Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - Informace ohledně výměny rozvodů
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Informace ohledně výměny rozvodů Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
HmerX
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.3. 2011
Příspěvky: 167
Bydliště: Letovice

PříspěvekZaslal: ne červen 09, 2013 10:01 pm    Předmět: Citovat

ano, přípravkem podle toho třetího videa ... akorát jak ten spodek? jen tim kolíkem ? šlo by to vyrobit, ale ty rozměry Rolling Eyes
_________________
Ford Puma black metal 1,7 16V r.v 99
Ford Mondeo blue tonic 2,5 V6 r.v 98
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Falty
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.8. 2012
Příspěvky: 164
Bydliště: Letohrad

PříspěvekZaslal: čt červenec 11, 2013 10:19 pm    Předmět: Citovat

Netuším někdo asi u 1.7 jsou jiné rozvody než u 1.4 nebo 1.6???

Přemýšlim o koupi této sady
Kód:
http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-1-25-1-4-1-6-fiesta-focus-puma-i3377386601.html


... ale 1.7 tam není. Nemam s tím zkušenost.

_________________
Ford PUMA 1.7i 16v VCT r.v. 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Falty
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 17.8. 2012
Příspěvky: 164
Bydliště: Letohrad

PříspěvekZaslal: pá červenec 19, 2013 7:54 am    Předmět: Citovat

Tak rozvody u 1.7 jsou fakt dražší než u 1.6 a 1.4, jsem to našel na netu Sad

Stálo mě to 4k (set 2200 + práce 1800). Doleček Bosh servis - Lukavice (ÚnO).

_________________
Ford PUMA 1.7i 16v VCT r.v. 97
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
kap
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011
Příspěvky: 190
Bydliště: Olomouc city a okolí

PříspěvekZaslal: st listopad 05, 2014 7:11 pm    Předmět: pro věciznalé Citovat

nemáte prosím někdo zkušenost , kde najdu na bloku motoru otvor pro přípravek
Ford 303-507? Je to kolík, který se strká z boku bloku motoru a měl by zajet do otvoru nebo drážky v klice nebo se klika měla o něj zarazit, slouží k aretaci klikové hřídele tuším v horní úvrati,
a pak se dá pokračovat v nastavení rozvodu. Jde mi o motor 1.4 , dík

_________________
F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
pumic
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.3. 2012
Příspěvky: 44
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt listopad 13, 2014 8:17 pm    Předmět: Citovat

Je to na spolujazdcovej strane schovane za poloosou. Je tam sesthran na tusim 10-ku kluc a vytocis taku zatku. namiesto nej tam nasrobujes budto pripravok alebo ja som pouzil srob adekvatnej dlzky. pozor o ten srob sa to musi iba opret lebo ked do toho budes klukou busit moze sa to ohnut alebo dokonca zlomit a to nieje bohvieco.
_________________
Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
pumic
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.3. 2012
Příspěvky: 44
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt listopad 13, 2014 8:18 pm    Předmět: Citovat

doplnujem info je to zo strany výfuku ...
_________________
Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
kap
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011
Příspěvky: 190
Bydliště: Olomouc city a okolí

PříspěvekZaslal: čt listopad 13, 2014 10:07 pm    Předmět: Citovat

dík,našel jsem to.
_________________
F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
HmerX
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.3. 2011
Příspěvky: 167
Bydliště: Letovice

PříspěvekZaslal: ne listopad 23, 2014 5:55 am    Předmět: Citovat

kap napsal:
dle mne ano, lze takto i na pumě a nemusíš sundávat víko ventilů, aretuješ zvenku

tak protože se na výměnu chystám, tak mě tato informace zajímá ... dle návodů se mají ozubená kola povolovat, a vačky aretovat pomocí "pásoviny" na druhé straně přímo ve vačkách s tím, že se musí sundat víko hlavy válců ... Přijde mi, že jestli už je jednou ozubené kolo utažené na vačce správně, a nový ozubený řemen má správné rozměry zubů, tak by teoreticky mělo stačit označit kolečka plus řemen a podle počtu zubů to musí sedět ... i kdyby byl motor z hlediska rozvodů v jakékoliv pozici ... tomu by odpovídalo i aretování ze strany ozubených kol ... když to už jednou na nějaký počet zubu sedělo, tak by to podle odečtu zubů mělo sedět znovu, nebo ne ? aretaci(správné postavení vaček vůči klice), by vlastně měli zajistit označené zuby na řemenu ... nebo může být v řemenech nějaký rozdíl rozměrově ? jinak nechápu důvod, proč by se to muselo povolovat(ozubená kola na vačkách) a celé znovu nastavovat ... protože, kdyby řemen rozměrově neseděl , tak by se to po několika otáčkách stejně rozhodilo - si myslím ...
Tak co myslíte ?

_________________
Ford Puma black metal 1,7 16V r.v 99
Ford Mondeo blue tonic 2,5 V6 r.v 98
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
kap
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011
Příspěvky: 190
Bydliště: Olomouc city a okolí

PříspěvekZaslal: st listopad 26, 2014 6:20 pm    Předmět: Citovat

máš naprostou pravdu, já teď na FP 1,4 jen povolil řemenici na klikovce, vačky jsem nepovoloval, a zpětně jen sesouladil klikovku vůči vačk.řemenicím. rozvody jsem již dělal vícekrát i na jiných vozech a zuby na řemenu byly a musí být stejné.

a tímto trikem jsem povolil šroub na klikovce. Pozor, dělal jsem to na 1.4ce
a nevím, zda lze i na 1.7ce pumě. Klíč jsem si opřel o zem sám podržel a soused mi krátce zastartoval. Pokud to někdo chce zkoušet tak na vlastní riziko prosím.
A 1. válec(ten u vačk. řemenicí ) musí být v horní úvrati.

https://www.youtube.com/watch?v=7G-adEVjfWI

_________________
F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
HmerX
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.3. 2011
Příspěvky: 167
Bydliště: Letovice

PříspěvekZaslal: st listopad 26, 2014 10:22 pm    Předmět: Citovat

Ahoj, díky za reakci ... no mě právě napadl jediný důvod, že by se mohlo ozubené kolečko na klice povolením řemenice drážkového řemene nějak minimálně pootočit ... nebo je tam nějaký klínek? Kdyby se ozubené kolečko nepootočilo, tak se na časování nemá co rozhodit, a mělo by podle mě stačit to seřídit dle počtu zubů na řemenu ...
_________________
Ford Puma black metal 1,7 16V r.v 99
Ford Mondeo blue tonic 2,5 V6 r.v 98
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
kap
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 5.11. 2011
Příspěvky: 190
Bydliště: Olomouc city a okolí

PříspěvekZaslal: čt listopad 27, 2014 5:38 pm    Předmět: Citovat

klínek tam není
_________________
F puma 1.4 zetec r.v.98 a F puma 1.7
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
HmerX
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 4.3. 2011
Příspěvky: 167
Bydliště: Letovice

PříspěvekZaslal: so listopad 29, 2014 9:38 am    Předmět: Citovat

má někdo rozměry aretační "pásoviny" pro aretaci vaček u 1,7 ?
EDIT : tak už jsem si rozměry zjistil

_________________
Ford Puma black metal 1,7 16V r.v 99
Ford Mondeo blue tonic 2,5 V6 r.v 98
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.16 sekund