v.2000 v Recaru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
ungele
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvky: 6
Bydliště: Rokycany

PříspěvekZaslal: ne únor 24, 2013 7:36 pm    Předmět: Citovat

Našel jsem tu v ostatních tematech že by to mohlo dělat vss čidlo ale na diagnostice mi to nic neukazalo tak jsem ho odpojil a je to lepší ale pořad se to drží ve vysokejch a lambdu mi to neukazalo.tak jsem vyměnil čidlo teploty vzduchu ale na diagnostice mi to ukazuje furt porucha čidla teploty vzduchu vysoký signal.tak nevým Sad furt mi to ukazuje tohle i po výměně a i když to smažu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
ungele
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvky: 6
Bydliště: Rokycany

PříspěvekZaslal: ne únor 24, 2013 7:38 pm    Předmět: Citovat

to jsou ty chyby

P0113 Powertrain Až do Teplota nasávaného vzduchu Obvod senzoru 1 Vysoký signál
P1120 Powertrain Až do Stanovený výrobce
P0122 Powertrain Až do Poloha škrtící klapky/pedálu Obvod senzoru/spínače "A" Nízký signál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Pumas
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 7.11. 2007
Příspěvky: 174
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: ne únor 24, 2013 10:44 pm    Předmět: Citovat

zkus vyčistit volnoběžný ventil vss senzor poznáš jestli po odpojení a dojetí třeba na křižovatku auto zdechne tak je ok anebo je ještě jeden způsob když dobržďuješ na světlech tak se otáčky jemně zhoupnou dolu vyzkoušej a uvidíš no Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ungele
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvky: 6
Bydliště: Rokycany

PříspěvekZaslal: ne březen 03, 2013 6:37 pm    Předmět: Citovat

volno běžný ventil vyčistěnej ale stale to samý...vss jsem odpojil a nechcipne a nechipne jezdím na to už týden a furt nic v uterý mi známa přiveze escorta na technickou tak zkusim prohodit nějake součastky co mi hlasí diagnostika....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
ungele
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvky: 6
Bydliště: Rokycany

PříspěvekZaslal: út březen 05, 2013 7:38 pm    Předmět: Citovat

potenciometr škrtící klapky vyměněn a zavada fuč ale stale problem z čidlem teploty vzduchu je nový ale stale mi to hlasí vysoký signal -40C.ted už jsem si jistý že je to tím ale stale nevým chybu dneska jsem nad tím badal celý den a ani jeden prošlehlej kabel jsem nenašel Sad poradte
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
ungele
Puma Novice
Puma Novice


Registrace: 15.2. 2013
Příspěvky: 6
Bydliště: Rokycany

PříspěvekZaslal: st březen 06, 2013 6:27 pm    Předmět: Citovat

vyřešeno našel jsem spalený drátek přilepený na blok motoru Smile .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky
majsi
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.12. 2009
Příspěvky: 140

PříspěvekZaslal: st březen 13, 2013 9:42 pm    Předmět: Citovat

mna len udivuje ze sa ludia vobec pozastavia nad tym ze diagnostika neukazala ziadnu chybu a auto nefunguje tak ako ma. ved to je uplne vporiadku. puma nieje z toku 2035 ale z roku 1997 .. 2001. To ze mi diagnostika neukaze ze mi nefunguje ventilator chladenia od nej ani neocakavam Wink prosto sa zmierte s tym ze je to stare auto o ktore sa v dnesnej dobe treba starat tak ako bolo zvykom v roku 2000. jedina lacna a "normalna" diagnostika je od Tomina z ford klubu ktory vam vsetkym aj s radostou odpovie nato naco vam v serviese povedali ze je to mooooooc zlozite.

PS
Sorry za reklamu dobreho produktu Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund