Welcome to Ford Puma Czech!

Hlavní nabídka
Reklama
Kdo by chtěl platit víc, než musí? Zvolte si povinné ručení na ePojisteni.cz.
Diskuzní fórum

Ford Puma Club :: Zobrazit téma - puma 1.7 demontáž VCT?
PřihlášeníUživatelHeslo
Přihlásit mě automaticky při každé návštěvě    
Registrace
Registrace
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Přihlásit se pro kontrolu soukromých zpráv
Obsah fóra Ford Puma Club » Motor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď
puma 1.7 demontáž VCT?
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pumic
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.3. 2012
Příspěvky: 44
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po květen 28, 2012 2:06 pm    Předmět: puma 1.7 demontáž VCT? Citovat

Zdravim pumáci, je možné nejakým spôsobom vylučiť VCT alebo vymeniť variátor za pevné alebo nastavitelné kolečko? Veci sa majú tak že,variátor v mojom aute pomaly končí (vrčí ako divá sviňa). Nerád by som sa dočkal toho že mi rozvodový remeň z nejakého dôvodu padne dole alebo sa roztrhne. Podla info ktoré mám nový variátor stojí cca 600,-eur +rozvody +práca atď. čo určite do toho nevrazím. Otázka je či je vôbec možné vyradiť systém VCT? Veci ako priebeh točivého momentu ma momentálne nezaujímajú, skôr mi ide o to aby Pumka ešte chvíľu požila, alebo ak má skapať tak nech poslúži na nejaký ten experiment. Môj budget je obmedzený čiže ani výmena motora za iný rozmrdaný (navybehaný motor po 10 až 14-tich rokoch asi nebude za rozumný peniaz) neprichádza do úvahy. Budem vďačný za každý postreh prípadne názor. Diky...
_________________
Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
faust54
Puma God
Puma God


Registrace: 28.10. 2008
Příspěvky: 1350

PříspěvekZaslal: po květen 28, 2012 4:17 pm    Předmět: Citovat

Bez VCT nebude motor fungovat.
_________________
Ford Fiesta ST180 red r.2015
VW Golf MKIII Cabrio GTI 8v blue r.93

Ford Puma 1.7 r.99 silwer - EX (crash)
Ford Puma 1.7 r.01 silwer - EX

http://www.youtube.com/watch?v=wzVuQiwFwFA
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit uživatelovy WWW stránky ICQ
s4nch3z
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 1.7. 2007
Příspěvky: 887
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po květen 28, 2012 5:13 pm    Předmět: Citovat

No jen "vypnout" nestačí, ale udělat se to určitě dá. Pavlos má ve své Pumě 1.7 bez VCT. Co všechno to obnáší, ale nevím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po květen 28, 2012 5:24 pm    Předmět: Citovat

Určitě by se tam dalo dát pevné vačkové kolo z 1,25 1,4 nebo z 1,6. Je to, ale prasečina. Raději s tím zajeď k někomu kdo tomu rozumí… Jsi si vůbec jistý, že je problém ve VCT?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Majki
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.5. 2012
Příspěvky: 167
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: po srpen 06, 2012 7:58 pm    Předmět: vct Citovat

jeden znamy si raz cez E-bay objednal sadu na nejaku sadu na pumu na odstranenie VCT po pol roku mu klakol motor ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Strada01
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 29.6. 2008
Příspěvky: 575

PříspěvekZaslal: po srpen 06, 2012 8:03 pm    Předmět: Citovat

Odstraneni VCT nemuze znicit motor. Na zavodnich autech se to dela bezne.
Na svem jsem to taky odstranil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Majki
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 10.5. 2012
Příspěvky: 167
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: po srpen 06, 2012 8:08 pm    Předmět: Citovat

to je pravda, pokial sa to robi odborne
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
pumic
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.3. 2012
Příspěvky: 44
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: so září 15, 2012 8:43 pm    Předmět: Citovat

...takze nejake navrhy ako nato?
aka remenica, remen, uprava RJ, dalsie potrebne veci? Question

_________________
Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
Tebronek
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 23.3. 2013
Příspěvky: 124
Bydliště: Stružnice

PříspěvekZaslal: po květen 13, 2013 7:39 am    Předmět: Citovat

Strada01 napsal:
Odstraneni VCT nemuze znicit motor. Na zavodnich autech se to dela bezne.
Na svem jsem to taky odstranil.


Já myslel, že VCT naopak zvyšuje výkon?? :-O
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
absinth
Puma Racer
Puma Racer


Registrace: 30.9. 2012
Příspěvky: 618
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: po květen 13, 2013 12:27 pm    Předmět: Citovat

kazdopadne musí rozvody dolů..

otázka proč se odstraní VCT? pokud se teda neposere....

auto tím ztratí na výkonu

_________________
ND ORIGINAL FORD - SLEVA PRO FORUM 6-42%
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
pumic
Puma Owner
Puma Owner


Registrace: 20.3. 2012
Příspěvky: 44
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po květen 13, 2013 2:02 pm    Předmět: Citovat

otazka nieje preco dole ale ci to niekto robil a chce sa podelit o skusenosti pripadne dat navod ako na to. spravit to chcem nakolko mi VCT hrkoce, cakaju ma rovody a rad by som sa trocha pozabaval. Problem je ze zatial nikto nieje ochotny pustit informacie Smile
_________________
Ford PUMA 1.7 VCT
exFord FOCUS 1.6 16V
ex Ford SIERRA 1.6 8V (Henry-e)
ex Ford ESCORT 1.8 kachle Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Zobrazit uživatelovy WWW stránky
xseries60
Puma Driver
Puma Driver


Registrace: 24.8. 2010
Příspěvky: 382
Bydliště: Praha 4

PříspěvekZaslal: po květen 13, 2013 4:06 pm    Předmět: Citovat

absinth napsal:
kazdopadne musí rozvody dolů..

otázka proč se odstraní VCT? pokud se teda neposere....

auto tím ztratí na výkonu


Variabilní časování sacích ventilů má ten význam, že válce jsou optimálně plněny při nízkých i vysokých otáčkách. Má to zá následek „vyhlazení“ momentové křivky nižší emise atd.. K vyššímu výkonu tu nutně přispívat nemusí. Pokud máš auto na závodění tak můžeš VCT odstranit a načasovat si vačkovou hřídel, tak aby bylo optimální plnění válců třeba od 5 tisíc do 8 tisíc. Budeš mít vyšší výkon a, že pod 5 tisíc ti auto nepojede na volnoběh se bude hádat atd tě nemusí zajímat, protože se v těch otáčkách nebudeš pohybovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu ICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Ford Puma Club » Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejít na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory






Powered by Copyright © UNITED-NUKE. All Rights Reserved.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.07 sekund